Pijpen

03-02-2019 21:45 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoii, ik heb een vraag.
Ik wil mijn vriend graag pijpen met lipgloss op. Hij vind dit best wel leuk want het is ook een glitterlipgloss, maar ik vraag me af of dat slecht is voor zn penis. Mij lijkt het slecht omdat het make up is en zoiets toch wel op zn geslachtsdeel komt. Dus kan iemand mij vertellen of ik dit kan doen of niet. xx
Alle reacties Link kopieren
Ehm? Het is geen open wond he...

Als het ding tegen urine en sperma kan, zal een beetje gloss ook wel kunnen. Denk je niet?
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk een roze glitterlul! :-D
oliebolmetkrenten wijzigde dit bericht op 03-02-2019 22:57
9.38% gewijzigd
Je hebt het op je lippen zitten. Zal wel oké zijn.
Alle reacties Link kopieren
Je mond is toch ook gevoelig, dus kan het geen kwaad.
Alle reacties Link kopieren
Maar waarom in godsnaam wil je je vriend persé pijpen met lipgloss?
...
Alle reacties Link kopieren
#opendeur
Opinion is the medium between knowledge and ignorance. Plato
Alle reacties Link kopieren
Een zuigzoen kun je nog eens stoer aan je vrienden laten zien, maar hoe doe je dat met een glitterpik? 😜

Voor de rest eens, als het bij jou op je lippen geen schade veroorzaakt, kan het op een lid ook geen kwaad. Een piemel is niet zo gevoelig als een vagina. Ik weet niet of het handig is om daarna te penetreren, tenzij je tussendoor ff schoonmaakt.
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
Alle reacties Link kopieren
Als je je verveelt tijdens de seks, misschien kun je met deze nagellak ook nog wat leuks verzinnen :roll:

Afbeelding

Persoonlijk zou ik nergens (en zeker niet op mijn lichaam of dat van mijn lief) glitters smeren.
https://www.rtlnieuws.nl/editienl/artik ... -de-natuur
nounou
Alle reacties Link kopieren
fitch schreef:
03-02-2019 23:13
Een zuigzoen kun je nog eens stoer aan je vrienden laten zien, maar hoe doe je dat met een glitterpik? 😜
Dickpic over de groepsapp.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance. Plato
Je kan het beste eerst wat tijgerbalsem aanbrengen, dan gaan de glitters er weer makkelijk af.
Alle reacties Link kopieren
Of je doet Durex verwarmende glijmiddel op je lippen. Dat moet je 'smorgens al aanbrengen, en dan 3x daags, voor het beste resultaat.
Zo geel als een kanariepiet
kindrebel schreef:
03-02-2019 23:53
Je kan het beste eerst wat tijgerbalsem aanbrengen, dan gaan de glitters er weer makkelijk af.
Dit is dé tip van het jaar.
Alle reacties Link kopieren
Niet leuk, wat als TO echt die tips opvolgt? Ze klinkt (leest) jong.
fitch schreef:
03-02-2019 23:13
Ik weet niet of het handig is om daarna te penetreren, tenzij je tussendoor ff schoonmaakt.
Ik snap de meerwaarde ervan niet zo goed. Pijpen gaat om het juiste gevoel. En ja, wat als je erna gaat neuken? Dan komt alles in jou terecht...
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
04-02-2019 07:14
Ik snap de meerwaarde ervan niet zo goed. Pijpen gaat om het juiste gevoel. En ja, wat als je erna gaat neuken? Dan komt alles in jou terecht...
Wat knap dat je dat allemaal tussen de regels weet door te lezen! :P
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
Alle reacties Link kopieren
Wie zegt trouwens dat lipgloss niet slecht is voor je? Dat je het op je lippen smeert betekent niet dat het geen kwaad kan. Ik denk dat je prima zonder kan.
kindrebel schreef:
03-02-2019 23:53
Je kan het beste eerst wat tijgerbalsem aanbrengen, dan gaan de glitters er weer makkelijk af.
Dit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven