Algemeen seksdates-zoek-tip-topic.

24-01-2019 20:27 416 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht, ik maak even een speciaal topic aan voor dit onderwerp omdat "minnaar" en "parenclub" nogal eens oneigenlijk gebruikt worden voor dit doeleinde.

Op dit topic kun je terecht met vragen, tips en tricks over seks-dating sites. Je mag vragen maar niét hengelen. Vind ik ook jammer maar dat is nu eenmaal een vivaregel. Iedereen is welkom.
Ook als je interesse hebt in een trio, een kwartet of een octet ben je hier welkom maar nogmaals, niét om te hengelen, het gaat puur om het uitwisselen van ervaringen en het delen van tips.
...
Alle reacties Link kopieren
Hallo Rooss4.0

Als eerste bedankt voor deze topic!

Toch ben ik (nog steeds) zoekende naar seks, geduld is een schone zaak.

Ik leef in een broer zus relatie en ik hou van mijn vrouw. Helaas kan mijn vrouw geen seks meer hebben. Gelukkig is onze relatie open en ben ik vrij om naast mijn relatie seks te hebben. Nu is een ONS niets voor mij, ik zoek een vrouw voor 1 á 2 maal per maand. Liefst iemand die in een gelijksoortige situatie zit. Ik hou erg van langdurige seks ben ietwat dominant, maar dat is toch redelijk normaal? Of stel ik nu rare eisen?

Ik heb al twee maanden SL geprobeerd maar dat heeft nog niets opgeleverd. En het kost genoeg, ook aan frustratie betreft overal op reageren en afwijzingen of genegeerd worden. Ik wil niet zomaar met mijn foto op tinder. Op Piaq lukt het ook niet, de meeste daar zijn opzoek naar een relatie.

Alvast bedankt voor het lezen van mijn reactie.

Zijn er mensen met tips?
Alle reacties Link kopieren
Het is voor een man echt een stuk lastiger dan voor een vrouw. Belangrijk is dat je een goede profieltekst schrijft, eentje die je boven het maaiveld uit laat steken, vraag desnoods of iemand 'm even wil lezen voor je. Zet áltijd een profielplaatje neer, als het geen foto van jezelf is dan een plaatje van het net dat iets over jou zegt. Iets over je hobby of een stuk natuur dat je aanspreekt. Zet nooit foto's neer met je lijf (zonder hoofd) op een racefiets ofzo, echt, wat een afknapper, net zoals afgeknipte vrouwen/kinderen. (vaak zie je nog net een pluk haar, ik vind dat echt niet kunnen).

En tja, dan toch tinder maar weer aanslingeren of Secret Flirt of wat dan ook. Je hebt verder gewoon niet zo superveel keuze.
...
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel voor de tips. Nu zit ik al jaren zonder seks dus wanhopig (hoor mij nou praten) ben ik niet, SF ga ik proberen, tinder vind ik te openbaar.
Ik neem de tijd. De “frustratie” komt door iedere dag op SL bezig zijn zonder resultaat. En ik zie er vrij normaal uit al zeg ik het zelf, haha. Ook verschillende teksten of foto’s geprobeerd. Daarnaast ook leuke of luchtige reacties. Ach, wie weet komt er morgen een vrouw op mijn pad. Al blijft het lastig om dan ook nog eens iemand te vinden met wie er een seksuele klik is. Dus ik durf geen eisen te stellen.
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
16-07-2019 00:19
Zet nooit foto's neer met je lijf (zonder hoofd) op een racefiets ofzo, echt, wat een afknapper, net zoals afgeknipte vrouwen/kinderen. (vaak zie je nog net een pluk haar, ik vind dat echt niet kunnen).
Ik moest vreselijk hard lachen om deze beschrijving Roos. Niets zo ernstig als een restantje afgeknipte vrouw of kinderen op de profielfoto.

Ik heb net dit hele topic gelezen. Zelf zet ik nog geen stappen in erotisch wonderland (ondanks de nationale drooglegging) maar dit inspireert enorm :-D
Brandi89 schreef:
22-07-2019 19:33
Ik moest vreselijk hard lachen om deze beschrijving Roos. Niets zo ernstig als een restantje afgeknipte vrouw of kinderen op de profielfoto.

Ik heb net dit hele topic gelezen. Zelf zet ik nog geen stappen in erotisch wonderland (ondanks de nationale drooglegging) maar dit inspireert enorm :-D


Wat houdt je tegen?
Alle reacties Link kopieren
Wat een super leuk topic Roos. Ik heb met veel plezier gelezen.
Wat jij en andere ook al aangeven, als man moet jij jezelf goed verkopen op bepaalde sites/apps. Maar is natuurlijk niet gek, er is ruim aanbod voor de dames.
Je zult er idd wat aandacht aan moeten besteden, leuke foto's en daarnaast een leuke en duidelijke tekst erbij vermelden. Maar nogmaals zeer leuk topic, ik zal het blijven volgen uiteraard.
Alle reacties Link kopieren
Helaas is het topic niet echt hot en booming dus het is wel mooi dat je hem weer even ge-upt hebt!

Bij ons liggen alle zoektochten stil. Het was beslist onze missie om een trioman in onze sponde uit te nodigen dit jaar maar het is maar zeer de vraag of dat nog gaat lukken.
Niet alleen corona speelt hierin een rol, ook de enorm wisselende moods van mijn lief. Het ene moment heeft hij enorme MM cravings, het andere moment zakt dat weer af.

We zoeken nooit vrouwen via sites, soms dient zich gewoon iets aan uit onze inner circle en dat omarmen we soms. Voor volgend jaar (ofzo) zou ik het wel weer leuk vinden om op zoek te gaan naar een stel. Maar dat is meer een missie van mijn lief.
...
Alle reacties Link kopieren
Graag gedaan, dit topic verdient wel wat aandacht, dus hoop dat ik weer wat nieuwe energie erin heb geblazen :-)

Oei dat is minder als je partner wisselt in zijn mood, wellicht veranderd dit op korte termijn zodat jij/jullie wel jullie wens/fantasie kunnen waarmaken. Denk dat stukje corona daarin ook meespeelt.

Ik merk zelf dat zowel online als in real life wel kansen genoeg zich voordoen.
Vaak is de vraag wat doe je ermee. Ik zelf heb gebruik gemaakt van de bekende: Tinder en paiq. Beiden heeft zijn voor en nadelen. Maar wat ik al eerder aangaf, je zult als man toch wel werk en energie erin moeten steken :-)
Inderdaad een leuk en relevant topic, Roos. Een topic waar ik met mijn partner vaak over heb geboomd. Ik heb me al zo vaak voorgenomen concrete actie te gaan ondernemen: naar een parenclub, op Tinder of Secondlove gaan...iets weerhoudt me toch steeds. “Bij twijfel niet doen” blijft het, denk ik. Ik wacht nu gewoon op een geschikt moment in real life, om mijn verlangens (trio, fwb) gestalte te geven. Zal zo’n vaart niet lopen 😊 , maar dat is dan maar zo. Het lot een handje helpen, hetgeen ik doe, geeft al een prettig en open gevoel. Daar is me vooral om te doen; me vrij voelen, conventies loslaten. De eventuele rest is bonus.
anoniem_63a21da25b736 wijzigde dit bericht op 24-08-2020 20:26
1.08% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Het is niet zo dat mijn lief moodswings heeft hoor, zo bedoelde ik het niet. Het is meer zo dat het idee van een MMV trio niet altijd helemaal voor in de beleving ligt. Ik vind dat absoluut niet erg, het komt echt wel een keertje.

Het klopt wat je schrijft, meestal moet je er als man behoorlijk energie in steken. Al ken ik ook mannen waar het bij komt aanwaaien, die hebben dan ook een spot on profiel, een goede kop en bijbehorend lijf, humor en ze zijn niet needy.

In real life vind ik altijd een beetje link. Je hebt geen idee of iemand ervan gediend is en single is. Gelukkig kom ik regelmatig in kringen waarbij dit soort zaken gewoon open bespreekbaar zijn.
...
Alle reacties Link kopieren
Holden, wat houdt je tegen om een keer in een PC te gaan kijken? Lekker een avondje erotisch uit met ruimte voor meer. Ik vind het altijd leuk.
...
Je omschrijft het precies zoals ik het vaak voelde, Roos: lekker een erotisch avondje uit, maar dan slaat toch de twijfel toe. De geijkte redenen: wat zeggen we tegen de kinderen?, eind rijden met de auto, stel je komt bekenden tegen..., what to wear? En het komt me ook wat “gearrangeerd” voor...Sex met voorbedachte rade ;) Niks mis mee, trouwens. Enfin, dit zijn zo de factoren die mijn twijfel voeden. Post-Corona komt het er vast nog wel een keer van ;)
Alle reacties Link kopieren
@roos: oké, duidelijk nu snap ik het :-)
Zal vast en zeker nog wel gebeuren, vaak slanke iets niet verwacht overkomt het je.

Ja merk ik ook, vrouwen vinden totaal plaatje wel belangrijk. Ik train niet voor niks 😜😅
Rooss4.0 schreef:
07-02-2019 12:03
Ooit het omgekeerde inderdaad, bij mij ontstond het bijna allemaal online en was de basis seks inderdaad. Nu ik in een complete liefdesrelatie zit met alles erop en eraan is het ook in real makkelijker om contacten op te doen. Vanuit een vriendschapsbasis inderdaad.

We zitten in een soort kringetje waar men wel weet hoe de vlag erbij hangt. Nu is het niet zo dat er wekelijks lekkere stellen voor ons neus staan maar de heerlijk losse moraal van onze kring zorgt er wel voor dat spannende dingen zomaar op de loer kunnen liggen.
Zo klinkt het als de manier waarop het mij ook leuk lijkt, Roos.
Alle reacties Link kopieren
Holden40plus schreef:
24-08-2020 20:52
Je omschrijft het precies zoals ik het vaak voelde, Roos: lekker een erotisch avondje uit, maar dan slaat toch de twijfel toe. De geijkte redenen: wat zeggen we tegen de kinderen?, eind rijden met de auto, stel je komt bekenden tegen..., what to wear? En het komt me ook wat “gearrangeerd” voor...Sex met voorbedachte rade ;) Niks mis mee, trouwens. Enfin, dit zijn zo de factoren die mijn twijfel voeden. Post-Corona komt het er vast nog wel een keer van ;)
Lees je mee in het PC topic? De zaken die je hier aanhaalt komen daar regelmatig aan bod. Ja, het is gearrangeerd, natuurlijk maar dat zorgt bij ons ook eigenlijk wel voor een bepaalde mood, een zin, omdat je weet wat er gaat komen. Daar komt wél bij dat we niet samenwonen dus we zijn sowieso wel wat gewend om seks te plannen. Alle zin wordt overgeheveld naar het weekend.

Eerlijkheid gebiedt me overigens wél te zeggen dat onze spontane rendez-vousen de leukste waren!
...
Alle reacties Link kopieren
Beveiliger_ibt schreef:
24-08-2020 21:30
@roos: oké, duidelijk nu snap ik het :-)
Zal vast en zeker nog wel gebeuren, vaak als je (ik neem aan dat dit er moet staan?) iets niet verwacht overkomt het je.

Ja merk ik ook, vrouwen vinden totaal plaatje wel belangrijk. Ik train niet voor niks 😜😅
Heel goed, lekker blijven doortrainen ;-D !

Waar haal je tot nu toe je dates vandaan? Hoeveel succes heb je? (als ik zo brutaal mag zijn...)
...
Rooss4.0 schreef:
24-08-2020 22:05
Lees je mee in het PC topic? De zaken die je hier aanhaalt komen daar regelmatig aan bod. Ja, het is gearrangeerd, natuurlijk maar dat zorgt bij ons ook eigenlijk wel voor een bepaalde mood, een zin, omdat je weet wat er gaat komen. Daar komt wél bij dat we niet samenwonen dus we zijn sowieso wel wat gewend om seks te plannen. Alle zin wordt overgeheveld naar het weekend.

Eerlijkheid gebiedt me overigens wél te zeggen dat onze spontane rendez-vousen de leukste waren!

Ik lees idd mee in PC topic. Vandaar dat ik mijn redenen ook “de geijkte redenen” noemde.

Mooi omschreven hoe dat “gearrangeerde” aspect ook in je voordeel kan werken...;) Ik snap wel wat je bedoelt. Bedankt voor de eye-opener.
Alle reacties Link kopieren
Oeps foutje
anoniem_399973 wijzigde dit bericht op 24-08-2020 22:38
97.91% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
24-08-2020 22:06
Heel goed, lekker blijven doortrainen ;-D !

Waar haal je tot nu toe je dates vandaan? Hoeveel succes heb je? (als ik zo brutaal mag zijn...)

Ik blijf zeker lekker doortrainen 💪🏼💪🏼

Ik ben het meest te vinden op paiq: ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf wel veel eisend ben, maar ik klaag absoluut niet😅
Alle reacties Link kopieren
Paiq is een relatie site. Ben je specifiek op zoek naar een relatie en pluk je in je weg daar naartoe af en toe een nieuw bloemetje of ben je daar gewoon heel duidelijk over je just seks wensen?

Ik vind veeleisendheid niet de grootste deugd maar misschien ben ik daar een beetje een rare in.
...
Alle reacties Link kopieren
Ligt het nou aan mij of is de website van SDC voor iedereen zo f*cking traag... :zzz:
aiki_74 wijzigde dit bericht op 25-08-2020 13:42
1.18% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik ben altijd heel duidelijk, ik vertel heel duidelijk wat ik te bieden heb en wat ikzelf graag wil. Moet zeggen veel vrouwen snappen dat wel. Belangrijkste fun hebben in het leven.

Ja ik begrijp je ook helemaal!
Alle reacties Link kopieren
aiki_74 schreef:
25-08-2020 12:45
Ligt het nou aan mij of is de website van SBC voor iedereen zo f*cking traag... :zzz:
SBC? Of bedoel je SDC?
...
Alle reacties Link kopieren
Yep, die ja
Alle reacties Link kopieren
Beveiliger_ibt schreef:
25-08-2020 12:47
Ik ben altijd heel duidelijk, ik vertel heel duidelijk wat ik te bieden heb en wat ikzelf graag wil. Moet zeggen veel vrouwen snappen dat wel. Belangrijkste fun hebben in het leven.

Ja ik begrijp je ook helemaal!
Ik zou me persoonlijk pas inschrijven op een relatiesite als ik op zoek zou zijn naar een relatie. Als ik voor een seksdate ga zoek ik op Secondlove oid. Misschien zou ik me -mocht ik weer single zijn- zelfs wel een keer wagen aan tinder, ik heb begrepen dat dat "lekker vlot" gaat.

Ik ben wel weer een beetje geïnspireerd geraakt door dit topic merk ik, ik heb mijn profieltje maar weer opengegooid voor die speld in een hooiberg.... :biggrin:
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven