Womanizer, doe ik iets fout?

06-02-2019 19:17 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

ja ik heb speciaal voor deze vraag een account aangemaakt :').

Ik heb sinds kort de Womanizer Liberty in m'n bezit.
Na t lezen van vele recensies en gebruikersreviews was ik erg enthousiast en kon ik niet wachten m uit te proberen.

Wat een teleurstelling... Ik kwam niet eens in de buurt van een orgasme.
Nou kom ik niet heel gemakkelijk klaar, maar met m'n vingers en met bijv zo'n Wand lukt t me wel.

Vandaar de vraag: doe ik soms iets fout?
Zijn er hier meer dames die niet vanaf de eerste minuut vriendjes waren met de Womanizer?
Hebben jullie misschien tips over het plaatsen van dat ding?
Moet ik er stevig op drukken of juist heel licht?
Moet je echt je clit helemaal ontbloten en dat gaatje er recht op zetten zeg maar?
Als ik dan de lagere standen gebruik, voel ik vrij weinig, maar bij de hardere standen wordt t weer te gevoelig ofzo.

Ik snap er niks van.
Ben ik dan de enige vrouw die hier niet gillend en al dan niet spuitend van klaar komt? :(
Alle reacties Link kopieren
Super bedankt iedereen voor de reacties!
Ik zal binnenkort even uitgebreid reageren.
Nu had ik net twee heel drukke stagedagen, dus geen tijd (en moeee).
Maar ik heb alles gelezen iig!
Shit dat ik niet toch voor de Satisfyer ben gegaan... Misschien is die voor mij dan beter. Maarja, om nou weer de gok te wagen...
En een echte vent is dat niks voor je???nou krijg ik commentaar hoor let maar op.
yamahafzr600r schreef:
08-02-2019 16:15
En een echte vent is dat niks voor je???nou krijg ik commentaar hoor let maar op.
shit voor je dat je de jaren 60 niet ontgroeid bent met je gedachtegang over vrouwen.
yamahafzr600r schreef:
08-02-2019 16:15
En een echte vent is dat niks voor je???nou krijg ik commentaar hoor let maar op.
Dan gaat het niet meer om masturbatie namelijk... al kan het best lekkere orgasmes geven!
Alle reacties Link kopieren
Ontspannen liggen en rustig het goede punt zoeken... laat de womanizer haar werk doen … en enjoy!!!

echt … het werkt :-)
Het enige wat ik als tip kan geven, koop never nooit de nieuwste...wat een rotding dat niet doet wat ie moet doen.
Tuutje is te klein waardoor hij begint te blazen als hij niet goed zit en dat is 98% vd tijd.
De stilte modus werkt bij veel apparaten niet (lees maar eens recensies).

Maar...de Pro is wel een fantastisch ding!
Die werkt echt zo top!
Ik dacht met de nieuwste nog iets moois in huis te halen...foutje! van 190 euro (6)
Rooss4.0 schreef:
07-02-2019 13:22
Volgens mij heeft het vooral te maken met (te) hoge verwachtingen.


Bij mijn Lief thuis ligt de goedkopere chinese versie, die pulseert minder lekker maar die heeft dan weer een hele fijne tril, die gebruik ik dus andersom.

Mag ik vragen welke je bedoelt Rooss?
En waar heb je m besteld? Beetje pulseren en trillen samen lijkt mij nl wel wat...
Alle reacties Link kopieren
Swinggirl schreef:
11-02-2019 13:49
Mag ik vragen welke je bedoelt Rooss?
En waar heb je m besteld? Beetje pulseren en trillen samen lijkt mij nl wel wat...
Poeh, geen idee! Ik zal eens vragen waar mijn Lief 'm vandaan heeft. Je kunt overigens geen gebruik maken van de zuig en de tril tegelijk, hij zuigt aan de ene en trilt aan de andere kant!
...
Rooss4.0 schreef:
11-02-2019 13:51
Poeh, geen idee! Ik zal eens vragen waar mijn Lief 'm vandaan heeft. Je kunt overigens geen gebruik maken van de zuig en de tril tegelijk, hij zuigt aan de ene en trilt aan de andere kant!
:( Dat leek mij juist zo fijn...
Aangezien er natuurlijk niets te testen valt....
vanuit de praktijk onze bevindingen:
Womanizer als je gevoelig bent op je clit kan een een goede keuze zijn, kan je veel hebben, een stevige clitmassage bijvoorbeeld, dan zal de womanizer te soft voor je zijn.
Satisfyer als je van een stevige klitmassage houd,

de womanizer ligt hier te verstoffen (het is maar goed dat mijn vrouw niet weet wat het gekost heeft :-D ) de satisfyer komt nog regelmatig het nachtkastje uit.

we gebruiken hem trouwens als speeltje waarbij ik hem/haar bedoen en mijn vrouw ligt heerlijk te genieten. Ook tijdens het neuken ligt hij/zij niet in de weg.
ouwewijsneus schreef:
11-02-2019 14:42

Womanizer als je gevoelig bent op je clit kan een een goede keuze zijn, kan je veel hebben, een stevige clitmassage bijvoorbeeld, dan zal de womanizer te soft voor je zijn.
Satisfyer als je van een stevige klitmassage houd,
Welk model heb je ouwewijsneus?
Mijn pro heeft een Max level dat echt wel stevig is en menig vrouw niet aankan weet ik uit de praktijk. Ik kan zelf erg veel hebben en voor mij is de Max stand echt wel de stand om klaar te komen...al heb ik er vaak wel een leuk filmpje of fantasie bij nodig.
Satisfyer Pro 2 Next Generation

(de womanizer inside out schijnt ook heel heftig te kunnen zijn, maar om nou weer een gokje van 190 euro te maken.... :fortune: )
Swinggirl schreef:
11-02-2019 14:47
Welk model heb je ouwewijsneus?
Mijn pro heeft een Max level dat echt wel stevig is en menig vrouw niet aankan weet ik uit de praktijk. Ik kan zelf erg veel hebben en voor mij is de Max stand echt wel de stand om klaar te komen...al heb ik er vaak wel een leuk filmpje of fantasie bij nodig.
en een partner die precies het speeltje goed weet te bedienen, zodat jij ontspannen je filmpje kan bekijken. :yes:
ouwewijsneus schreef:
11-02-2019 15:43
Satisfyer Pro 2 Next Generation

(de womanizer inside out schijnt ook heel heftig te kunnen zijn, maar om nou weer een gokje van 190 euro te maken.... :fortune: )
Ik dacht dat je schreef dat je een womanizer had, niet dus? Ik vroeg naar dat model nl.
De nieuwste womanizer moet je niet doen btw, grote teleurstellen tov de womanizer Pro...
Swinggirl schreef:
11-02-2019 18:01
Ik dacht dat je schreef dat je een womanizer had, niet dus? Ik vroeg naar dat model nl.
De nieuwste womanizer moet je niet doen btw, grote teleurstellen tov de womanizer Pro...
ik schreef eerder:
de womanizer ligt hier te verstoffen (het is maar goed dat mijn vrouw niet weet wat het gekost heeft :-D )
de satisfyer komt nog regelmatig het nachtkastje uit.
de womanizer was het 1e soort die ze uitbrachten
Alle reacties Link kopieren
Ik moest eerst googelen wat het was. Heb je het al een keer met glijmiddel geprobeert?
viva-life22 schreef:
11-02-2019 19:35
Ik moest eerst googelen wat het was. Heb je het al een keer met glijmiddel geprobeert?
Als je hem/haar 10 seconden goed op z'n plaats houd heb je geen glijmiddel meer nodig voor de rest van dag ;-)
Alle reacties Link kopieren
ouwewijsneus schreef:
11-02-2019 19:38
Als je hem/haar 10 seconden goed op z'n plaats houd heb je geen glijmiddel meer nodig voor de rest van dag ;-)
Oeh :-O$ dat klinkt goed ;-))
ouwewijsneus schreef:
11-02-2019 19:09
ik schreef eerder:
de womanizer ligt hier te verstoffen (het is maar goed dat mijn vrouw niet weet wat het gekost heeft :-D )
de satisfyer komt nog regelmatig het nachtkastje uit.
de womanizer was het 1e soort die ze uitbrachten
Ik schrijf waarschijnlijk in tekens en cijfers... :O

https://www.google.com/url?sa=i&rct=j&q ... 0276184220

https://www.google.com/url?sa=i&rct=j&q ... 0276184220

https://www.easytoys.nl/clitoris-vibrat ... wlEALw_wcB

We doen het met plaatjes...welke womanizer ligt te verstoffen? :daisy:
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook helemaal niets :(
Als ik hem ernaast hou heb je niet het goede effect, maar als ik hem er op zet vlieg ik bijna tegen het plafond - en niet op de goede manier. Super zonde, je kunt hem moeilijk doorgeven aan iemand die er wel wat aan heeft :P

Ik ben na dit topic wel getriggerd om nog eens een bak geld uit te geven aan de gegeven suggesties ;-D
Ik zag net dat die Satisfyer nu al voor rond de 25 euro verkocht wordt. Een jaar geleden was ie nog over de 40.
Swinggirl schreef:
11-02-2019 20:39

We doen het met plaatjes...welke womanizer ligt te verstoffen? :daisy:
ik schreef toch echt de eerste die is uitgebracht, heet nu dus: de womanizer classic
Afbeelding

eenvoudiger kan ik het echt niet maken.. :-D
Alle reacties Link kopieren
Nog even over dat vacuüm hè...
Ik las in dat sexdagboek van Heleen van Royen, dat ze de Womanizer wat zachter moest zetten om hem los te kunnen halen zeg maar. Maar zo sterk is dat vacuüm toch helemaal niet? Of bij jullie wel?

Verder las ik nog de tips: echt opgewonden zijn - check, glijmiddel gebruiken - check, nat genoeg van mezelf, het ding op één plek houden - check...

Ik heb van alles al geprobeerd. Maar ik vind er nog steeds niks aan.

Soms doet t zelfs alleen maar zeer.

Twijfel nu wel over de Satisfyer. Maarja... Weer geld uitgeven op de gok...

@Apppie ja best jammer dat je dat ding niet kunt doorverkopen hè... Al kan de volgende natuurlijk nieuwe opzetstukjes er op doen en ff goed reinigen met toycleaner. Maar ik denk niet dat veel mensen dat zouden willen idd.

O en een echte vent heb ik al :D. Maar soms is solo spelen ook zo leuk en lekker hè.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoef m niet zachter te zetten om 'm los te krijgen hoor, misschien ligt dat ook een beetje aan je bouw?
Dat tegen pijn aan herken ik ook wel, het is een delicaat evenwicht tussen lekkere zuig en standje auw.

Deze klinkt niet als jouw speeltje, kitten. Jammer maar helaas.
Wel heel zonde hè, dat je er nu niks meer mee kunt!
...
[quote=ouwewijsneus post_id=29580696 time=1549914801 user_id=352904]
ik schreef toch echt de eerste die is uitgebracht, heet nu dus: de womanizer classic

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven