Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 19

17-01-2019 11:31 3004 berichten
Een nieuw 19e deel van het parenclubtopic.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.

Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.

Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!

In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.

Even een link naar laatste topic Deel 18
Alle reacties Link kopieren
-Shifty- schreef:
13-02-2020 18:12
Was 't maar waar :biggrin:
:proud:
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
13-02-2020 17:39
Ja, meegemaakt. Ook zomaar vingers bij mij naar binnen terwijl ik met iemand anders bezig was. Ik zeg er wat van en duw de handen weg en mijn date heeft ook weleens bijna iemand aangevlogen die het meerdere keren bleef proberen.

Nu ben ik toch meer van de thuisfeestjes, maar dit soort dingen maakt wel extra dat ik niet vaak naar een club ga.
Bah, wat een nare ervaring zeg!

Ik duw/sla altijd direct de hand weg en heb (helaas maar) één keer doorgehad wie het deed, en er toen wat van gezegd. Toen kreeg ik zijn vriendin over me heen, want "als je daar niet tegen kan moet je hier maar niet komen"?! Fijn dat de algemene consensus hier toch meer op de mijne lijkt :)
Alle reacties Link kopieren
Wij proberen onze pret niet te laten bederven door dit soort acties. Meestal afkomstig van mannelijke solisten. Een voorzichtige kennismaking met aikido is soms voldoende. Goed deurbeleid helpt.
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
13-02-2020 17:35
Bijzonder dat mannen het niet raar vinden dat mannen een dame mailen om mee naar een club te gaan, terwijl de dame heel duidelijk heeft aangegeven dat niet te willen.
Hoe respectloos is dat?
Hoe belangrijk vind je consent dan?
Als je je daar met een mail al niet kunt aan houden.

En dan zijn er mannen die dat niet raar vinden :facepalm:
Je hebt natuurlijk gelijk, maar het begrip is er vooral omdat een man gewend is aan het idee dat de vrouw bijna altijd in een default 'Nee' stand staat en dat het aan mannen is dit te veranderen. Dit, gecombineerd met de hormonale drift maakt dat veel mannen 'Nee' opvatten als 'Nu niet'.
Alle reacties Link kopieren
Mouthgard schreef:
13-02-2020 19:48
Je hebt natuurlijk gelijk, maar het begrip is er vooral omdat een man gewend is aan het idee dat de vrouw bijna altijd in een default 'Nee' stand staat en dat het aan mannen is dit te veranderen. Dit, gecombineerd met de hormonale drift maakt dat veel mannen 'Nee' opvatten als 'Nu niet'.
Dan nog is dat geen excuus en is die begrip zwaar onterecht in mijn ogen.

Daarmee zeg je namelijk dat "de hormonale driften' van de man, belangrijker dan de grenzen van de vrouw.
En daar kan ik dus echt geen begrip voor opbrengen.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
13-02-2020 20:17
Dan nog is dat geen excuus en is die begrip zwaar onterecht in mijn ogen.

Daarmee zeg je namelijk dat "de hormonale driften' van de man, belangrijker dan de grenzen van de vrouw.
En daar kan ik dus echt geen begrip voor opbrengen.
Nee, ik zeg zeker niet dat ze belangrijker zijn. Ik geef alleen een verklaring. Don't shoot the messenger.
OK, maar dat je kan verklaren hoe iemand tot stomme beslissingen kan komen, maakt nog niet minder stom.
Alle reacties Link kopieren
-Shifty- schreef:
13-02-2020 22:49
OK, maar dat je kan verklaren hoe iemand tot stomme beslissingen kan komen, maakt nog niet minder stom.
Precies. Dat is gewoon proberen recht te lullen wat krom is.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
vinvis schreef:
13-02-2020 18:19
Bah, wat een nare ervaring zeg!

Ik duw/sla altijd direct de hand weg en heb (helaas maar) één keer doorgehad wie het deed, en er toen wat van gezegd. Toen kreeg ik zijn vriendin over me heen, want "als je daar niet tegen kan moet je hier maar niet komen"?! Fijn dat de algemene consensus hier toch meer op de mijne lijkt :)
1e keer clubbezoek.
Geheel onwetend en alleen maar kennis die we op websites hadden gelezen.
Mijn lief en ik waren lekker bezig, lkomt er naast ons nog een stel liggen.
Heel dicht bij. Dus wij schuiven wat (moet op zich al duidelijk zijn).
Hun komen weer naar ons toe.
Zijn hand voel ik in de binnenkant van mijn liezen, deze vriendelijk terug geduwd. Maar nee hoor, hand op mijn borst. Hand opgetild en terug "gegeven", hierbij hem aangekeken en nee geschud.
Gaat hij naast mij zitten, op zijn knieen, zijn lul c.a. 20 cm van mijn gezicht en begint zich af te trekken!
Dus wij staan op en zoeken een nieuwe plek.
(Achteraf vind ik het knap dat we toch door zijn gegaan in dit wereldje en niet gillend zijn weg gerend).
Zijn we bezig in het zwembad, zit meneer, met zijn vriendin, weer naast ons.
Zijn vingers duidelijk opzoek naar mijn ingang.
We durfden niets te zeggen en zijn weg gegaan.
We dachten dat het er zo aan toe zou gaan in clubs.
Nu weten we wel beter.
Grappig was wel dat die meneer de volgende dag, bij het ontbijt ( tja, zelfde hotel) er absoluut niet uit zag. Foute kleding, veels te stijfjes.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Lekker zo'n eerste clubbezoek zeg! o_o
Zijn vriendin vond het blijkbaar dan ook oké dat hij over jouw grenzen ging, fijn stel...
Alle reacties Link kopieren
Pingpong30 schreef:
13-02-2020 16:05
Graag gedaan!

Inderdaad met muntjes, in je tas, bij je kauwgom, lipgloss etc😊
How charming. In mijn mooiste lingerie en dan een tasje 😬.
Alle reacties Link kopieren
Doodaa schreef:
14-02-2020 13:29
How charming. In mijn mooiste lingerie en dan een tasje 😬.
Ik pak het wel anders aan, want zie een tasje niet zitten. Als je daar iemand ziet zwieren met constant een magnum fles bubbels in haar handen, c’est moi 😂😂
Doodaa schreef:
14-02-2020 13:36
Ik pak het wel anders aan, want zie een tasje niet zitten. Als je daar iemand ziet zwieren met constant een magnum fles bubbels in haar handen, c’est moi 😂😂


Het hangt een beetje af van wat voor lingerie je aandoet, maar je kunt evt wat muntjes kwijt in je bh of in je corset (als je een beetje borsten hebt).
Alle reacties Link kopieren
@doodaa, ik ben daar altijd met mijn man, maar praktisch gezien is een fijn/klein/sexy tasje echt niet storend. Ik vind elke keer naar het kluisje lopen veel vervelender.
Alle reacties Link kopieren
Niet in een parenclub, maar ik draag met uitgaan wel eens hoge laarzen met een rits aan de zijkant. Als het niet te veel muntjes zijn, kun je daar soms iets in kwijt.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Gaat er vanavond iemand naar de eroticabeurs in Antwerpen? Of is er iemand (ooit) geweest van hier? Hoe is het daar? Kan mij er nog geen voorstelling van maken..
Alle reacties Link kopieren
Sunshine19 schreef:
15-02-2020 16:00
Gaat er vanavond iemand naar de eroticabeurs in Antwerpen? Of is er iemand (ooit) geweest van hier? Hoe is het daar? Kan mij er nog geen voorstelling van maken..

Ik ben ook benieuwd....
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Sunshine19 schreef:
15-02-2020 16:00
Gaat er vanavond iemand naar de eroticabeurs in Antwerpen? Of is er iemand (ooit) geweest van hier? Hoe is het daar? Kan mij er nog geen voorstelling van maken..
Wij waren er vrijdag. Het is vergelijkbaar met Loversland / Kama Sutra-beurs. Veel BDSM demo’s, het hoofdpodium is doorlopend gevuld met acts. Goed georganiseerd. Pricasso is ook leuk! (Ja, hij schildert met zijn ....)
Vandaag is het nog tot 20 uur. Geef maar een gil als je nog een leuk B&B zoekt.
Alle reacties Link kopieren
-Shifty- schreef:
13-02-2020 14:07
Onvoorstelbaar. Dat zijn dus 6 mannen die op basis van 1 berichtje over interesse in een type feestje jou wel even komen 'aanbieden' dat jij hun toegangspasje mag spelen om bij zo'n feestje binnen te komen. En daarbij negeren ze specifiek je verzoek, dus blijkbaar is er geen enkele interesse in jouw wensen. En hun 'aanbieding' richten ze op een volslagen onbekende, wat bevestigt dat het ze dus ook totaal niks interesseert wat voor soort persoon jij eigenlijk bent.
Ik vond gisteravond een nieuw berichtje in mijn inbox. Het is een persoonlijk bedoeld bericht, maar fuck it, ik deel het hier openbaar. Het is van een profiel welke gisteren is aangemaakt, kennelijk om mij aan te schrijven. Een kleine samenvatting van de inhoud. WTF moet ik hier van denken .

“Ons seksleven is niet optimaal... ....Een feest als Society-X lijkt ons heel spannend, maar zij durft er niet zomaar heen te gaan..... .....Wij zoeken daarom een vrouw, die mij kan vergezellen naar het feest... .... Het is dus puur om daar te kijken zodat ik verslag kan doen hoe het was.... ....Wij hopen dat haar angst dan afneemt en de volgende keer samen kunnen gaan.... “
Alle reacties Link kopieren
Pffff en grote kans dat als je ja zou zeggen puntje bij paaltje er geen vrouw is
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Kans lijkt me 100% dat meneer dit zonder medeweten van zijn vrouw wil doen. Dat hij denkt dat iemand hier in zou trappen zeg.
Toch lief dat hij zich zo opoffert voor z'n vrouw.

Ik voorspel dat er ook zich mannelijke muntjesdragers hebben aangemeld als onbaatzuchtige vrijwilligers.
Ik denk dat het heel aannemelijk is dat een man een vreemde vrouw zoekt om naar dat feest kunnen gaan. Uiteraard met het zuiver wetenschappelijke motief om de situatie daar te observeren zodat het objectieve verslag van de man de angst bij zijn eigen vrouw weg gaat nemen.

Ik denk ook dat het heel aannemelijk is dat zijn eigen vrouw ofwel per ongeluk niet is geïnformeerd over het onderzoek ofwel verdacht veel gelijkenissen vertoont met mijn zelfverzonnen vriendinnetje uit de kleuterklas.
Op de kleuterschool al naar erotische feesten willen, vind ik best vroegrijp.
Ja ze was echt stout en ik kon er bijvoorbeeld ook niks aan doen dat ze de snoeppot had leeggegeten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven