Huilen na orgasme

31-01-2019 21:14 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,

Ik heb sinds een aantal weken de gekke ervaring dat ik na een orgasme troosteloos moet huilen. M'n vriend is dan altijd heel lief, houdt me stevig vast en vraagt wat er is maar ik kan er geen antwoord op geven omdat ik niet weet wat er is. De seks is goed verder en tussen ons ook, zijn nog niet zo lang bij elkaar dus alles nog nieuw en spannend.
Soms is het huilen zelfs zo erg dat ik begin te hyperfentileren en heel duizelig word.
Dacht dat het wel over zou gaan maar is nu al een maand zo
Iemand die hier ook ervaring mee heeft of advies?
Ja, ik. Komt door de hormonen die vrijkomen na een orgasme, schijnt. Het kan geen kwwad.Maar raar is het wel

https://broadly.vice.com/nl/article/qvd ... uitbarsten
Heb ik ook weleens gehad, schijnt bij de helft vd vrouwen wel eens voor te komen. Heeft met de “ontlading” te maken.

https://www.google.nl/amp/s/broadly.vic ... uitbarsten
Ik had een ex (man) die dit weleens had. Dus je bent niet de enige. Ben ook wel benieuwd of er een verklaring voor is.
Alle reacties Link kopieren
Heb ik ook wel eens gehad, maar alleen toen ik zwanger was. Niet tot hyperventilatie aan toe trouwens
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je vaker moet klaarkomen. Dan gaat het huilen er vanzelf af.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Komt door de emotionele ontlading. Heb er ook wel eens last van maar is eigenlijk alleen maar een goed teken.
Alle reacties Link kopieren
Vanzai schreef:
31-01-2019 21:29
Ik denk dat je vaker moet klaarkomen. Dan gaat het huilen er vanzelf af.
Hahahah ik kom vaak genoeg klaar ;-) , daarom is het zo hinderlijk
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de link, fijn dat ik niet de enige ben
Hoop dat het dan ook weer overgaat, misschien een combinatie met stress
Alle reacties Link kopieren
Fleuuuuur schreef:
31-01-2019 21:49
Dank voor de link, fijn dat ik niet de enige ben
Hoop dat het dan ook weer overgaat, misschien een combinatie met stress
Misschien dat meer stress zorgt voor meer ontlading. Probeer je stress dus te verminderen.

Ik heb er ook wel eens last van.
Alle reacties Link kopieren
Waarom moet het overgaan?

Ik jank me altijd de tyfus tijdens seks, heerlijk!
...
Alle reacties Link kopieren
Fleuuuuur schreef:
31-01-2019 21:48
Hahahah ik kom vaak genoeg klaar ;-) , daarom is het zo hinderlijk
Probeer dan eens tijdens de seks niet te denken aan zielige zeehondjes of kansloze kindertjes.
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg altijd maar zo, beter dan dat je moet kokhalzen
Ik zou me er niet druk om maken. Als je je vriend maar duidelijk maakt dat het door de heftige emoties kwam vanwege de geweldige sex.
Alle reacties Link kopieren
Heb ik ook wel eens. Inderdaad vooral als ik veel stress heb of we wat ruzie gehad hebben.
Het leven is niet eerlijk
Alle reacties Link kopieren
Ja, heb ik ook wel eens gehad. Echt zo'n enorme huilbui na het hoogtepunt.
Was wel in een periode dat ik erg moe en gespannen was.
Alle reacties Link kopieren
schaapwolf schreef:
01-02-2019 13:40
Ik zeg altijd maar zo, beter dan dat je moet kokhalzen
:HA:
Iedereen vlamt op zijn eigen moment.
Ik heb het ook. :$ Vooral als we heel intense seks hebben. Het is altijd weer snel over, dat gelukkig wel. Man snapt het ondertussen en vindt het alleen maar een compliment want dan is de seks geweldig geweest! :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
31-01-2019 22:00
Waarom moet het overgaan?

Ik jank me altijd de tyfus tijdens seks, heerlijk!
:D
Ik heb weleens tranen van het gelukzalige gevoel gehad..
Alle reacties Link kopieren
Prima toch? Lijkt me heerlijk.

Niet te veel nadenken en alles willen verklaren. Zéker met sex niet. Gewoon laten gaan en mindful genieten. Daar is het voor.

Voelen met je piemol.
.
Een orgasme kan heel intens zijn en dan is huilen daar een uiting van. Nog niet veel meegemaakt, maar zou het als man een heel teder teken vinden. En als antwoord vast huidcontact en intiem contact houden...
Lang geleden toen ik begon met orgasm control ( in eerste instantie om gelijk met m'n toenmalige partner klaar te komen) vaker meegemaakt dat de ervaring zo 'diep' was dat het een dergelijke 'emotionele overload' veroorzaakte. Was m.i. niet echt huilen (vaak ook geen tranen), maar uiting van een veel dieper gevoel...
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor zeker meegemaakt zeker na heel intense sex. Niks geks
Alle reacties Link kopieren
Dit herken ik ook. Alleen lastiger voor mij dat het de laatste tijd elke keer zo is. Wel is het met even nog na knuffelen aardig gefixed. Nadeel is, mijn vriend heeft juist ruimte en rust nodig na het klaarkomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven