Irritaties

04-02-2019 16:03 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal

Sinds iets langer dan een jaar heb ik een hele lieve vriend. Sinds dag 1 dat ik met hem samen ben ben ik smoorverliefd. Alleen helaas is er ook veel veranderd nu we een tijdje samen zijn. En dit ervaar ik vooral op sexueel gebied.

Het begon allemaal toen ik hem vertelde nu geen zin te hebben en erg moe was. Hij vond dit niet leuk (zoals elke man) Maar het bleef niet bij het ‘niet leuk vinden’ hij begon zich anders te gedragen vanaf dat moment. Hij begon heel erg geiriteerd te doen en enigzins een beetje zielig. Hierdoor heb ik hem wel zijn zin uiteindelijk geveven. Alleen wat het is dit is meerdere keren voor gekomen als ik hem er opwees dat ik nu geen zin had en graag wou slapen omdat ik moe was werd hij ‘boos’ en vooral zwaar geiriteerd. ik heb hem hier al meerdere keren op aan gesproken en hij geeft het ook toe dat hij hier geiriteerd door raakt. Maar als ik hem dan vraag om er enigzins normaal
op te reageren dat ik dat niet wil zegt hij dat hij dat lastig vind omdat hij zich er zo erg opverheugde..
Wij zijn een erg jong koppel ik ben 17 en hij is 20 dus het is (normaal?) dat je het vaak doet. en hij krijgt het al elke dag van me alleen soms wil ik het echt niet. Is het raar dat ik dit vervelend vind en hebben hier meer mensen last van ?
kan iemand mij misschien tips geven over hoe ik hier misschien nog beter met hem over kan praatten dat ik het zwaar vervelend vind dathij zo geiriteerd reageert.

Bedankt alvast x
:frusty:
Alle reacties Link kopieren
dus hij heeft door, dat hij door drammen zijn zin krijgt

bespreek het met hem, en als het niet beter wordt... Is hij echt nog niet volwassen genoeg voor een relatie
Alle reacties Link kopieren
Hij krijgt het al elke dag van je?
Is dat een gunst of wil je zelf graag?
Alle reacties Link kopieren
als hij nu al geïrriteerd is wat gaat dat geven als jullie kinderen hebben en helemaal geen tijd meer gaan hebben voor sex. en je bent nu al moe. 17 dus ik veronderstel dat je nog maar enkel naar school gaat zonder job..misschien aan te raden van aantal jaar single te blijven en uit te zoeken wat je wilt in relatie..
Alle reacties Link kopieren
jujuken schreef:
04-02-2019 16:11
als hij nu al geïrriteerd is wat gaat dat geven als jullie kinderen hebben en helemaal geen tijd meer gaan hebben voor sex. en je bent nu al moe. 17 dus ik veronderstel dat je nog maar enkel naar school gaat zonder job..misschien aan te raden van aantal jaar single te blijven en uit te zoeken wat je wilt in relatie..
TO gaat met deze jongen echt geen kinderen krijgen hoor
Alle reacties Link kopieren
lilalinda: denk ik ook niet
Alle reacties Link kopieren
jujuken schreef:
04-02-2019 16:11
als hij nu al geïrriteerd is wat gaat dat geven als jullie kinderen hebben en helemaal geen tijd meer gaan hebben voor sex. en je bent nu al moe.
Kinderen?
Ze is zelf nog een kind.
Ik had een vriendje op die.leeftijd (maar die was ook 17 en was non stop geil) en als hij zo deed riep ik tijdens het kibbelen: oeh ik word er zo nat van als je me afsnauwt, nu heb ik echt zin in sex maarnietheus* (*voorloper van 'not').
En dan werd het melig (en dan alsnog sex uiteindelijk want ik vond hem erg grappig en daarom leuk meestal).
Boodschap: iemand die sex wil kan maar beter een andere verleidingstactiek toepassen dan afsnauwen, werkt averechts.

En je 'geeft' geen sex, dat klinkt zo erg.
Als je geen seks wil hebben, moet je geen seks hebben.
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
04-02-2019 16:15


En je 'geeft' geen sex, dat klinkt zo erg.
Inderdaad.
Net alsof de seks een gunst is.
lilalinda schreef:
04-02-2019 16:06
dus hij heeft door, dat hij door drammen zijn zin krijgt

Net een vijfjarige.
vertel hem de kleuterschool over te doen.
tegenwoordig leren ze daar de peuters al dat nee nee is.
echt dit is niet gezond.
Alle reacties Link kopieren
Wonen jullie samen?

Hij kan zo veel willen, maar nee is nee. Je hoeft je ook niet over te laten halen als je geen zin hebt. Hij is niet zielig als hij een keer (of een week of een maand) geen seks krijgt.
Alle reacties Link kopieren
man of vrouw, als de een wel zin heeft maar de ander niet, dan is dat niet leuk voor degene die zin heeft.
maar dit kinderachtige gedrag van mokken en zeuren... korte metten mee maken en niet aan toegeven. Het is niet normaal wat hij doet en dit zou je niet moeten accepteren.
Nee, het is niet heel normaal dat jij hem sex gaat geven tegen je zin omdat hij dramt.

Leer je grensen beter te bewaken.

Dump deze enge drammer en kweek een ruggegraat.
Vraag je ouders eens wat ze hier van vinden.
Alle reacties Link kopieren
Leuk commentaar, maar voor TO niet allemaal zo relevant: haar nee is ja, zeuren helpt bij haar wel, die jongen heeft geen andere benadering nodig om seks te krijgen, en TO geeft het wel degelijk.

En nu wil ze er beter over praten. Heel lief.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Vivavivi schreef:
04-02-2019 16:29
man of vrouw, als de een wel zin heeft maar de ander niet, dan is dat niet leuk voor degene die zin heeft.
Ja, vriend van TO lijkt daar zwaar onder te lijden!
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Tja, je eerste relatie is toch een soort van proeflapje, net als bij breien. Je ontdekt eens wat, experimenteert eens wat en dan kom je erachter wat bij je past en wat niet.

Natuurlijk is een 20 jarige gozer die als een kleuter piept als hij even niet mag neuken een beetje onaantrekkelijk en natuurlijk mag je hem best vragen even een beetje normaal te doen.
Maar goed, zo'n jongen staat stijf van de testosteron (dat is een hormoon) en is natuurlijk allang blij dat hij al zijn geilheid op zijn vriendinnetje mag losgooien.

Kijk zelf maar even hoe lang je dit nog leuk vindt. Gozers zát op de wereld!
...
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat dat dan als je ongesteld bent?
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk kan hij teleurgesteld zijn als je hem in bed 'afwijst', maar je dan zo manipuleren dat hij z'n zin krijgt, nee.

Ik (midden 20) heb laatst een hele tijd heel weinig energie gehad voor alles (bleek tekort te zijn aan iets...inmiddels weer aangevuld) en mijn vriend is super begripvol geweest. Er zijn veel momenten geweest waarop hij zin had en ik niet, maar dat is geen probleem geweest. Hij wil absoluut niet dat ik seks zie als iets wat ik hem 'geef'. Zulke jongens zijn er ook. :) (En ja de mijne heeft ook zijn tekortkomingen, maar niet op dit gebied :p)
Alle reacties Link kopieren
Hij is niet lief, hij zeurt en dramt, en accepteert geen "nee".
Vertrek naar je eigen bed of hij naar de zijne. En zeg dat zn rechterhand toch niet in t gips zit?
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
een beetje een egoistisch mannetje niet?

je moet hem niet verkeerd opvoeden dus geen duimbreed toegeven.

gaat hij zeuren, dan ga jij weg.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
wel topics openen, maar nooit meer reageren op forummers die er op reageren?
waardeloos vind ik het :puh:
Alle reacties Link kopieren
Gewoon aangeven en zeggen dat je zijn gedrag niet prettig vindt en als het nodig is juist meer afstand nemen in plaats van toegeven.
Als je toegeeft aan zijn manier van reageren hou je deze geïrriteerde reactie in stand en blijft hij dit doen om zijn zin te krijgen, want blijkbaar werkt dat tot nu toe ook.
Voor je het weet zit je in een relatie waarbij meneer om alles wat hij niet leuk vindt begint te mokken, omdat hij weet dat hij dan alsnog zijn zin krijgt.
Jij bent de enige die dit kan veranderen, en dat doe je niet door toe te geven (nooit!), maar door te laten merken dat het een averechts effect heeft. Geef desnoods aan dat zijn gedram er alleen maar voor zorgt dat je nog minder zin hebt en neem afstand.
Verder bewust wat meer eigenwaarde opbouwen, iets tegen je zin in doen, is nooit een goede basis voor een volwaardige relatie, het getuigd van weinig zelfrespect, waardoor de ander je logischerwijze onbewust makkelijker over je heen walst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven