Ik raak niet snel opgewonden

18-01-2019 20:13 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey iedereen.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Mijn situatie:
Ik ben een vrouw van 22 en heb bijna 5 jaar een relatie. Sinds ongeveer 6 maanden wonen we ook samen. Ik heb een hele lieve en geduldige vriend en ik heb super veel geluk met hem!
Alleen zit ik al een geruime tijd met een probleem. Ik raak niet tot nauwelijks opgewonden.

Als we eenmaal met HET bezig zijn ben ik opgewonden en krijg ik ook een orgasme. Maar helaas doen we HET niet tot nauwelijks omdat ik vaak niet op het punt kom dat ik opgewonden genoeg ben.

Hebben jullie tips voor mij?
Ik heb al op een paar forums gekeken maar meestal zijn hun ook niet opgewonden tijdens de sex en daar heb ik geen last van.

Groet,
XNamelessX
Alle reacties Link kopieren
Hoe vaker je het doet, hoe makkelijker het gaat.
Een nieuwe vriend zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Seks is meer dan alleen maar geslachtsgemeenschap. Het is het hele spel er omheen ook. Ben je emotioneel verbonden met je lichaam? Zijn jullie met elkaar verbonden? Sturen jullie elkaar stoute berichtjes? Draag je sexy lingerie om je geil te voelen. Geilen jullie elkaar op tussendoor? Maak het spannend en durf eens op een andere plek seks te hebben. Maak het romantisch met kaarsjes. Ruim tijd in om wat uitgebreider te seksen. Met een hapje en een drankje in bed.

Wat ik bedoel is dat je je niet alleen op de daad moet focussen maar het hele spel er omheen.
Alle reacties Link kopieren
Je bent dus een "kleine eter" bij wijze van spreken.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Iedereen heeft wel een bepaalde trigger om opgewonden te raken, alleen is het dus een kwestie van zoeken naar de juiste trigger. Bijvoorbeeld sexy lingerie etc.
Gelukkig gaat het tijdens de daad wel goed.
Heb je weleens erotische fantasieën ? Verlangens?
Word je niet opgewonden als jullie zoenen, knuffelen, strelen? of doen jullie dat niet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven