Pil voor het eerst vergeten

02-02-2019 14:14 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Al jaren lang ben ik aan de pil en heb ik een relatie. Gisterenavond zocht ik mijn pil en kwam ik ineens tot de ontdekking dat ik hem donderdag niet gehad heb.

Ik neem elke avond stipt om half 10 de pil en neem elke keer netjes mn stopweek. Donderdag begon mijn derde week en was ik hem dus vergeten. Als de wiedeweer heb ik gisterenavond beide pillen ingenomen en daarna toch nog de bijsluiter geraadpleegd. Daar stond tevens in dat ik beter mijn stopweek had kunnen inlassen, maar daar was het dus te laat voor omdat ik ze al ingenomen had.

Nu is mijn vraag wat ik het best kan doen. Dit afmaken en geen stopweek inlassen? Of mijn stopweek regulier aanhouden (a.s. woensdag de laatste pil). En wat te doen tijdens seks, kan het erg veel kwaad of toch extra bescherming gebruiken?

Liefs!
In de derde week maakt het niets uit als je een pil bent vergeten. Ik zou de strip afmaken en er zonder stopweek een strip achteraan slikken. Seks kun je gewoon zonder condoom doen.
Dat wat Lou zegt klopt. Mocht je toch nog twijfelen, bel dan de (dienstdoende) apotheek voor advies.
Alle reacties Link kopieren
Niks aan de hand.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven