SEKSVERSLAAFD

14-01-2019 22:39 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi jongens, jullie lezen het al in de titel. Ik ben denk ik seksverslaafd...

Ik heb al 2 jaar een stabiele relatie met mijn lieve vriend. Maar er zijn dingen waar ik zelf gek van word (die ik zelf doe).

Ik heb namelijk altijd zin in seks.. mijn partner niet altijd. Dit zorgt soms voor ruzies tussen ons. Ik wil het liefst 5 keer op een dag seks hebben, maar dat is niet realistisch.. Ik heb gewoon die drang en als ik hem zie, dan krijg ik nog steeds kriebels in mijn buik en dan krijg ik gewoon weer zin om te seksen. Mijn partner zegt zelf ook dat ik wellicht verslaafd kan zijn aan seks. Maar ik vind het zelf niet heel gezond maar ik kan die drang niet stoppen of wegstoppen.

Is er iemand die dit ook ervaart en die mij kan helpen?

P.S. Dit is een serieuze topic, en voor de mensen die denken dat ik niet serieus ben : Ik ga niet zomaar een topic openen om grappig te zijn, ik ervaar dit ook echt als een serieus probleem.
Ga naar de huisarts voor een doorverwijzing. Zijn gewoon therapeuten voor.
Alle reacties Link kopieren
Of koop een womanizer
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
meis toch! ben je niet bang dat t op een gegeven moment een moetje wordt?

zijn er andere behoeftes die niet worden vervuld zodat je het in seks zoekt?
blijf altijd vriendelijk!
Je schreeuwt, zet je caps lock ff uit!!
En als je gewoon jezelf snel bevredigd? Is het dan weer even voorbij de drang naar, of moet perse je vriend het werk verrichten?
Alle reacties Link kopieren
Alexsportief schreef:
15-01-2019 00:38
En als je gewoon jezelf snel bevredigd? Is het dan weer even voorbij de drang naar, of moet perse je vriend het werk verrichten?

Nee, dat voelt niet hetzelfde helaas... Het gaat echt om de seks hahaha
Alle reacties Link kopieren
dapperedodo84 schreef:
14-01-2019 23:14
meis toch! ben je niet bang dat t op een gegeven moment een moetje wordt?

zijn er andere behoeftes die niet worden vervuld zodat je het in seks zoekt?

Zou kunnen
5x op een dag is wel wat aan de hoge kant. Belemmert het je ‘normale’ functioneren?
Alle reacties Link kopieren
Duidelijk een gevalletje dat je vriend je niet kan bijhouden. Laat je gangbangen zou ik zeggen. Dat moet de honger dan wel even stillen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat met aanbiedingen in een supermarkt. Zie ik twee voor de prijs van één, dan kan ik er haast niet aan voorbijlopen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Dan ga je naar de huisarts en laat je je doorverwijzen
Snap niet waarom je een topic opent
Misschien schaamt ze zich en weet ze niet of er iets aan te doen is. Wat zou eraan te doen zijn eigenlijk? Zouden er pillen zijn die je libido verlagen?
Ben je aan de pil to? Sommige vrouwen krijgen daardoor ook minder zin. Misschien helpt dat?
5 keer per dag is wel veel, weet niet of het ongezond is. Maar prettig lijkt het me niet. Ik heb ook best een hoog libido en vind dat ook wel eens irritant. Dus denk met 5 keer per dag dat ik toch eens de dokter zou bezoeken en vragen of er iets aan te doen is.
Alle reacties Link kopieren
SjakS schreef:
15-01-2019 08:57
Misschien schaamt ze zich en weet ze niet of er iets aan te doen is. Wat zou eraan te doen zijn eigenlijk? Zouden er pillen zijn die je libido verlagen?
Ben je aan de pil to? Sommige vrouwen krijgen daardoor ook minder zin. Misschien helpt dat?
5 keer per dag is wel veel, weet niet of het ongezond is. Maar prettig lijkt het me niet. Ik heb ook best een hoog libido en vind dat ook wel eens irritant. Dus denk met 5 keer per dag dat ik toch eens de dokter zou bezoeken en vragen of er iets aan te doen is.
Het is een verslaving, aangeleerd gedrag. Dan kan ze afleren
Alle reacties Link kopieren
Gaat vanzelf over.
9 van de 10 koppels hebben na een jaar of 10 helemaal geen seks meer.
lilalinda schreef:
15-01-2019 09:16
Het is een verslaving, aangeleerd gedrag. Dan kan ze afleren
Kan het niets lichamelijks zijn? Serieuze vraag. Ik weet echt niets van een seksverslaving. Iets met hormonen ofzo?
Alle reacties Link kopieren
SjakS schreef:
15-01-2019 09:21
Kan het niets lichamelijks zijn? Serieuze vraag. Ik weet echt niets van een seksverslaving. Iets met hormonen ofzo?
ook iets, waar alleen de huisarts TO op kan antwoorden
lilalinda schreef:
15-01-2019 09:23
ook iets, waar alleen de huisarts TO op kan antwoorden
Ja snap ik. Dat advies gaf ik haar ook. Maar was benieuwd of dat zou kunnen. Ik zal straks mijn google eens aangooien. Nu wil ik het weten ook!
anoniem_350887 wijzigde dit bericht op 15-01-2019 10:03
0.18% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
SjakS schreef:
15-01-2019 09:27
Ja snap ik. Dat advies gaf ik haar ook. Maar was benieuwd of dat zou kunnen. Ik za straks mijn google eens aangooien. Nu wil ik het weten ook!
het kan wel, maar dan zit wer vaak iets akeligs achter als een hersentumor
Enige optie is echt de huisarts
Alle reacties Link kopieren
ik ervaar dit ook echt als een serieus probleem.
Ik zou in zijn plaats het vermoedelijk aanvankelijk als een compliment zien, maar later zou ik het als een vorm van druk zien die op me uitgeoefend wordt. Een soort Rupsje Nooitgenoeg die voortdurend aan me wil knabbelen. Als de partner van me hield zou hij me er niet mee lastigvallen maar dit oplossingsgericht met me bespreken. Zo van: "ik merk dat jij bij lange na niet zo vaak wil als ik en ik wil je ook niet ompraten om vaker seks te hebben of ontrouw zijn; wat moeten we hier nu mee?"
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
lilalinda schreef:
15-01-2019 09:40
het kan wel, maar dan zit wer vaak iets akeligs achter als een hersentumor
Enige optie is echt de huisarts
Ja las het net! Ik moet niet google.... Hahahahaha Zit ik straks weer uren op internet voor een probleem dat ik niet heb.
Alle reacties Link kopieren
Maar ja een echte drang om iets te doen is heel moeilijk te weerstaan. Veel mensen hebben drang om te eten of gadgets te kopen en dat geeft hun leven zin. Je zou dan een andere zingeving moeten verzinnen, maar ja het is niet voor niks dat je juist wil wat je wil en niet iets anders.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
De meesten zijn niet zo monomaan in hun lust en willen diverse dingen waarvan seks, eten en kopen er verschillende zijn, en die kunnen dan een van die lusten wel voor een bepaalde tijd missen als het moet.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
willem1959 schreef:
15-01-2019 09:21
Gaat vanzelf over.
9 van de 10 koppels hebben na een jaar of 10 helemaal geen seks meer.
WTF....
Nu snap ik de onderliggende oorzaak van al je postings. o_o

Gelukkig hebben mijn vriendin en ik na 30 jaar nog steeds bijna dagelijks seks.
Het gaat alle kanten op, maar ik zou serieus wel langs de dokter gaan TO. Afgezien van je vriend kan het voor jou erg beperkend werken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven