Gevoelens

23-01-2019 05:49 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,

Laat ik beginnen dat het me veel moeite kost om dit neer te zetten. De angst misschien herkend te worden is groot, maar ik merk dat ik het echt eruit moet gooien. Het betreft het volgende;

Sinds 9 maanden heb ik een superlieve vriendin waarmee ik het echt fantastisch heb. We ondernemen veel leuke dingen samen en met onze 2 kids (uit eerdere relaties) en genieten van elke dag.

Geen vuiltje aan de lucht zou je denken...
Maar tijdens de intimiteit gaat het mis. Ik ben bi, iets wat ze ook van mij weet, en dit deel van mij begint steeds meer te kriebelen. Ik heb bij haar aangegeven dat ik bepaalde zaken mis, waardoor ze nu nadenkt over evt. toys.
Ik weet enkel niet of dat mijn behoefte gaat vervullen. En datgene wat ik mis kan vervangen.

Laat ik duidelijk zijn; ik wil haar absoluut niet kwijt! En tijdens de eerste maanden heb ik met wisselend succes de behoefte weten te onderdrukken. Maar nu loop ik over...

Wie begrijpt het... kan mij iets van advies geven of bij wie kan ik verder mijn verhaal kwijt?

Bedankt!
Hoe heb je de seks in eerdere relaties met een vrouw ingevuld of was dat eigenlijk nooit bevredigend?
Alle reacties Link kopieren
Zou je dit bij een man ook hebben? Dat je zo naar een vrouw gaat verlangen dat er een probleem komt in de relatie? Zo nee, wat betekent dat?

Ik ben ook bi en herken dit helemaal niet in relaties namelijk.

En voor welke herkenning ben je bang in dit topic? Niets van wat je schrijft is herleidbaar naar een persoon.
koffiehagedis wijzigde dit bericht op 23-01-2019 06:41
21.31% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat bedoel he met “bij wie kan ik verder mijn verhaal kwijt”? Zoek je iemand om mee te praten in een minder openlijke context? Je mag mij best via pb je verhaal vertellen als je wil. Privacy, luisterend oor en minstens poging tot begrip gegarandeerd.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
@zarazara100
De intimiteit was prima de eerste tijd, en het volstond in mijn behoeftes. Totdat mijn bi kan om de hoek kwam kijken. Vanaf dat punt miste ik zaken

@koffiehagedis
Dat weet ik niet. Nooit relaties met man gehad. Leuk te lezen dat je ook bi bent.
ik1980 schreef:
23-01-2019 07:27
@zarazara100
De intimiteit was prima de eerste tijd, en het volstond in mijn behoeftes. Totdat mijn bi kan om de hoek kwam kijken. Vanaf dat punt miste ik zaken

@koffiehagedis
Dat weet ik niet. Nooit relaties met man gehad. Leuk te lezen dat je ook bi bent.
Maar in eerdere topics geef je aan dat je gay bent.
Alle reacties Link kopieren
@fok-it ik was inderdaad overtuigd dat ik op mannen viel. Dat ik geen bi kon zijn. Totdat ik mijn huidige vriendin dus ontmoette.
Lastig wel. Hoe deed je dat in vorige relaties? Mag je er niet iemand bij? Of wil je dat niet?
Alle reacties Link kopieren
@sjaks

Jarenlang onderdrukken was de methode. Maar ik breek nu...
Iemand erbij wilt ze absoluut niet
Alle reacties Link kopieren
ik1980 schreef:
23-01-2019 07:57
@fok-it ik was inderdaad overtuigd dat ik op mannen viel. Dat ik geen bi kon zijn. Totdat ik mijn huidige vriendin dus ontmoette.
Hoe kom je dan aan die “ onze twee kids “ ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
@blijfgewoonbianca Ik heb voor mijn twijfel van geaardheid 10jr relatie gehad met een vrouw. Daar kwam 1 kind uit
Alle reacties Link kopieren
Maar WAT precies mis je nou : is de seks die je nu hebt niet bevredigend ?
Kan en moet een mens alles hebben om gelukkig te zijn ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Misschien ben je “ gewoon “ geen type voor een relatie, of geen monogaam type.

Hoe zou je het zelf eigenlijk het liefst ingevuld zien : jij een minnaar, een biseksuele huisvriend om samen met je partner mee te stoeien , jij zo af en toe de hort op om je lusten te kunnen botvieren, ... ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
ik1980 schreef:
23-01-2019 07:57
@fok-it ik was inderdaad overtuigd dat ik op mannen viel. Dat ik geen bi kon zijn. Totdat ik mijn huidige vriendin dus ontmoette.
ik1980 schreef:
23-01-2019 09:19
@blijfgewoonbianca Ik heb voor mijn twijfel van geaardheid 10jr relatie gehad met een vrouw. Daar kwam 1 kind uit
Dus je was overtuigd dat je op mannen viel, totdat je je huidige vriendin ontmoette, maar ook na je relatie van 10 jaar met een andere vrouw?
Alle reacties Link kopieren
En misschien ben je wel niet zo bi als je zelf denkt, of hoopt.
Heb je ooit seks met een man gehad en gedacht “ goh, wat mis ik nu een paar lekkere borsten “ oid ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
@blijfgewoonbianca
Ik heb sex met mannen gehad, en miste daarbij ook weer dingen van een vrouw.

@fok-it
Ik weet het... ik zit complex in elkaar
Alle reacties Link kopieren
ik1980 schreef:
23-01-2019 09:35
@blijfgewoonbianca
Ik heb sex met mannen gehad, en miste daarbij ook weer dingen van een vrouw.

Tsja,...of een vrouw / man zien te vinden die geen moeite heeft met een ietsandersdanandererelatiestijl, of een leuk stel zoeken
.

@fok-it
Ik weet het... ik zit complex in elkaar
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Dus je wilt beide, je moet uiteindelijk dan toch gaan kijken of een relatie wel jouw ding is. Want je kan niet beide hebben tenzij je bijv. in een open relatie zit of gewoon single bent.
“I am rarely bored alone; I am often bored in groups and crowds."
Alle reacties Link kopieren
Inzetten op een ( of twee ) biseksuele partner.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Dat je bi bent betekent niet dat je van twee walletjes tegelijk mag eten.

Of wel, maar dan moet je er eens met je vriendin over praten. Een voorbinddildo is zo gekocht natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
julius schreef:
23-01-2019 09:50
Dat je bi bent betekent niet dat je van twee walletjes tegelijk mag eten.

Of wel, maar dan moet je er eens met je vriendin over praten. Een voorbinddildo is zo gekocht natuurlijk.
Ik kan me zo maar voorstellen dat een voorbinddildo een hele matige vervanger is voor echte seks met een man.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
23-01-2019 09:55
Ik kan me zo maar voorstellen dat een voorbinddildo een hele matige vervanger is voor echte seks met een man.
Als TO het kriebelen door het borsthaar van een man mist tijdens de seks heb je een punt. Helaas is TO niet zo duidelijk over wat hij precies mist.
Alle reacties Link kopieren
Ik mis gewoon de intimiteit met een man. Ik weet enkel niet of een stuk plastic dat missen kan oplossen
Alle reacties Link kopieren
ik1980 schreef:
23-01-2019 10:00
Ik mis gewoon de intimiteit met een man. Ik weet enkel niet of een stuk plastic dat missen kan oplossen
Vast niet dan.

Als je de intimiteit met een andere vrouw mist, mag je ook niet vreemd gaan denk ik. Waarom zou dat wel mogen als je een man mist?

Maar nogmaals: praat er eens over met je vriendin.
Alle reacties Link kopieren
https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... ~be79c94b/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven