Waarom kan ik zo van seks genieten?

17-01-2019 18:30 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haihai,

Ik ben een meid van 22 en mijn vriend en ik hebben redelijk vaak seks. Elke keer als we het weer doen vraag ik me af hoe dit zó ontzettend lekker kan zijn en houd ik dat gevoel het liefst voor de rest van mijn leven vast.

Herkennen jullie dit??

En; wij voelen er beide wat voor om binnenkort ons genot met een derde persoon te delen. Hebben jullie tips over wat wel en niet te doen bij het kiezen van de derde persoon? Sorry als hier al veel vragen over gesteld zijn maar er komen nergens echt serieuze antwoorden op:(

Liefs
Blondebaby
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, ik herken dat. De verbinding en het enorm verliefde gevoel dat ik tijdens seks heb zorgt voor een geweldige stroom van gelukshormoon, dat maakt het zo fijn en zo lekker en geeft het verlangen dat het eeuwig mag duren.

Ik weet niet of de derde persoon een man of een vrouw mag worden maar wat ik persoonlijk het allerbelangrijkst vind is dat diegene respect heeft voor onze relatie en absoluut niet de behoefte heeft zich ertussen te manoeuvreren. Als dat dik voor mekaar is kan er een heleboel en voel ik geen prikjes of jaloezie.
...
Endorfine, oxytocine, dopamine :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Testosteron Aspirine Paracetamol
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet je 'redelijk vaak' eens opkrikken (pun intended) naar 'heel vaak'.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
17-01-2019 20:39
Misschien moet je 'redelijk vaak' eens opkrikken (pun intended) naar 'heel vaak'.
Hahaha, dan zou ik extreem vaak moeten zeggen, wilde netjes blijven hier ;)
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is het bij het kiezen van een derde persoon vooral belangrijk dat jullie beiden een goede klik hebben met diegene en dat je vooraf goed bespreekt samen wat wel of niet ok is..
Hoever je gaat samen en of jullie het alleen samen willen of accepteren dat er daarna ook 1 op 1 contact is. Duidelijkheid voorkomt misverstanden en zorgt dat je je meer kan geven en genieten.
Have fun!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven