Je mag alles met me doen

18-01-2019 15:38 140 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo forumleden ik heb jullie hulp nodig en vooral die van de vrouwelijke leden:

Ik ben een man van 32 jaar en heb sinds een half jaar een relatie met een leuke meid. De seks is prima, maar iets houd me bezig --> Wat bedoelt ze tijdens de seks met "je mag alles met me doen", terwijl we 'lekker gaan', allerlei standjes doen en elkaar wederzijds verwennen. Klinkt stom maar het direct vragen op zo'n moment lukt me niet om het moment niet te verstoren.
Alle reacties Link kopieren
Vraag het haar na de seks, hoe moeten wij dat nou weten?
Alle reacties Link kopieren
Je mag alles met me doen betekent, lijkt mij, dat je alles met haar mag doen. Of is dat heel gek gedacht?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
praten jullie buiten de seks om, nooit over seks dan?
Over welke fantasieën je nog hebt?
Waar je grenzen liggen?

Das best handig hoor, hoef je niet te gissen.
Ik zou denken dat ze wat anders wil dan jullie gebruikelijk doen en dat dan zonder te vragen of het mag. Waarschijnlijk ook niet gericht op haar genot, maar alleen dat van jezelf.
Ze wil dat je een vinger in haar kontje steekt!
Duh, dat je dat niet begrijpt 🤪
Alle reacties Link kopieren
Vraag het haar. Misschien wil ze op bed vastgebonden worden, door zes van je vrienden onderhanden genomen worden, misschien droomt ze van tepelklemmen en kaarsvet, van wurgseks en zwepen, of misschien wil ze gewoon dat je aan haar oorlel sabbelt en heel voorzichtig haar anus masseert zonder er een vinger in te steken. En misschien denkt ze vooral dat jij meer wilt dan je nu doet, en moedigt ze je aan je eens 'te laten gaan'.

Praat er eens over. Dat hoeft niet aan de ontbijttafel, dat kan ook voor of na de seks in bed. Maar liever niet tijdens, het juiste antwoord op zo'n opmerking is namelijk nooit "hoe bedoel je precies, heb je een handleiding?"
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Alle reacties Link kopieren
Wil je dat iemand anders het voor jou uitzoekt?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance. Plato
Ik kan je wel vertellen wat IK daarmee bedoel wanneer ik het zeg in bed... maar of je vriendin hetzelfde bedoelt is natuurlijk dan nog steeds de vraag.

Als ik dat zeg in bed dan mag de seks van mij wel wat ruiger en/of gewaagder.
dan vraag je toch waar ze echt zin in heeft als ze dat zegt
betere seks en bevredigende seks bereik je door communicatie
Alle reacties Link kopieren
Met de simpele vraag: "wat bedoel je daar precies mee?" verstoor je het moment niet, maar versterk je juist het 'lekker gaan'. Er ontstaat echt niet een heel lang verhaal hoor...
Maar als je samen onder de douche staat of bij de ontbijt-tafel of tijdens de koffie in La Place kan je het ook goed vragen hoor...
Ik denk eigenlijk niet eens dat zij iets specifieks verwacht maar dat ze wil uitdragen aan jou dat er geen grenzen zijn en dat je dus helemaal mag losgaan.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt (voor degene met serieuze reacties :-), ik denk zelf ook dat ze wat ruiger en gewaagder mag en een stapje verder. Maar op andere momenten als we het in z'n algemeen over sex hebben, dan geeft ze bijvoorbeeld aan niet zo van alles rondom anale sex te zijn... dus ze bedoelt wat andere dingen...
Alle reacties Link kopieren
kopjechino schreef:
18-01-2019 17:14
Ik denk eigenlijk niet eens dat zij iets specifieks verwacht maar dat ze wil uitdragen aan jou dat er geen grenzen zijn en dat je dus helemaal mag losgaan.

Zo komt het op mij ook over.. dat ze zich aan jou wilt overgeven, ze jou de regie geeft.
Dus.. ondervind het maar zou ik zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Die wil anaal.
En dit is een serieuze reactie.
greenmoustache kan niet lezen.
En dit is een serieuze reactie.
Alle reacties Link kopieren
Fritsieh schreef:
18-01-2019 17:19
Bedankt (voor degene met serieuze reacties :-), ik denk zelf ook dat ze wat ruiger en gewaagder mag en een stapje verder. Maar op andere momenten als we het in z'n algemeen over sex hebben, dan geeft ze bijvoorbeeld aan niet zo van alles rondom anale sex te zijn... dus ze bedoelt wat andere dingen...
En dus moet je praten. Niet echt ingewikkeld toch?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Misschien over haar heen plassen of poepen of, zoals ik ooit zag, een hele lading witte bonen in tomatensaus (drie emmers lauw geloof ik) over je heen krijgen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Maar sommigen willen alleen maar slagroomtaart en dan op een bordje of duizend piek om te shoppen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij wil ze op dat moment toch ook eens in haar poepenholleke genomen worden en ruigere seks hebben. Je kan het ook gewoon vragen hé.
Alle reacties Link kopieren
Fritsieh schreef:
18-01-2019 17:19
Bedankt (voor degene met serieuze reacties :-), ik denk zelf ook dat ze wat ruiger en gewaagder mag en een stapje verder. Maar op andere momenten als we het in z'n algemeen over sex hebben, dan geeft ze bijvoorbeeld aan niet zo van alles rondom anale sex te zijn... dus ze bedoelt wat andere dingen...
Alles is alles, dus doe gewoon precies wat jij wil. Als dan blijkt dat zij met alles toch iets anders bedoelde, legt ze je dat op dat moment wel uit.
Nou is er op seksgebied zoveel mogelijk en het enige waar men aan denkt is anaal.
Alle reacties Link kopieren
Nee, vergeet de witte bonen maar, volgens mij wil ze vastgebonden en gepijnigd worden. Een beetje subtiel natuurlijk.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Dus polsen vastbinden en enkels vastbinden. En dan plagen met een veer. Misschien vindt ze dat leuk.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Shoppen?
Netflixen?
Voorjaarschoonmaak?
Boswandeling?

Ik denk dat ze meer zulke dingen bedoelt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven