wil je dit weten als vrouw ?

17-01-2019 01:17 559 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn sinds meer dan 25 jaar een koppel en zijn hebben een goede relatie. Toch is er één ding dat mijn vrouw niet weet.
In mijn jeugd van men 16 ongeveer tot men 20 heb ik een seksuele relatie gehad met een man die een 25 jaar ouder was. DE man woonde enkele straten verder en was vrijgezel. Eigenlijk was hij een homo die niet uit de kast durfde, maar in de buurt was hij de vrolijke vrijgezel. Via andere buren was ik met hem in contact gekomen en deed regelmatig dingetjes voor hem zoals met zen hond wandelen, wel eens een boodschap, e hield zen zwembad schoon enzo. Hij had een drukke job. Zo was het 'officieel' dat hij door zen drukke werk geen tijd had voor een vrouw...Mijn ouders gingen een weekje op vakantie die zomer en ik had daar echt geen zin in. Na vele waarden had men moeder het geregeld ik mocht een weekje bij de buurman logeren. Hij zou wel enkele dagen vrij nemen en om leuke dingen te doen, ad hij haar gezegd. En zo gebeurde het ook.... Toen heb ik men eerste seks met hem gehad en begon er iets tussen ons. Dit bleef duren tot men 20ste. Gedurende die periode had ik enkel seks met hem: enkel mannenseks us. Het stopte toen hij voor zijn job naar het buitenland vertrok. Daardoor stopte het. daarna heb ik ook geen contact met mannen meer gehad.

Vertel ik dit? Nu nog? Wil je zoiets eigenijk wel weten als vrouw?
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je het niet delen?

(Overigens, ik vind het persoonlijk vermoeiend lezen, dat “zen” voor “zijn”)
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Sommige dingen kan je vrouw beter niet weten, en dit is zeker 1 van die dingen.
Het stopte toen hij voor zijn job naar het buitenland vertrok. Daardoor stopte het. daarna heb ik ook geen contact met mannen meer gehad.

En dan te bedenken; misschien was je nog wel bij hem geweest als hij niet was vertrokken!

Als je het kwijt wil, dan delen. Indien liever niet, dan gewoon lekker in het verleden laten.
Alle reacties Link kopieren
Is het voor jou een goede, fijne herinnering? Of zit je er mee?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Dus je moest zen zwembad schoonmaken.. Dat is best koud hoor in Nederland :D
Niet zen iig. Zen is lekker in de zon, in de sauna, massage tafel.
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag mij af wat de relatie voor jou betekende. Had jij gevoelens voor hem? voelde jij je tot hem aangetrokken? Of was het juist niet fijn en voelde jij je (mis)gebruikt? En waarom hou je dit al 25 jaar geheim en twijfel je nu om het toch te gaan vertellen? Ik heb nog zoveel vragen..
Alle reacties Link kopieren
Ik zou dit niet eens willen weten van mijn man eerlijk gezegd.
Wat maakt dat je het wil vertellen na 25 jaar?
Alle reacties Link kopieren
Zoiets hoef ik niet meer te weten na 25 jaar. Als je het binnen een paar jaar vertelt prima, maar ik ben nu 20 jaar samen met mijn man en ik zou het nu niet meer hoeven weten.
Alle reacties Link kopieren
Die man was 41 toen hij seks had met een jongen van 16. Dat vind ik stuitend. Ik zou het willen weten ja.

Is het voor jou een vervelende ervaring geweest?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Mij zou het werkelijk niet boeien of mijn partner ooit seks/een relatie heeft gehad met iemand van hetzelfde geslacht.
Wel zou ik het raar vinden als je na 25 jaar dat opeens wel wilt vertellen. Waar komt die behoefte vandaan?

Wat ik overigens wel stuitend vind is dat die man dit deed en wilde doen. Dat jij ja zei als 16 jarige dat snap ik wel, als je hem leuk vond. Maar een 41 jarige die dit doet met een 16 jarige, dat is niet normaal. En ik ben miss openminded en zeg zoiets niet heel snel, maar seks met minderjarigen bij zo'n leeftijdsverschil, daar trek ik toch wel even beiden wenkbrauwen bij op.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het niet willen weten. Ik zou denk ik afknappen op mijn man. Ik heb niets tegen homo’s , integendeel, maar ik zou het niet kunnen negeren.
Alle reacties Link kopieren
Waarom 25 jaar gewacht om te vertellen?
Persoonlijk zou ik het niet hoeven te of willen weten in ieder geval.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou vooral verbaasd zijn, dat je het niet 24,5 jaar eerder verteld hebt
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
17-01-2019 07:07
Ik zou het niet willen weten. Ik zou denk ik afknappen op mijn man. Ik heb niets tegen homo’s , integendeel, maar ik zou het niet kunnen negeren.
Je hebt niets tegen homo's, zolang het maar niet te dichtbij komt? Dat vind ik nu een beetje gek.

Je man is dan nu toch met jou, waarom zou het dan erg zijn dat hij ooit wat met een man heeft gehad? Wat maakt dat erger dan een vrouw?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
17-01-2019 07:17
Je hebt niets tegen homo's, zolang het maar niet te dichtbij komt? Dat vind ik nu een beetje gek.

Je man is dan nu toch met jou, waarom zou het dan erg zijn dat hij ooit wat met een man heeft gehad? Wat maakt dat erger dan een vrouw?
Echt die verwijzing naar mijn Nick heb ik nog nooit gehad pfff...
Ik wil gewoon geen man die met een man geneukt heeft, mag dat?
Waarom na zoveel tijd deze vraag?
Begint het weer te kriebelen?
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
17-01-2019 07:28
Echt die verwijzing naar mijn Nick heb ik nog nooit gehad pfff...
Ik wil gewoon geen man die met een man geneukt heeft, mag dat?
En mag ik dat ontzettend raar vinden?

Maar daarnaast ben ik ook oprecht nieuwsgierig waarom niet. Juist, omdat het voor mij iets is dat ik totaal niet begrijp.
Ik bedoel hij is sowieso geen homo, maar maximaal bi.

Vind je het vies? Bang dat hij toch weer een man wil? Toch onbewuste vooroordelen?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
17-01-2019 07:35
En mag ik dat ontzettend raar vinden?

Maar daarnaast ben ik ook oprecht nieuwsgierig waarom niet. Juist, omdat het voor mij iets is dat ik totaal niet begrijp.
Ik bedoel hij is sowieso geen homo, maar maximaal bi.

Vind je het vies? Bang dat hij toch weer een man wil? Toch onbewuste vooroordelen?
Dan vind je dat maar raar. Ik hoef ook geen man die naar de hoeren is geweest. Ik vind het idee dat mijn zeer mannelijke man in zijn kont genomen word niet echt opwindend nee.
Alle reacties Link kopieren
Nee dat hoef ik niet te weten. Tenzij het nu veel invloed op jou heeft, dan zou ik DAT willen snappen en dus willen weten.
Het leven is niet eerlijk
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
17-01-2019 07:40
Dan vind je dat maar raar. Ik hoef ook geen man die naar de hoeren is geweest. Ik vind het idee dat mijn zeer mannelijke man in zijn kont genomen word niet echt opwindend nee.
aahhh vooroordelen dus. Dank voor je antwoord.

Namelijk niet elke man die homoseks heeft, heeft namelijk de behoefte in zijn kind genomen te worden. Sterker er zijn homo's die helemaal niks hebben met (anale) penetratie, ook niet om zelf te doen.

Net zoals seks tussen twee vrouwen, logischerwijs, vaak zonder penetratie is, kan dit bij twee mannen dus ook prima.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
beetjegek schreef:
17-01-2019 07:40
Dan vind je dat maar raar. Ik hoef ook geen man die naar de hoeren is geweest. Ik vind het idee dat mijn zeer mannelijke man in zijn kont genomen word niet echt opwindend nee.
Haha wat ben jij toch bijzonder , want homo’s zijn nooit zeer mannelijke mannen he . Goh wat vergis jij je daar lelijk .
Wat heb jij ooit meegemaakt dat jij zo krampachtig in je relatie staat .
Alle reacties Link kopieren
Veertig plus en dan schrijven als een zestienjarige? :sarcastic:

@Beetjegek, wat heb jij een bijzondere kijk op mensen...
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Je bent dus een man en je hebt na je puberteit omgang met een man gehad. En je vond het niet walgelijk. Dan moet je bi of homo zijn denk ik. Ik ken geen heteroman die de gedachte aan seks met een man niet onverdraaglijk vindt.

Ik vind een bi-man niet aantrekkelijk nee. Misschien kan hij nog een platonische vriend worden maar vermoedelijk niet close.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
retrostar schreef:
17-01-2019 08:08
Je bent dus een man en je hebt na je puberteit omgang met een man gehad. En je vond het niet walgelijk. Dan moet je bi of homo zijn denk ik. Ik ken geen heteroman die de gedachte aan seks met een man niet onverdraaglijk vindt.

Ik vind een bi-man niet aantrekkelijk nee. Misschien kan hij nog een platonische vriend worden maar vermoedelijk niet close.
Ook niet als je daarna al 25 jaar een relatie hebt zoals to ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven