Niet (meer) nat... help! (medicijn?)

20-01-2019 14:49 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste lezeressen,

Ik kon altijd enorm opgewonden raken en daarmee nat. Dat was super fijn! Maar helaas heb ik last van acne en slik ik sinds 2 maanden roaccutane. Dat droogt je talgproductie uit, en ik was al bang dat dit ook een invloed zou hebben op mijn vagina.

Inmiddels merk ik dat ik droger ben tijdens de seks. Mijn vriend is ook super groot, wat niet echt mee helpt misschien. Ik verlang zooo naar hem, maar het wordt gewoon niet meer zo nat. Stoppen met de kuur is pas over vermoedelijk 8 maanden :(

Heeft iemand anders hier ervaring met roaccutane en haar seksleven? Wat hielp eventueel?

En in het algemeen:
Hoe zou ik dit kunnen oplossen? Ik heb gelezen over bevochtigingsgels die je eens in de drie dagen gebruikt. Heeft iemand daar ervaring mee? Werkt dat goed?

Ik wil weer ongestoord genieten!

Bedankt voor jullie reactie alvast!
Alle reacties Link kopieren
En de huisarts zei...
Alle reacties Link kopieren
Gewoon simpel glijmiddel gebruiken??
"I love not Man the less, but Nature more..."
Alle reacties Link kopieren
PimPom schreef:
20-01-2019 15:29
Gewoon simpel glijmiddel gebruiken??
:idee:

Verder snap ik het causaal verband niet tussen vermindering van talgproductie en van onderen opdrogen. Je wordt nat via slijmvlies en toch niet door talgroductie (yuk!)? Staat dat als mogelijke bijwerking genoemd? Lijkt me sterk...
.
K-Y gel gewoon te koop bij de drogist. Veel plezier ermee. 😉
tijd voor een minnaar die je wel nat kan maken?
Durex Play, K-Y gel..etc.
Dat spul staat gewoon te koop in de AH, dus je bent echt niet de enige vrouw die een handje geholpen moet worden daarbeneden.
200 ie vitamine E. Dat werkt als een tierelier.
Cateautje schreef:
20-01-2019 15:47
200 ie vitamine E. Dat werkt als een tierelier.
innemen voor de seks? hoe lang van tevoren?
ouwewijsneus schreef:
20-01-2019 16:21
innemen voor de seks? hoe lang van tevoren?
Dagelijks, zolang zij die medicijnen slikt.
Alle reacties Link kopieren
Als je ouder wordt kun je sowieso al droger worden. Dus ja, meest simpele optie is al genoemd boven en op zich ook helemaal niets mee, ook als je niet droog bent. Case solved.
.
Alle reacties Link kopieren
kadanz schreef:
20-01-2019 15:45
Durex Play, K-Y gel..etc.
Dat spul staat gewoon te koop in de AH, dus je bent echt niet de enige vrouw die een handje geholpen moet worden daarbeneden.
Pjur.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Glijmiddel, overal te koop.
Alle reacties Link kopieren
Baby olie. Werkt perfect.
Alle reacties Link kopieren
Baby olie vind ik stroef aanvoelen na een tijdje wrijving. Glijmiddel is een goede optie, maar spuug werkt ook als een tierelier. Als je vriend tijdens het voorspel beft met veel speeksel, zal penetratie een stuk soepeler gaan. Speeksel met glijmiddel wordt echt superglad, maar kans dat het te glad wordt. Probeer ‘t eens.
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
Alle reacties Link kopieren
Thanks voor de reacties!
Glijmiddel vind ik niet erg, maar ik ben op zoek naar natuurlijke manieren. Het medicijn droogt slijmvliezen uit... dus ook je neus, ogen, oren... etc. Vandaar! Het voelt gewoon wat vervelend- omdat het echt het medicijn is.

Vitamine E200 klinkt goed. Hoelang moet ik dat slikken? En welke dosering? Raad je nog een bepaald merk aan?
Ik zal navragen of dat nog effect heeft op het medicijn maar verwacht van niet...
Alle reacties Link kopieren
Hoi Hoi,
Ik schrijf eigenlijk nooit wat op forums maar toen ik jouw bericht zag terwijl ik een beetje door bepaalde forums aan het lezen was, heb ik gelijk een account aangemaakt.

Ik ben net een maand gestopt met roaccutane, ik heb het zo’n 8 maanden gebruikt. Last van droge lippen en ogen, noem maar op. Na een aantal maanden begon ik ook veel moeite te hebben met nat worden, het was in ieder geval minder prettig allemaal dan eerst. Ik heb me suf gegoogled op een verband tussen droogheid en roaccutane, maar kon niks vinden.

Ik heb zelf niet echt een goede oplossing gevonden tijdens het probleem. Nu ik gestopt ben, heb ik er geen last meer van! Het is weer fijn en goed nat. Ik reageer op je zodat je weet dat je er niet alleen voor staat. Het verlaagde mijn libido behoorlijk omdat ik er onzeker van werd. Maar hou ik gedachte dat het niet permanent is, het gaat weer over. Mijn tips: veel glijmiddel gebruiken en lang voorspel. Ik heb het als mogelijkheid gezien om bepaalde andere dingen uit te testen, zoals 69.

Succes! X
Alle reacties Link kopieren
Je schrijft dat je zoooo' naar hem verlangt!
Je libido is dus niet aangetast door het medicijn. Waarom dan moeilijk doen over een beetje glijmiddel?
Je weet dat het medicijn de oorzaak is en dat dit is tijdelijk is.. Dus tot die tijd de natuur maar een handje helpen?
Ik zie eigenlijk het probleem niet zo..
Alle reacties Link kopieren
Idd...glijmiddel icm een speeksel...en orale sex , dat glijd als de beste..!!
Je bent op zoek naar natuurlijke manieren maar hoe natuurlijk is het innemen van vitamine? Glijmiddel lijkt mij een verstandigere optie omdat het in ieder geval geen invloed heeft op je medicatie. En een bevochtigingsgel die drie dagen werkt? Dat is vast heel onnatuurlijk en wil je drie dagen continue met een natte doos rondlopen?
Apatura schreef:
20-01-2019 16:40
Pjur.
Dit.
Waarom kon je dat zelf niet verzinnen of googlen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven