Te weinig sex

05-02-2019 13:34 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier mijn issue. Ik heb behoorlijk veel op sexgebied gedaan en spannende bedpartners gehad. Echter zit ik inmiddels vier jaar in een relatie. Mijn partner is nooit de meest spannende geweest maar het word steeds saaier. We hebben een kleine van anderhalf en nog ongeveer 1 keer in de 3 maanden een vluggertje. Ik merk dat ik meer wil maar als ik begin met dirty talk via app of iets krijg ik meestal doe ff gewoon. Ik mis echt veel goede sex maar praten erover helpt ook niet. En daar zit je dan geil en geen sex. Ik word er echt onderhand moedeloos van.
Alle reacties Link kopieren
Join the club (lees de vele topics die hier over gaan maar eens door)
koekies zijn lekker
Niet iedereen heeft zelfde libido of dezelfde manier van fijne sex. En een gelijk idee en libido mbt sex is sowieso een illusie. Maar als het te ver uit elkaar ligt dan pas je gewoon niet bij elkaar.

Je legt je erbij neer of je zoekt iemand die beter bij je past op dat gebied.

Want je kan niet verwachten ( waarom zou je het willen ook? ) dat de ander dingen zijn of haar zin gaat doen op sexgebied.
Alle reacties Link kopieren
De seks was dus nooit geweldig, maar je blijft wel 4 jaar bij hem en neemt ook nog een kind? O_o
We used to be friends...
Alle reacties Link kopieren
Wat rijmt er op slechte sex?
Ex.
Next.
Alle reacties Link kopieren
Nou goed als iemand goed voor je is en je hebt het leuk samen. Maar de sex word stééds minder. Lijkt me niet dat je dan gelijk uit elkaat moet
Deniece1980 schreef:
05-02-2019 14:00
Nou goed als iemand goed voor je is en je hebt het leuk samen. Maar de sex word stééds minder. Lijkt me niet dat je dan gelijk uit elkaat moet
Nee, je kan je er ook bij neerleggen.

Je kan niet verwachten dat de ander dingen gaat doen tegen zijn of haar zin.
Alle reacties Link kopieren
Nee maar hij praat wel alsof ie alles doet. Hij heeft in zijn leven zogenaamd alles gedaan maar ik merk er niks van. Rechterhand is grotere vriend dan ik lijkt wel
Alle reacties Link kopieren
Hij vindt je blijkbaar niet aantrekkelijk genoeg. Als hij op dirtytalk ook zo reageert..
beetjegek schreef:
05-02-2019 14:13
Hij vindt je blijkbaar niet aantrekkelijk genoeg. Als hij op dirtytalk ook zo reageert..
Zat mensen die elkaar aantrekkelijk vinden en de sterren van de hemel neuken maar dat sexgekletst/dirtytalk/sexchatten/sexappen gewoon helemaal niet geil vinden.
Ja ook mannen.
Alle reacties Link kopieren
Deniece1980 schreef:
05-02-2019 14:03
Nee maar hij praat wel alsof ie alles doet. Hij heeft in zijn leven zogenaamd alles gedaan maar ik merk er niks van. Rechterhand is grotere vriend dan ik lijkt wel
Je bent dus eigenlijk best een beetje boos op hem.

Heb je al eens écht geprobeerd om heel duidelijk je gemis aan te geven? Heb je hem wel eens verteld dat dit best wel eens een dealbreaker zou kunnen zijn en je zo onderhand eens na gaat denken over andere oplossingen?
Goed praten is niet enkel je gemis aangeven, 99 van de 100 keer wordt er beterschap beloofd en dan verandert er niks. Om jullie seksleven nieuw leven in te blazen is een plan nodig, het mag een proces zijn, een missie. Van jullie beiden welteverstaan!
...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het vaker aangegeven maar meestal zegt ie ach joh komt goed. Hij is vrij passief tegenwoordig. Ook een keer een trio was op mijn verzoek wat hij wel heeft gedaan
Alle reacties Link kopieren
Ja. En dat "ach joh komt goed", daar laat je hem dus mee wegkomen.

Je ziet je eigen aandeel niet als ik het goed begrijp?
...
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar. Als je niet op 1 lijn zit is het een moeilijk verhaal. Je kunt nog alles uit de kast trekken, als je niet opgewonden wordt van je partner houdt het snel op.
Het werkt gewoon niet.

Voor de een een groter probleem als voor de ander.
Er zijn zoveel dingen die belangrijk zijn, dat is voor iedereen weer verschillend.

Jammer dat jullie al een kind hebben, dan kun je niet zomaar ermee stoppen..
Alle reacties Link kopieren
Het is niet dat hij niet opgewonden word want ik weet dat hij me zeker aantrekkelijk vind
Alle reacties Link kopieren
Polderbewoner schreef:
05-02-2019 14:28

Jammer dat jullie al een kind hebben, dan kun je niet zomaar ermee stoppen..
Godsammekraake!
Is dit de mores tegenwoordig? Gatver.
...
Alle reacties Link kopieren
Misschien hoopt hij dat je nog veel vaker een trio voorstelt.
Deniece1980 schreef:
05-02-2019 14:31
Het is niet dat hij niet opgewonden word want ik weet dat hij me zeker aantrekkelijk vind
Hij heeft dus een ander libido en/of andere voorkeuren dan trio's en sexting.
Alle reacties Link kopieren
Tja wie weet ik hou er wel van maar je moet wel een geschikte 3e vinden voor een avond
Rooss4.0 schreef:
05-02-2019 14:31
Godsammekraake!
Is dit de mores tegenwoordig? Gatver.
Ik zou ook stoppen als de behoeftes mbt soort en hoeveelheid sex, zo als sexting en trio', te verschillend zijn. Maar ik had er al geen kind mee gemaakt ook als ik dat dan al door had.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
05-02-2019 14:34
Ik zou ook stoppen als de behoeftes mbt soort en hoeveelheid sex, zo als sexting en trio', te verschillend zijn. Maar ik had er al geen kind mee gemaakt ook als ik dat dan al door had.
Dat snap ik.
Maar hier wordt geïmpliceerd dat ze haar libido niet achterna kan hollen omdat er een kind is. En dat vind ik aardig stuitend.
...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind sommige reacties zo kort door de bocht. In het begin was het zeker niet slecht. Alleen ik ben sex net wat extremer gewend
Rooss4.0 schreef:
05-02-2019 14:36
Dat snap ik.
Maar hier wordt geïmpliceerd dat ze haar libido niet achterna kan hollen omdat er een kind is. En dat vind ik aardig stuitend.
In principe is dat ook zo. Tenminste als het ligt aan het libido en/ of soort sex.

Ze kan zich erbij neerleggen of weggaan. Daarvoor nog eens proberen te praten als het eigenlijk gaat om aandacht en het gebrek daar aan. Maar bij echte libido/ voorkeursverschillen zijn er maar 2 smaken.

Niet erachteraan hollen of stoppen met de relatie en dan doen wat ze wil.
Alle reacties Link kopieren
Nou laat ik het zo zeggen ik denk dat hij veel doet maar dsn moet hij gedronken hebben. Ik wil gewoon dat hij leiding neemt en dat doet hij gewoon niet.
Alle reacties Link kopieren
Het trio heb ik destijds niet voorgesteld.. op mijn verzoek begon mijn vriendin hem te pijpen..in andere relaties waren de trios met een man erbij juist

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven