Algemeen seksdates-zoek-tip-topic.

24-01-2019 20:27 416 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht, ik maak even een speciaal topic aan voor dit onderwerp omdat "minnaar" en "parenclub" nogal eens oneigenlijk gebruikt worden voor dit doeleinde.

Op dit topic kun je terecht met vragen, tips en tricks over seks-dating sites. Je mag vragen maar niét hengelen. Vind ik ook jammer maar dat is nu eenmaal een vivaregel. Iedereen is welkom.
Ook als je interesse hebt in een trio, een kwartet of een octet ben je hier welkom maar nogmaals, niét om te hengelen, het gaat puur om het uitwisselen van ervaringen en het delen van tips.
...
Alle reacties Link kopieren
Maar je hebt lover toch wel met zachte hand je bank uitgewerkt mag ik aannemen (tactische hints gegeven ?) 😅
Bimzarellio...what else
Bimzarellio schreef:
25-01-2019 20:51
Maar je hebt lover toch wel met zachte hand je bank uitgewerkt mag ik aannemen (tactische hints gegeven ?) 😅
Ik was al veel eerder uit bed geslopen, achter mijn laptop gaan zitten werken en heb gezegd "sorry dit moet echt af, ik heb ook geen ontbijt in huis". En toen schreef hij zijn telefoonnummer op een briefje en achteraf voelde ik me vet schuldig. :$ Het was een hartstikke leuke vent verder en heel lief en hij kon d'r natuurlijk ook niks aan doen dat ik hem totaal niet meer aantrekkelijk vond. Dat was eigenlijk de enige echte ONS come to think of it, als het wel leuk was mochten ze namelijk nog een paar keer.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga echt niet op voorhand vragen of ze haar deadlines qua werk gehaald heeft en/ of ze voldoende etenswaren in huis heeft na gedane "arbeid"... de antwoorden zouden je alert moeten maken :idee:
Bimzarellio...what else
Zie dit topic nu pas..je bent de ambtenaar van deze pijler Roos :)
Ben je nou Doornroosje van (heel) vroeger eigenlijk? je doet mij denken aan...
Murrmurr schreef:
25-01-2019 20:14
Nou niet extreem hoor, maar ik vind gewoon iemand leuk of niet en dat eerste heb ik niet zo snel. Dan moet ik eerst leuk met diegene kunnen praten en hij moet ook niet dom zijn en liefst ook een beetje humor hebben en verder is het een gevalletje je ne sais quoi. Maar die een of twee keer dat ik een ONS had met iemand waar dit allemaal niet het geval was vond ik het echt heel ongemakkelijk de volgende ochtend. Eigenlijk moet ik gewoon een beetje verliefd zijn om het echt naar mijn zin te hebben in bed. Behalve dus met trio's en zo, dan is het gewoon heel geil. Dus misschien moet ik daarop mikken.
Dat is wel bijzonder dat je voor een trio dat gevoel kunt uitschakelen en voor een op een je gevoel volgt.... of is er nog geen trio geweest zodat je daar je gevoel nog niet hebt gemerkt?
Ik heb een open relatie en dat zowel op apps als nu tijdelijk even op SDC.
Eerlijk gezegd vind ik SDC zover vrij kansloos als man alleen. Heb wel wat contact maar niet heel erg leuk of geslaagd zover. Op 1 of andere manier zijn mensen op swingersites achterdochtiger, geslotener, dan vrouwen op reguliere datingsites.
Op normale dating apps of sites is het stukken makkelijker om contact te maken, ook als je vermeldt dat je niet single bent. En op sommige kom je ook vrouwen tegen die iemand(en) erbij zoeken voor trio of gangbang.

En dan heb je ook nog gewoon ouderwets real life ontmoeten bij het uiitgaan. Dat levert de meeste zoenpartijen op maar ook de meeste momenten dat ze afhaken op de trouwring.
Apeldoorner123 schreef:
26-01-2019 08:10
Dat is wel bijzonder dat je voor een trio dat gevoel kunt uitschakelen en voor een op een je gevoel volgt.... of is er nog geen trio geweest zodat je daar je gevoel nog niet hebt gemerkt?
Nou het was niet gevoel uitschakelen maar meer een soort roes of zo. Het was me een paar keer overkomen. Misschien dat het ook met vrouwen te maken heeft, dat ik die gewoon mooi vind en er is een andere dynamiek die wat minder precair is met een vrouw erbij, meer gewoon gaan of zo?
Dat heb je niet bij een 2 mannen trio?
Dat heb ik nog niet aan mijn broek gehad :). Dan zou ik het denk ik prettig vinden als één van de twee een beetje vertrouwd is, een vaste lover of zo.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
24-01-2019 22:21
Leuk! Ik date nooit maar ben nieuwsgierig en vroeg me af: Hoe doen bi-vrouwen dat? Is daar een soort Tinder voor?
Binder?
Alle reacties Link kopieren
Zeg Rooss, ik ben even nieuwsgierig: hoe kom je aan jouw kinky community?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben niet de sekspijlerambtenaar, heb wel een enorme hekel aan topicverontreiniging. Toen ik net op "minnaar" schreef leken dating sites nog wat in de taboe sfeer te zitten, het had iets sneus. Tegenwoordig is het algemeen geaccepteerd en worden vragen over sites steeds vaker (overal) gesteld, vandaar dit topic.
Nee, geen Doornroosje. Ik ben al bijna tien jaar Rooss4(.0)

Tante Nina, ik ben in de kinky community geworpen door mijn lief, die was daar al bekend. Ik breid m zelf uit door naar meets en kinky avonden te gaan en wij organiseren zelf ook feestjes, workshops en knusse kinkklets-etentjes. Je mag me altijd pb-en als je meer wilt weten.
...
Alle reacties Link kopieren
Ik hoef géén PBs van zichzelf aanbiedende triomannen!

Bij deze, je krijgt géén antwoord terug.
...
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk zelf regelmatig op erotische chatsites, zoals chatgirl. Heb je ook cam mogelijkheid en weet je meteen (letterlijk) wat voor vlees je in de kuip hebt.
Murrmurr schreef:
26-01-2019 09:49
Nou het was niet gevoel uitschakelen maar meer een soort roes of zo. Het was me een paar keer overkomen. Misschien dat het ook met vrouwen te maken heeft, dat ik die gewoon mooi vind en er is een andere dynamiek die wat minder precair is met een vrouw erbij, meer gewoon gaan of zo?
Ja dat klinkt het beste, het gewoon laten gebeuren als de kans zich voordoet, plannen zorgt vaak voor een tegenvaller
Murrmurr schreef:
24-01-2019 22:21
Leuk! Ik date nooit maar ben nieuwsgierig en vroeg me af: Hoe doen bi-vrouwen dat? Is daar een soort Tinder voor?
Je hebt ook de optie om je zoekprofiel op mannen en vrouwen te richten op tinder, heb je dat al geprobeerd? Je hebt ook de app Brenda voor bi/lesbi vrouwen en Bumble en Her. Succes :)!
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
26-01-2019 12:35
Ik hoef géén PBs van zichzelf aanbiedende triomannen!

Bij deze, je krijgt géén antwoord terug.
Dat was te verwachten hè? Beter voeg je dit toe aan je openingspost óf je beantwoordt de PB dat je geen interesse hebt in een triodate, zoals ik heb gedaan; is net zoveel werk als hier het topic mee te vullen.
Alle reacties Link kopieren
Komen die PB-en op dit forum altijd aan?
Sheldon-Lee-Cooper schreef:
25-01-2019 20:09
Wat dat betreft dus helaas voor het hengelverbod op Viva. Ik begrijp het echter wel anders zou dit niet heel lang meer een forum zijn waar vrouwen in de meerderheid zijn... :whut:
Ik begrijp de regels en ze staan ook mooi in de OP vermeld. Het gaat me meer om het type aandacht, zoals ik wel vaker lees: mensen zijn op zoek naar specifieke seksuele verlangens. Wat ben je met algemene aandacht, als je op zoek bent naar iets heel gericht? Zo krijg ik in het dagelijkse leven best genoeg aantrek - zo stapte een dame onlangs nog op me af om haar nummer te geven - maar dat uit niet onmiddellijk in extreme seks. Sites als FetLife, die bedoeld zijn voor BDSM, bestaan in Vlaanderen quasi uitsluitend uit fake profielen.
cataleya00 schreef:
27-01-2019 10:30
Je hebt ook de optie om je zoekprofiel op mannen en vrouwen te richten op tinder, heb je dat al geprobeerd? Je hebt ook de app Brenda voor bi/lesbi vrouwen en Bumble en Her. Succes :)!
Thanks! Nee ik moet zelf nog Tinder installeren, ik ben zo groen als gras. En ik heb ook geen FB dus als dat ervoor nodig is dan gaat het niet.
Alle reacties Link kopieren
TanteNina schreef:
27-01-2019 13:01
Komen die PB-en op dit forum altijd aan?
Jawel maar je krijgt geen melding tenzij je er zelf kijkt.
Murrmurr schreef:
27-01-2019 21:03
Thanks! Nee ik moet zelf nog Tinder installeren, ik ben zo groen als gras. En ik heb ook geen FB dus als dat ervoor nodig is dan gaat het niet.
Oh vergeten, heb zelf ook geen FB en de app ook niet meer, dus weet niet of dat nodig is. Voor die andere apps niet iig. Je kunt ook altijd expreszo bekijken als dat nog een beetje leeft.
Alle reacties Link kopieren
Tibrareinbe schreef:
27-01-2019 11:02
Dat was te verwachten hè? Beter voeg je dit toe aan je openingspost óf je beantwoordt de PB dat je geen interesse hebt in een triodate, zoals ik heb gedaan; is net zoveel werk als hier het topic mee te vullen.
Ik denk...dat ik dat zelf even lekker uitmaak. :-P)
...
Alle reacties Link kopieren
Om te kunnen tinderen heb je idd een fb account nodig.
...
Alle reacties Link kopieren
FB account is niet nodig voor Tinder, verifieren via telefoonnummer kan namelijk ook!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven