Algemeen seksdates-zoek-tip-topic.

24-01-2019 20:27 416 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht, ik maak even een speciaal topic aan voor dit onderwerp omdat "minnaar" en "parenclub" nogal eens oneigenlijk gebruikt worden voor dit doeleinde.

Op dit topic kun je terecht met vragen, tips en tricks over seks-dating sites. Je mag vragen maar niét hengelen. Vind ik ook jammer maar dat is nu eenmaal een vivaregel. Iedereen is welkom.
Ook als je interesse hebt in een trio, een kwartet of een octet ben je hier welkom maar nogmaals, niét om te hengelen, het gaat puur om het uitwisselen van ervaringen en het delen van tips.
...
Alle reacties Link kopieren
Hoe kom jij normaliter aan je dates, Charles?
...
Hoeveel afspraken zijn er uit deze topic nu ontstaan? 😈
Alle reacties Link kopieren
Apeldoorner123 schreef:
06-02-2019 12:34
Hoeveel afspraken zijn er uit deze topic nu ontstaan? 😈
Start een poll
koekies zijn lekker
Rooss4.0 schreef:
05-02-2019 11:45
Hoe kom jij normaliter aan je dates, Charles?
Vooral uit ontmoetingen in real life, door af te stappen op iemand (of omgekeerd) en zelden via online contact. Dat maakt dat de contacten op zich niet echt gebaseerd zijn op seks. Zowat het omgekeerde van jou, Rooss, denk ik?
Alle reacties Link kopieren
Ooit het omgekeerde inderdaad, bij mij ontstond het bijna allemaal online en was de basis seks inderdaad. Nu ik in een complete liefdesrelatie zit met alles erop en eraan is het ook in real makkelijker om contacten op te doen. Vanuit een vriendschapsbasis inderdaad.

We zitten in een soort kringetje waar men wel weet hoe de vlag erbij hangt. Nu is het niet zo dat er wekelijks lekkere stellen voor ons neus staan maar de heerlijk losse moraal van onze kring zorgt er wel voor dat spannende dingen zomaar op de loer kunnen liggen.
...
Dat klinkt heel leuk Roos!
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat vind ik ook Murr!

Zo kan het maar zo gebeuren dat we volgende week een bdsm "showtje" te zien krijgen van een verticaal bevriend stel van H. Ben ik heel benieuwd naar!

En jij vrouwke... je date vanavond? Spannend!!
...
:proud: Pfffff
Alle reacties Link kopieren
Ik zal aan je denken!! :blob:
...
Thanks :rose: Hoe later ik hier een update post hoe beter.
Murrmurr schreef:
07-02-2019 12:23
Thanks :rose: Hoe later ik hier een update post hoe beter.
Oh wat leuk dat t is gelukt op tinder uiteindelijk :). Veel plezier! Is het een local of een expat net als jij?
cataleya00 schreef:
07-02-2019 14:20
Oh wat leuk dat t is gelukt op tinder uiteindelijk :). Veel plezier! Is het een local of een expat net als jij?
Expat, maar niet tijdelijk zoals ik. Ze woont hier nu vier jaar.
anoniem_294939 wijzigde dit bericht op 26-02-2019 11:42
3.25% gewijzigd
Ik heb ook nog wat andere leuke gesprekjes lopen op Tinder, het is veel makkelijker dan ik dacht :).
anoniem_294939 wijzigde dit bericht op 26-02-2019 11:41
12.66% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja hè? Als je er maar een beetje actief mee bent zonder wanhopig over te komen. Leuk man!
...
Mijn ervaring met Tinder is tot nu toe zeer positief :love:
Alle reacties Link kopieren
Oooh, leuk! Vertel!

Mijn SL trio vanavond gaat helaas niet door, extra man is ziek. Hij belde om te vertellen dat het geen kutsmoes is en hij klonk idd echt heel erg zielig.
Als zijn virussen opgehoepeld zijn gaan we maar eens een nieuwe datum prikken.
...
Nee die virussen houdt hij maar lekker bij zich, dat is niks met een trio. :)

Ze was heel mooi en leuk en we hebben uren gepraat, gegeten en wat gedronken en toen een beetje verlegen besloten om naar haar huis te gaan. En daar werd het ineens heel ongemakkelijk omdat we allebei niet echt de leiding namen, en daar kregen we de slappe lach over. Maar toen hebben we een jointje gerookt en muziek opgezet en het ging ineens héél erg vanzelf allemaal. Nu lopen we allebei een beetje te appen en vooral veel te grijnzen vandaag. Ze is zoooo mooi, veel mooier dan haar foto's. :love:
Alle reacties Link kopieren
Leuk Murrmurr! Geniet ervan! :lol:
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Oh wauw, wat gaaf zeg!

Hee Murr, heeft dit topic je nou uiteindelijk de stap doen zetten? Het zal al even in je hoofd toch?

Ik herken die terughoudendheid van dames onder elkaar wel een beetje, heel gek is dat want een man "pak ik zo op de bek" maar als mijn seksvriendinnetje er is is het altijd mijn Lief die de boel aanzwengelt.
Dan kan een jointje best wel even een goed idee zijn!
Heerlijk, grijns lekker na!
...
Rooss4.0 schreef:
08-02-2019 14:17
Oh wauw, wat gaaf zeg!

Hee Murr, heeft dit topic je nou uiteindelijk de stap doen zetten? Het zal al even in je hoofd toch?

Ik herken die terughoudendheid van dames onder elkaar wel een beetje, heel gek is dat want een man "pak ik zo op de bek" maar als mijn seksvriendinnetje er is is het altijd mijn Lief die de boel aanzwengelt.
Dan kan een jointje best wel even een goed idee zijn!
Heerlijk, grijns lekker na!
Ja dat zeiden wij ook, we vinden het allebei geen probleem om een man te bespringen maar dachten bij alles eerst 'is dit OK?' of zo. Heel voorzichtig, en dat je je superbewust bent van waar je hand is en zo :):):. Tot er een knop omging.

Ja ik was het al heel lang aan het uitstellen want eng dus dit topic heeft zeker geholpen. En toen kon ik niet slapen een week geleden en had ik opeens tinder geinstalleerd.
Rooss4.0 schreef:
08-02-2019 14:17
Oh wauw, wat gaaf zeg!

Hee Murr, heeft dit topic je nou uiteindelijk de stap doen zetten? Het zal al even in je hoofd toch?

Ik herken die terughoudendheid van dames onder elkaar wel een beetje, heel gek is dat want een man "pak ik zo op de bek" maar als mijn seksvriendinnetje er is is het altijd mijn Lief die de boel aanzwengelt.
Dan kan een jointje best wel even een goed idee zijn!
Heerlijk, grijns lekker na!
Daar heb ik dan weer niet zo’n last van. Herken het niet zo van mijn ervaringen.


Leuk Murmur! Klinkt heel ehm... gezellig ;-D
Thordis* schreef:
08-02-2019 14:36
Daar heb ik dan weer niet zo’n last van. Herken het niet zo van mijn ervaringen.
Ik de vorige keren ook niet maar toen was het denk ik óf met een wat meer dominante vrouw of met een man erbij,
Rooss4.0 schreef:
08-02-2019 11:32
Mijn SL trio vanavond gaat helaas niet door, extra man is ziek.
Spijtig! Vooral als je er naar uit kijkt, is het best balen...
Rooss4.0 schreef:
07-02-2019 12:03
Ooit het omgekeerde inderdaad, bij mij ontstond het bijna allemaal online en was de basis seks inderdaad.
Het voordeel is dat je wensen dan heel duidelijk zijn: goede seks. Door in real life mensen te ontmoeten kan het een behoorlijke twist zijn als je aangeeft puur seks te willen. Dan toont iemand interesse en beantwoord ik soms vrij direct waar het op staat.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik me afvraag, en misschien weten de dames hier wel antwoord op: hoe kom je er als vrouw nou achter dat een andere vrouw ook openstaat voor een beetje v/v-spanning, als je als hetero bekend staat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven