Het wordt niet beter

04-02-2019 16:53 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ben nu een maand of vijf samen met een hele leuke, lieve man waar ik stapelgek op ben. We matchen fantastisch goed en alles loopt vanaf het begin al heel soepel.

Ook de seks is echt heel fijn qua intimiteit en samenzijn.
Wat me echter wel dwars begint te zitten is dat hij mij niet klaar kan laten komen. Dat was in het begin echt niet iets wat me zorgen baarde. Ik weet immers van mezelf dat het even duurt voor ik mezelf kan laten gaan en kan focussen op mijn eigen orgasme, dus dat het de eerste weken niet lukt, is me niet vreemd. Na verloop van tijd is dit echter altijd nog vanzelf bijgetrokken en kom ik zelfs makkelijk klaar. Maar met mijn huidige vriend dus niet. Wel als ik het zelf doe in zijn bijzin, dus het is vanuit mij geen ongemak meer oid.

Fysieke hints en aanwijzingen mogen niet baten: hij zit aan de verkeerde plekjes die te gevoelig zijn en zeer doen. Ik heb zijn vinger dus letterlijk op het juiste plekje gelegd, maar binnen no time schuift het weer op. Hij voelt het niet.

We kunnen er goed en open over praten, maar blijkbaar krijg ik de juiste woorden niet gevonden zodat hij snapt wat hij moet doen. Ik heb het eigenlijk zelfs letterlijk gezegd buiten bed: steeds van tempo en plekje wisselen doet het niet voor me (hoewel ik snap dat hetzelfde aanhouden vermoeiend is). "harder, zachter, iets naar links/rechts" etc tijdens de seks helpt ook niet.
Het is met tong en vingers eigenlijk hetzelfde, behalve dat het met zijn tong niet zeer doet van gevoeligheid.

Het is ook niet dat hij niet weet wat hij doet... Maar wat hij doet werkt niet voor mij. En ik kan me heel goed voorstellen dat als het bij 10+ andere partners wel werkte dat het lastig is om het nu anders te moeten doen. Hij wordt er ook niet per se onzeker van, maar leuk vindt hij het natuurlijk ook niet. Hij is gewend zijn bedpartner volledig te kunnen plezieren.

En ondertussen wil ik toch ook wel eens 100% bevredigd worden, ipv 80 :P

Mis ik iets? Hoe kan ik hem nog "leren" wat voor mij tot een orgasme leidt? Ik ben echt geen groentje, weet wat ik fijn vind en heb geen gêne in bed of zo. Maar niets lijkt hem op de goede plekjes/druk/tempo te wijzen. Hij krijgt mijn lichaam niet gelezen of zo.
je kan er nu nog vanaf, na 10 jaar en twee kinderen verder ligt dat anders
Alle reacties Link kopieren
Hmm, das een lastige. Hoe komt het dat hij je niet snapt, die vat ik even niet. Zo te lezen ben je heel vrij in bed, durf je zaken te benoemen en ga je er niet vanuit dat hij het van je voorhoofd kan lepelen.
Hij lijkt "het" niet te "pakken".

Hebben jullie samen bv wel eens een kutonderzoek gedaan? Dat je hem echt letterlijk aanwijst waar hij zijn moet en op welke manier?
Ik vraag maar wat, wie weet.

Ik heb zelf wel eens een befwijzer geschreven, dat deed voor een aantal mannen toch de truc wel. Gewoon stap voor stap omschreven wat ik lekker vind, de hele opbouw, tot op de mm nauwkeurig beschreven.
Wie weet helpt het!
...
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
04-02-2019 17:02
Ik heb zelf wel eens een befwijzer geschreven, dat deed voor een aantal mannen toch de truc wel. Gewoon stap voor stap omschreven wat ik lekker vind, de hele opbouw, tot op de mm nauwkeurig beschreven.
Wie weet helpt het!
:HA: Befwijzer.
Wel heel tof idee!
Jupiter1995 schreef:
04-02-2019 17:35
:HA: Befwijzer.
Wel heel tof idee!

In Powerpoint graag. Met illustraties en grote pijlen.
Alle reacties Link kopieren
Is hij eigenwijs? Dat hij denkt beter te weten hoe het werkt dan jij zelf? Of is hij heel onhandig?
Alle reacties Link kopieren
Bij mijn ex man kon ik niet klaarkomen al die jaren niet vreselijk!!! Nu nieuwr vriend en kan dus wel klaarkomen maar alleen als ik tijdens de sex mezelf stimuleer. Ben na al die jaren masturberen er zo aangewend geraakt dat t een ander niet meer lukt denk ik maar de sex is echt geweldig al doe ik ik het zelf hij bevredigd me verder 100procent
Alle reacties Link kopieren
Jezelf bevredigen tijdens de sex? Werkt hier heel goed en onze sex is geweldig
Voel je je niet ongemakkelijk als hij zo dapper bezig is en het lukt niet?
MinkeDeWit schreef:
04-02-2019 18:31
Voel je je niet ongemakkelijk als hij zo dapper bezig is en het lukt niet?

Dat is waarschijnlijk geheel wederzijds. :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik weet niet wat het is... Hij is niet zozeer onhandig, maar hij geeft zelf aan het verschil echt niet te voelen tussen mijn "yes!"-plekjes en de paar millimeter ernaast die zeer doen, zeg maar.

Ik kan op zich best komen met een ander ritme of een andere opbouw als dat ultiem is, maar het is vooral de goede plek vinden wat het lastig maakt.

@Minke: ongemakkelijk niet. :') Op een gegeven moment wel lichtelijk "schuldig", dus dan stap ik over op hem verwennen of penetratie.
Alle reacties Link kopieren
Zoals het spelletje "Warm/koud" roepen:

Als hij bezig is constant/af en toe zeggen: ja of nee.

Dus: ja ja ja ....
Als hij dan van het plekje afgaat zeg je: nee nee nee, totdat hij weer iets goeds doet en zeg je: ja ja ja ...

:)

Haha, klinkt heel stom maar is misschien wel makkelijk voor hem!
Meest simpele oplossing lijkt me :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
En als je steeds harder "ja ja ja" gaat roepen weet hij gelijk dat het eraan komt! :)
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
04-02-2019 17:36
In Powerpoint graag. Met illustraties en grote pijlen.
Nope, is niet meer nodig. Tegenwoordig wordt ze keurig aangewezen door een stukje metaal ;-D
...
Alle reacties Link kopieren
KingsAndQueens schreef:
04-02-2019 19:15
Ja, ik weet niet wat het is... Hij is niet zozeer onhandig, maar hij geeft zelf aan het verschil echt niet te voelen tussen mijn "yes!"-plekjes en de paar millimeter ernaast die zeer doen, zeg maar..
Maar als hij je "yes" plek even te pakken heeft dan laat je dat wel merken neem ik aan? Ik bedoel, als je een speld kunt horen vallen tijdens de orale verwennerij klopt er iets niet in huize Rooss.
Dus als jij "kreun steun en zucht" doet zit hij goed. Ofzo. Of werkt dat dan toch weer niet zo bij hem?
...
Alle reacties Link kopieren
Je hebt zn vinger op de goede plek gelegd waarna het weer opschuift.. misschien dat het helpt om zijn vingers vast te houden en jezelf op deze manier langer te stimuleren? Misschien dat hij dan iets meer gevoel krijgt van het juiste plekje/tempo etc?
Alle reacties Link kopieren
De genoemde "bevestigingen" werken dus inderdaad niet. Binnen no time heeft hij dan toch weer een ander plekje te pakken, in de complete overtuiging dat hij nog steeds hetzelfde doet en aanraakt.

Ik zou bijna gaan denken dat ik overdreven moeilijk ben :') maar mijn exen hadden er weinig moeite mee.
Rooss4.0 schreef:
04-02-2019 19:40
Nope, is niet meer nodig. Tegenwoordig wordt ze keurig aangewezen door een stukje metaal ;-D

En dan geef je ze zo'n ding? ;-D

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Wat vervelend, voor jullie beide. Kan mij best voorstellen dat het frustrerend is.

En een keer samen op onderzoek uit? Met je benen wijd en alles maar stap voor stap laten zien/voelen etc?

Veel meer kan je niet doen denk ik, of althans; dat heb je al gedaan. Je bent heel open en eerlijk hierin, gelukkig maar. :)
KingsAndQueens schreef:
04-02-2019 19:51
De genoemde "bevestigingen" werken dus inderdaad niet. Binnen no time heeft hij dan toch weer een ander plekje te pakken, in de complete overtuiging dat hij nog steeds hetzelfde doet en aanraakt.

Ik zou bijna gaan denken dat ik overdreven moeilijk ben :') maar mijn exen hadden er weinig moeite mee.
ja dus waarom stop je er dan niet mee? dit wordt niks
Alle reacties Link kopieren
Tjongejonge, moet een man tegenwoordig zijn orgasmediploma laten zien om bij een vrouw te mogen blijven? Hou es op zeg!

TO, ik denk dat jullie gewoon moeten blijven oefenen.
Wie weet heeft hij zomaar ineens de juiste slag te pakken en lukt het zomaar. Wij seksen al meer dan 2 jaar en ontdekken nog steeds van alles en nog wat, work in progress.
...
Rooss4.0 schreef:
04-02-2019 20:10
Tjongejonge, moet een man tegenwoordig zijn orgasmediploma laten zien om bij een vrouw te mogen blijven? Hou es op zeg!

TO, ik denk dat jullie gewoon moeten blijven oefenen.
Wie weet heeft hij zomaar ineens de juiste slag te pakken en lukt het zomaar. Wij seksen al meer dan 2 jaar en ontdekken nog steeds van alles en nog wat, work in progress.
jij vindt het geen probleem om een instructie te schrijven maar dat lijkt mij het meest ongeile ooit.
als hij niet weet hoe het werkt, next
Alle reacties Link kopieren
De relatie beëindigen is voor mij absoluut geen optie. Ik kan prima voldoende hebben aan alleen self-inflicted orgasms als blijkt dat dat nou eenmaal zo is. Maar op dit moment willen we het allebei graag en wil hij er veel moeite in steken. Vandaar mijn vraag over communicatietips.
Maar bedankt voor je advies.

Rijstwafel, Rooss, gewoon blijven oefenen inderdaad. De seks is verder heel erg fijn, dus dat is geen vervelende opgave. ;p
Thanks!
S-Meds schreef:
04-02-2019 16:56
je kan er nu nog vanaf, na 10 jaar en twee kinderen verder ligt dat anders
:HA:
Misschien dat je 'm nog op cursus kan sturen bij Goedele?

Afbeelding


(sorry voor alle flauwigheid maar ik zou echt niet weten wat voor tips we je nog meer kunnen geven; zo te lezen doe je alles al)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven