Weinig intimiteit

15-01-2019 08:03 125 berichten
Alle reacties Link kopieren
..
arizona2019 wijzigde dit bericht op 08-04-2020 23:17
99.55% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
welke reden geeft hij??
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat vervelend voor jou
Maar zijn jullie al lang samen?
Was er in het begin vaker seks?
Het gaat alleen nog maar minder worden.

Ik zou een andere partner zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Geeft hij een reden aan waarom hij niet wil?
Heb je gepraat met je man over jouw gevoelens? Dat het een probleem voor je is en dat je intimiteit erg mist?

Ik denk dat het heel belangrijk is dat je dat punt goed kenbaar maakt bij hem.
Misschien is relatietherapie iets voor jullie
Alle reacties Link kopieren
Misschien is je man erg gesloten maar dat is geen reden om het dan maar niet aan te kaarten.
Je zit samen in een relatie en maakt ook samen de relatie. En samen ben je verantwoordelijk voor elkaars geluk.
Alle reacties Link kopieren
Wat bedoelt je man precies met “er aan werken”? Ik hoor/lees dat soort uitspraken vaak, maar wat betekent dat concreet?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
maak een switch met Pioenroos4 :idee:
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
15-01-2019 10:57
Wat bedoelt je man precies met “er aan werken”? Ik hoor/lees dat soort uitspraken vaak, maar wat betekent dat concreet?
Dat zeggen mensen, die van het gezeik af willen zijn
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
15-01-2019 11:16
Dat zeggen mensen, die van het gezeik af willen zijn
Vermoed ik ook. Als je het vaker wil doen, doen. Dat “er aan werken” lijkt me onzin
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Delete
anoniem_381454 wijzigde dit bericht op 31-01-2019 13:10
73.91% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Quote: Dit is al een jaar aan de gang als het niet meer is. En als we dan een keertje intiem zijn dan komt er de weken daarna helemaal niets. 

Je man lijkt sprekend op mijn partner !
Bimzarellio...what else
Dat lijkt mij dan een match!!

TO, ik vind het onbegrijpelijk dat je een situatie die je zo naar vindt, zo lang laat bestaan en dus ook voortduren. Blijkbaar is je man niet genegen zijn gedrag te veranderen of echt goed naar je te luisteren.
Ik zou het wel weten.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
15-01-2019 11:16
Dat zeggen mensen, die van het gezeik af willen zijn
Aan zichzelf en aan de relatie
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft als reden aan dat hij erg moe is. Maar ondertussen na werk wel urenlang soms tot middernacht op de bank tv kijken. Of dat ik alleen maar in de avond wil. Ik heb zoiets van het naakt toch niet uit op welke momenten. In de ochtend is het geen optie. Dat weet hij zelf ook wel want we hebben een dreumes die vanaf half 7 wakker. Hij heeft ook vaak aan dat het aan hem ligt en niet aan mij. Ook heb ik een aantal maanden terug relatietherapie voorgesteld hij vond het een goed idee en moest het aan hem overlaten. Stress van week en verhuizing geeft ie ook als reden. Ik heb daarna nog een keer aangekaart hoe het daarmee zat. Hij gaf aan dat hij eerst aan zichzelf wilde werken. Hij heeft als reden ook aan dat hij onzeker is over zijn lichaam (hij is aangekomen de laatste jaren). Ik heb nooit daar een opmerkingen over gegeven of wat dan ook. Ik heb altijd al mijn gevoelens eerlijk naar hem geuit. Dus over de intimiteit, wat het met mij doet en wat het uiteindelijk met ons doet. Ik hen zelfs al aangegeven dat ik het gewoon zat ben dat ik steeds initiatief moet nemen om vervolgens afgewezen te worden. Dat ik dus ook niet meer van plan ben om dat te doen. Ik word hier zo radeloos van dat ik gewoon niet meer weet wat nou normaal is en wat ik ermee moet.
arizona2019 wijzigde dit bericht op 15-01-2019 20:07
2.18% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
ZaraZara100 schreef:
15-01-2019 09:34
Was er in het begin vaker seks?
Ja
Samen een cursus partnermassage doen? Om weer van elkaars lichaam te kunnen genieten.
Alle reacties Link kopieren
Verbinder schreef:
15-01-2019 10:56
Misschien is je man erg gesloten maar dat is geen reden om het dan maar niet aan te kaarten.
Je zit samen in een relatie en maakt ook samen de relatie. En samen ben je verantwoordelijk voor elkaars geluk.
Nee hij is echt niet gesloten verre weg van gesloten zelfs. Aankaarten hen ik zo vaak gedaan dat het me zelfs frustreerd. Ik heb zelfs aangegeven dat ik het belachelijk vind hoe vaak ik dit moet aangeven en dat er maar geen verandering in komt.
Alle reacties Link kopieren
ouwewijsneus schreef:
15-01-2019 11:00
maak een switch met Pioenroos4 :idee:
Wat bedoel je hiermee ?
Alle reacties Link kopieren
Bimzarellio schreef:
15-01-2019 17:56
Quote: Dit is al een jaar aan de gang als het niet meer is. En als we dan een keertje intiem zijn dan komt er de weken daarna helemaal niets. 

Je man lijkt sprekend op mijn partner !
So i am not alone ...Wat doe je er aan ?
Alle reacties Link kopieren
Arizona2019 schreef:
15-01-2019 19:57
Aan zichzelf en aan de relatie
Hoe dan?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
broekrok schreef:
15-01-2019 18:10
Dat lijkt mij dan een match!!

TO, ik vind het onbegrijpelijk dat je een situatie die je zo naar vindt, zo lang laat bestaan en dus ook voortduren. Blijkbaar is je man niet genegen zijn gedrag te veranderen of echt goed naar je te luisteren.
Ik zou het wel weten.
Ik wil er alles aan doen om er een verandering in te brengen ipv switchen van partner alsof het schoenen zijn.
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
15-01-2019 20:05
Hoe dan?
In therapie gaan (zogenaamd lijkt het ... )
Alle reacties Link kopieren
Ryan66 schreef:
15-01-2019 16:06
Neem een minnaar!
Whahahahaha daar ben ik het type niet voor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven