Vriend wil anaal

05-02-2019 11:33 73 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend heeft aan fascinatie met anale stimulatie. Recent heeft hij een vibrator gekocht en wil graag dat ik die bij hem gebruik. Ik heb hier alleen gemengde gevoelens bij. Aan de ene kant hou ik gewoon van hem en wil ik hem graag bevredigen. Aan de andere kant vind ik het maar vies.
Gisteren hebben we het speeltje voor de eerste keer gebruikt en heb ik het bij hem ingebracht en hem afgetrokken. Voor hem was het een hele fijne avond. Voor mij iets minder.
En nu stuurt hij berichten over het vanavond opnieuw te doen en ik ben wat minder enthusiast.

Ik weet niet goed hoe ik hier mee moet omgaan. Ben ik te preuts? Hoe ga ik volwassen om met mijn vriend zijn anale fantasie?
Alle reacties Link kopieren
Nou als je dit zo voelt moet je het zeker niet vaker doen, sex moet leuk zijn voor beide partijen.
Alle reacties Link kopieren
Waar blijf jij in dit verhaal?
Ik zou afknappen na (of al tijdens) de handeling die je in je OP beschrijft. Dan maar preuts hoor.....
Ik zou er ook op afknappen en als jij het niks vind moet je het vooral niet meer doen.
Alle reacties Link kopieren
Het is niet zo moeilijk hoor.
Hij heeft zijn wensen kenbaar gemaakt, jij hebt het geprobeerd en je vindt het niks. Dan kan hij op zijn kop gaan staan en tig berichtjes sturen over hoe leuk het was, jij vindt het niks. Zo werkt het in het leven en met seks, beetje water bij de wijn, beetje uitproberen en kijken wat je past.

Hoe moeilijk is het om hem te vertellen dat je blij bent dat hij zo'n fijne ervaring had en dat je het vooral hierbij wilt laten omdat je het niks vindt?
...
Alle reacties Link kopieren
Niet willen betekent niet doen. Simpel!
Rooss4.0 schreef:
05-02-2019 11:43
Het is niet zo moeilijk hoor.
Hij heeft zijn wensen kenbaar gemaakt, jij hebt het geprobeerd en je vindt het niks. Dan kan hij op zijn kop gaan staan en tig berichtjes sturen over hoe leuk het was, jij vindt het niks. Zo werkt het in het leven en met seks, beetje water bij de wijn, beetje uitproberen en kijken wat je past.

Hoe moeilijk is het om hem te vertellen dat je blij bent dat hij zo'n fijne ervaring had en dat je het vooral hierbij wilt laten omdat je het niks vindt?
Dit.
Alle reacties Link kopieren
Maar het grootste probleem is dus dat je het vies vindt?
We used to be friends...
Alle reacties Link kopieren
Op tijd aangeven wat je grenzen zijn. Echt. Je wil niet tegen de seks op gaan zien. Doet je relatie geen goed.
Alle reacties Link kopieren
Kom op zeg, dubbele moraal vrouwtjes.
Gun die man zijn pleziertje en offer je af en toe eens op. Je krijgt er niks van hoor.
Hoe vaak moeten mannen niet met tegenzin jullie mossel likken.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 05-02-2019 22:49
Reden: op de man
97.73% gewijzigd
...
Rooss4.0 schreef:
05-02-2019 12:07
[...]
:hihi:
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
05-02-2019 12:07
[...]
Kan wel zijn maar het is wel zo. Ze hoeft er verder niet onder te lijden, het doet geen pijn, vriend is blij. En dan zo moeilijk doen. Een pleziertje geven is zo gebeurd hoor. Dat jij het er nou niet mee eens bent en mij een ouwe zeikerige in herhaling vallende nare man noemt doet daar niet aan af.
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
05-02-2019 11:43
Het is niet zo moeilijk hoor.
Hij heeft zijn wensen kenbaar gemaakt, jij hebt het geprobeerd en je vindt het niks. Dan kan hij op zijn kop gaan staan en tig berichtjes sturen over hoe leuk het was, jij vindt het niks. Zo werkt het in het leven en met seks, beetje water bij de wijn, beetje uitproberen en kijken wat je past.

Hoe moeilijk is het om hem te vertellen dat je blij bent dat hij zo'n fijne ervaring had en dat je het vooral hierbij wilt laten omdat je het niks vindt?
Moeilijk is het niet. Ik vraag me alleen af of ik mij meer zou moeten openstellen. Moet ik niet ook meer water bij de wijn doen? Tegelijkertijd heb ik mij altijd voorgenomen om niets te doen wat ik niet fijn vind. En ik vond gisteren niet fijn.
Ik vind het maar vies en vond er niets opwindend aan. Bij mijzelf zou ik het ook nooit anaal willen. En ik vind zijn fetish maar raar voor een man.

En dan vraag ik mij in de eerste plaats af of ik daar alleen in ben of meer vrouwen die mening delen.
Alle reacties Link kopieren
Rozenbotteltje schreef:
05-02-2019 12:14
Moeilijk is het niet. Ik vraag me alleen af of ik mij meer zou moeten openstellen. Moet ik niet ook meer water bij de wijn doen? Tegelijkertijd heb ik mij altijd voorgenomen om niets te doen wat ik niet fijn vind. En ik vond gisteren niet fijn.
Ik vind het maar vies en vond er niets opwindend aan. Bij mijzelf zou ik het ook nooit anaal willen. En ik vind zijn fetish maar raar voor een man.

En dan vraag ik mij in de eerste plaats af of ik daar alleen in ben of meer vrouwen die mening delen.
Dit dus. Dit is toch wel zo stereotiep. Mannen iets in de kont is raar, vouwen een piemel in de poeperd moet je allemaal eens geprobeerd hebben en bovenal lekker vinden.
Alle reacties Link kopieren
willem1959 schreef:
05-02-2019 12:05
Kom op zeg, dubbele moraal vrouwtjes.
Gun die man zijn pleziertje en offer je af en toe eens op. Je krijgt er niks van hoor.
Hoe vaak moeten mannen niet met tegenzin jullie mossel likken.
Hij doet dat bij mij met veel liefde en vind het enorm opwindend. En op mijn beurt vind ik het ook fantastisch om zijn worst te likken.
Van anaal ben ik alleen geen fan.
Alle reacties Link kopieren
Een geruststelling, je man is niet raar... 40% van de mannen houden ervan.
Voor mij is dit ook een no-go. Niet omdat ik niet van mijn partner hou..., maar ik zou me hier ook niet prettig bij voelen.

Ik zou het hem eerlijk vertellen, dat het niet jouw ding is, en misschien kunnen ander dingen proberen? Ik denk dat hij het een minder big issue vind als hij weet dat jij er niet prettig bij voelt
Alle reacties Link kopieren
Rozenbotteltje schreef:
05-02-2019 12:14
Moet ik niet ook meer water bij de wijn doen? Tegelijkertijd heb ik mij altijd voorgenomen om niets te doen wat ik niet fijn vind.

En dan vraag ik mij in de eerste plaats af of ik daar alleen in ben of meer vrouwen die mening delen.
Natuurlijk ben je daar niet alleen in, denk je werkelijk dat geen vrouw het onaangenaam zou kunnen vinden om iets in de kont van hun lief te steken? Hou op.

Waarom zou je meer water bij de wijn doen? Je hebt het geprobeerd, dat is al heel wat. Je vriend heeft pech wat dat betreft maar niks staat hem in de weg om lekker zelf anaal te experimenteren. Toch?
...
Praat met elkaar en kijk of jij er een draai aan kan geven waardoor je het minder vervelend vindt. Ik zou ‘m lekker met een strap-on pakken en hem zichzelf laten aftrekken.
Alle reacties Link kopieren
XXXBellaCiao1996xx schreef:
05-02-2019 12:21
Een geruststelling, je man is niet raar... 40% van de mannen houden ervan.
Voor mij is dit ook een no-go. Niet omdat ik niet van mijn partner hou..., maar ik zou me hier ook niet prettig bij voelen.

Ik zou het hem eerlijk vertellen, dat het niet jouw ding is, en misschien kunnen ander dingen proberen? Ik denk dat hij het een minder big issue vind als hij weet dat jij er niet prettig bij voelt

Dit idd
Misschien is dit iets dat hij privé kan doen tijdens het masturberen. Ik kan me goed voorstellen dat je het niet opwindend vind, voor mij zou het ook een afknapper zijn.

Wees gewoon eerlijk tegen hem.
Alle reacties Link kopieren
OP je herinnerd me aan mijn ex-vriend. Hij was de eerste man met dezelfde interesse. Hij reageerde heel relaxed toe hij bij mij anaal wou, ik op mijn beurt aangaf; 'als je dat wil moet je ook anaal ontvangen'.
Was voor mij even wennen de gevende rol, maar ik teken voor zo'n relaxte opstelling bij mijn toekomstige vriend. Inderdaad raar dat het voor een vrouw wel de norm is, anale seks. En als een man het denk omdat het de prostaat stimuleert hem genot geeft, gezond is om de prostaat te stimuleren wie ben ik dan om hem dit genot te ontnemen of dat dit vies zou zijn?

Kindrebel brengt me wel op een idee.
anoniem_382407 wijzigde dit bericht op 05-02-2019 14:53
Reden: typo en eye opener toegevoegd
3.72% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
GinnyJones schreef:
05-02-2019 13:00
Misschien is dit iets dat hij privé kan doen tijdens het masturberen. Ik kan me goed voorstellen dat je het niet opwindend vind, voor mij zou het ook een afknapper zijn.

Wees gewoon eerlijk tegen hem.
Waarom is het een afknapper?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat als je het echt niets vindt het ook nooit wat gaat worden. Maar misschien is wat kindrebel voorstelt wel iets wat je kan bevallen. Sowieso heeft het geen zin dit tegen je zin te doen.
koekies zijn lekker

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven