Doorgeefvraag seks, deel 93

20-01-2019 17:52 3000 berichten
Welkom in de Doorgeefvraag Seks. Niet chatten, dat kan in het klets topic. Gewoon de vorige vraag beantwoorden en een nieuwe seksgerelateerde vraag stellen. De vraag moet door iedereen beantwoord kunnen worden en dus niet aan één persoon gericht zijn en moet dus ook sekseneutraal zijn.

Laatste vraag uit het vorig deel:
Zal je ooit een trio willen doen?
Misschien ben ik niet de juiste persoon om dit te beantwoorden, omdat ik nog nooit een 'echte' relatie heb gehad, maar ik ik kan me gewoon niet voorstellen dat dat lang zou duren. Nouja, als er een duidelijke reden voor is en je weet dat het weer over gaat, dan zou ik me daar voor de juiste persoon best overheen kunnen zetten denk ik, maar bij zo'n relatie waar de sex dan op een gegeven moment heel sporadisch wordt ben ik denk ik vrij gauw gevlogen. Aan de andere kant kan ik me ook weer niet heel goed voorstellen dat ik in een dergelijke relatie eindig.

Is een gebrek aan 'noemenswaardige intimiteiten' binnen een relatie voor jou voldoende reden om deze ergens anders te zoeken?
Alle reacties Link kopieren
Ja.

Is het een schande om behoeften elders te zoeken?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind niet dat ik in de positie ben om schande te spreken over iemands daden. Het verdient geen schoonheidsprijs vind ik, dat dan weer niet.

Waarom -denk jij- vinden mensen het lastig om seksueel ultiem eerlijk te zijn, júist tegen hun partner?
...
Omdat monogamie hoog in het zadel zit/staat! Het is geoorloofd van alles met je vrienden/vriendinnen te doen maar seks, neeeeee dat doe je alleen met je partner.
Bovendien komen mensen niet voor zichzelf op, zijn te veel bezig met ( het gevoel van) de ander en worden zo honderd zonder een bevredigend en gelukkig leven te leiden.

Wanneer voel je je het meest sexy?
Sexy? Tja, dan denk ik toch echt wel op de dansvloer.

Wat is voor jou de ultieme seksmuziek?
Alle reacties Link kopieren
Een plassende vrouw. Mega erectie. Instant.

Heb je wel eens gespeeld met iemand van je eigen geslacht?
Jack, je bent te laat :rofl:

Heb geen associatie met seksmuziek. Vind muziek ook niet per se noodzakelijk.

Hoe belangrijk op een schaal 1-10 is het krijgen van een orgasme voor je?
Alle reacties Link kopieren
6/7....ik vind t veeeeel geiler om te zien, te horen en te voelen hoe mijn liefje klaarkomt...da's toch wel n 9

Wat zorgt ervoor dat jouw partner gegarandeerd n orgasme krijgt, maw welke handeling doet hem/haar klaarkomen ?
Bimzarellio...what else
7? Ik vind seks zonder orgasme op zich prima, maar ik kom wel makkelijk, dus ik heb eigenlijk altijd wel een orgasme. Laten we het zo zeggen: de weg er naar toe is belangrijker dan het doel ;-)

edit: ik heb geen vaste partner, maar ik ben erg goed met m'n mond ;-)

Wat is je favoriete 'ik wil vanavond seks'-outfit?
Alle reacties Link kopieren
Dat hebben wij niet echt, de seks ontstaat vaak spontaan als we lekker tegen elkaar aan kruipen en natuurlijk of we "in the mood" zijn.


Wat is opwindende lingerie voor jou?
Ik raak niet opgewonden van lingerie.

Heb je wel eens iemand een virtueel sint-of kerstkado gegeven, bijvoorbeeld een foto of film?
Alle reacties Link kopieren
Delete
Bimzarellio...what else
Ik snap de vraag niet

Wat is er virtueel aan een foto of film?
Alle reacties Link kopieren
Idem
Bimzarellio...what else
Dat je speciaal voor kerst of sint een foto of film maakt voor iemand en die stuurt via een chat of in een mail, zo duidelijker?
En is dat dan met of zonder mijter/kerstmuts?
Ik krijg elk jaar 2 foto’s van leuke kerstlingerie met het commentaar dat ze niet kan kiezen en of ik kan helpen.

Is er ooit iemand opgewonden geraakt van een meiter?
Alle reacties Link kopieren
Nee. Wel van een vrouwelijke zwarte piet.

Heeft iemand van de goede Sint wel eens sex speelgoed gekregen?
Alle reacties Link kopieren
Jep, Jan de Boer maar niet degene die jij kent.

Heb je wel eens seks onder de kerstboom geprobeerd? Hoe beviel dat?
...
Alle reacties Link kopieren
Welke dwaas zou het nou in hemelsnaam geil vinden om onder een kerstboom te liggen vozen....

Wat is achteraf de meest vreemde (maar toch uiteindelijk wel spannende) locatie geweest waar je sex hebt gehad ?
Bimzarellio...what else
In het muZIEum, in een lang, wild verleden...

Waar zou je nog wel eens seks willen hebben?
In het bed van die ene....

Plan je seks altijd of gaat het vanzelf?
Alle reacties Link kopieren
Soms plannen we een avondje deur op slot, muziekje, pilletje, sling en paal en hoppetee. En soms gaat het helemaal vanzelf.

Zou jij een boekje vol kunnen maken met je ervaringen, foto's en geschreven fantasieën?
...
Alle reacties Link kopieren
Boek vol schrijven met onvervulde fantasieën...dat wel...

Zou je al je fantasieën en ingevingen moeten beleven, of behoort het niet- uitvoeren er van juist tot een stukje beschaving?
Alle reacties Link kopieren
Jazeker, zolang er wederzijdse instemming is en de plek geschikt (niet op het schoolplein tijdens het speelkwartier), dan maakt het geen reet uit wat de maatschappij daar van vindt.

Is seks voor jou pas af als je bent klaargekomen?
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven