Swingen of niet?

22-01-2019 14:59 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal,

Ik heb even een situatie, ik ben al 5 jaar samen met mijn vriendin en nog steeds supergelukkig.
Voor mij heeft ze best wel wat geleefd en meerdere verschillende partners gehad.
Voor mij is zij de eerste geweest.

Nu loop ik een beetje vast op seksgebied, ik word steeds nieuwschieriger, ik ben pas 26 en heb nog nooit seks gehad met een ander dan met mijn vriendin.
Het komt puur voort uit lust.
Zij heeft wel eens laten vallen dat ze het begrijpt maar dat ze het nou ook niet erg ziet zitten dat ik een keer op een ander duik.

Nu heb ik een paar keer voorgesteld dat we misschien gelijk moeten oversteken en dan allebij een keer seks hebben met een ander stel.
Daar stond ze op zich wel voor open en daar ging ze dan over nadenken.
Echter komt ze er dan nooit meer op terug.

Iemand tips?
Alle reacties Link kopieren
Ja, ze heeft er geen zin in. Leer er ee leven.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Als iemand beloofd erover na te denken lijkt het me heel normaal dat je er weer eens op terugkomt. Durf je het niet te vragen?

Als ze er geen zin in heeft of het niet zien zitten dan mag ze je dat duidelijk vertellen.
...
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het nog een keer voorstellen, en dan niet tussen neus en lippen door zodat ze eventueel makkelijk weg kan komen met ''ik zal er over nadenken'', maar er echt even goed voor gaan zitten.
Geef aan wat jouw wensen en verlangens zijn en vraag ook haar mening. Hoe staat zij er in? Kan zij zich in jouw situatie verplaatsen? Vraag dit allemaal uit en stel ook een doel/deadline voor een duidelijk antwoord van haar. Zo weet je waar je aan toe bent.
Communiceren is het belangrijkste!
En hoe ga jij het straks vinden om te zien hoe zij door een andere geneukt gaat worden? Voel je je daar wel ok bij?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ze niet wil, anders was ze er wel op terug gekomen. Je kan er gewoon over beginnen imo.
Alle reacties Link kopieren
Je loopt een beetje vast op seksgebied? Er al aan gedacht om iets leuks/spannends/geils met alleen je vriendin te doen? Wij zijn pas naar een erotische sauna geweest en zijn daar lekker met elkaar bezig geweest, zonder anderen erbij te betrekken . Misschien een aanrader om zoiets eerst eens voor te stellen .
Alle reacties Link kopieren
trikk schreef:
22-01-2019 15:44
Je loopt een beetje vast op seksgebied? Er al aan gedacht om iets leuks/spannends/geils met alleen je vriendin te doen? Wij zijn pas naar een erotische sauna geweest en zijn daar lekker met elkaar bezig geweest, zonder anderen erbij te betrekken . Misschien een aanrader om zoiets eerst eens voor te stellen .
Hoi trikk, zijn jullie wel eens naar een PC geweest? Het verschil met een erotische sauna is echt niet zo groot hoor!
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
Alle reacties Link kopieren
Eens met SiraGijs. Het is een lastig iets, maar open en eerlijk blijven is belangrijk! Jaloezie etc. en onzekerheid kunnen hier wel een rol spelen... dat is normaal. Dat kan je opvangen als je eerlijk blijft tegenover elkaar..
Alle reacties Link kopieren
fitch schreef:
22-01-2019 19:35
Hoi trikk, zijn jullie wel eens naar een PC geweest? Het verschil met een erotische sauna is echt niet zo groot hoor!
Nog niet nee! Maar komt er vast wel een keertje van dit jaar. Eerst de 31e weer lekker samen naar azzurra. En geloof goed dat daar meer gebeurt als in een pc. Maar voor ons is het begonnen als een zoektocht naar een sauna waar net iets meer mocht.
Bedenk dat als je gaat swingen je juist met elkaar over allerlei aspecten die het swingen met zich meebrengt zult moeten kunnen praten. Zoals fantasieën, welke standjes juist (nog) niet of wel, Parenclubs en/of thuisdates en hoe je het achteraf hebt beleefd etc, etc.
Zoals ik je verhaal lees denk ik dat jullie er (nog) niet klaar voor zijn.
Praat met elkaar over de seks die jullie nu hebben dan komt het onderwerp vanzelf wel weer ter sprake.
Het lijkt erop dat zij nog niet zover is en bij swingen moet je juist rekening houden met het tempo en de beleving van je partner en dus niets forceren.
Alle reacties Link kopieren
Niet meteen met iemand anders naar bed gaan, maar praten, praten en nog eens praten. En dan met hele kleine stapjes jullie grenzen verleggen. Duidelijke afspraken maken. Open over je gevoelens praten. Bijvoorbeeld een keer erotisch uitgaan waar je alleen bij elkaar blijft, maar wel kan genieten van het zicht van sexy mensen om je heen. Als je dit goed doet, kan het een enorme boost aan je relatie geven, en aan je zelfvertrouwen en ervaring.
Alle reacties Link kopieren
Thanks voor de tips so far, ik hou inderdaad heel erg vast aan eerlijkheid.
We hebben het er goed over gehad en gaan gewoon een keer kijken in een erotische sauna of parenclub en eerst even de kat uit de boom kijken.
Daarbij heb ik benadrukt dat als ze het echt niet ziet zitten dat we het niet doen, maar als we het rustig aan doen staat ze er oprecht voor open.
Alle reacties Link kopieren
VelvetVolvo schreef:
22-01-2019 15:30
En hoe ga jij het straks vinden om te zien hoe zij door een andere geneukt gaat worden? Voel je je daar wel ok bij?
Risicootje ja. Ze lijkt het nu af te houden maar straks denkt ze nou goed dan, maar dan ook allebei. En dan komt er een enorme Sjonnie die haar helemaal gek neukt. Fair enough jij mag op zijn Anita maar die valt misschien wat tegen of je kunt de spanning niet goed aan. Ondertussen beukt Sjon erop los in je vriendin. En zij maar genieten.
Hou je er rekening mee dat je dat ook leuk moet vinden? Je kunt van haar niet verwachten dat ze gaat swingen en dan doet alsof het tegenvalt.
Dat zie je idd wel es gebeuren. Dat er een stel binnenkomt waar overduidelijk de man het initiatief genomen had om een parenclub te bezoeken. En uiteindelijk geniet zij het meest en kijkt hij toe hoe doorgewinterde swingers zijn vrouw nemen, terwijl hij hem zelf niet omhoog krijgt.....
Alle reacties Link kopieren
VelvetVolvo schreef:
29-01-2019 14:30
Dat zie je idd wel es gebeuren. Dat er een stel binnenkomt waar overduidelijk de man het initiatief genomen had om een parenclub te bezoeken. En uiteindelijk geniet zij het meest en kijkt hij toe hoe doorgewinterde swingers zijn vrouw nemen, terwijl hij hem zelf niet omhoog krijgt.....
Leuk om van een afstandje te zien lijkt me dat. Sociologen kunnen hun geluk waarschijnlijk niet op in een parenclub...
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
Het begint wel echt een eigen leven te leiden nu hier.....
Ik heb het over rustig aankijken en proberen maar met de laatste reacties kan ik echt niks.
En het is toch juist de bedoeling dat zij ook geniet? Als we het allebij leuk vinden is het mooi en als een van ons het niks vind houd het op.
Mij maak je niet zo snel gek hoor.
Alle reacties Link kopieren
Gymk schreef:
30-01-2019 12:17
Het begint wel echt een eigen leven te leiden nu hier.....
Ik heb het over rustig aankijken en proberen maar met de laatste reacties kan ik echt niks.
Het is puur hypothetisch. Niemand kent jouw vrouw.
Als je er niets mee kunt of dat het voor jullie niet van toepassing is, dat kan. Je kunt op een forum nu eenmaal niet verwachten dat alle reacties precies zijn wat je nodig hebt.
Je vrouw zou niet de eerste zijn die daar ontdekt hoe lekker het is om meerdere lullen tegelijk te voelen. Maar als jij zeker weet dat dit echt niet gebeurt of dat jij het gewoon geil zou vinden, dan is er niets aan het handje.
Alle reacties Link kopieren
Spijker op z'n kop schaapwolf.
Het is ook lastig om advies te vragen en krijgen over persoonlijke dingen terwijl je elkaar niet persoonlijk kent.
Wilde alleen duidellijk maken dat het niet zo is dat ik m'n pleziertje wil en ik haar niks gun.
Verder no hard feelings.
We hebben er Overgens over gepraat en gaan rustig een keer kijken in een club.
Het eerst maar eens bij ons zelf houden, kijken wat we er beide van vinden en hoe we overal op reageren.
anoniem_381844 wijzigde dit bericht op 02-02-2019 17:17
Reden: Spelling
1.77% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven