Ik voel me vernederd

09-02-2019 03:07 137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

ik zit me af te vragen waarom ik een topic open. Ik lees al lang mee maar ben niet zo actief met reageren. Maar nu moet me toch iets van het hart, misschien gewoon om het van me af te schrijven.

Ongeveer anderhalf jaar geleden heb ik een nare break-up gehad met mijn ex. Voor mij is het nu allemaal prima maar daarna heb ik een "wilde" periode gehad. Ik ben met verschillende mannen naar bed geweest, soms zonder bescherming. Dom, dat weet ik, en ik heb daar nu ook een punt achter gezet. Ik heb een SOA-test gedaan, die was gelukkig negatief en ik heb me voorgenomen om geen onveilige seks meer te hebben, Altijd met condoom dus.

Uit mijn wilde periode is een scharrel blijven hangen, we bleven contact houden en dat was gezellig. Hij is wel degene met wie ik onbeschermde seks heb gehad en ik heb hem dan ook verteld dat ik dat niet meer wilde. In het beginstadium hebben we het wel met condoom gedaan dus ik verwachtte geen problemen. Hij vond dit lastig, hij vindt het zonder condoom veel lekkerder en snapte niet waarom ik dat nu ineens wilde. Na een tijd discussie hierover heb ik hem een ultimatum gegeven: seks met condoom of helemaal niet. Hij koos voor het eerste en zei te snappen waarom ik dat wilde.

Afgelopen avond was hij hier en we zijn in bed beland. In eerste instantie hebben we het met condoom gedaan maar op een gegeven moment deed hij hem af en zei "dat het toch veel lekkerder zonder was". Terwijl we bezig waren met seks deed hij het dus zonder condoom. Ik heb gezegd dat ik dit niet wilde, heb geprobeerd om hem van me af te duwen toen hij niet stopte, maar hij is groter, sterker en zwaarder dan ik ben dus dat lukte niet. Toen het niet lukte om hem van me af te duwen begon ik te huilen en heb gezegd dat ik dit écht niet wilde. Vervolgens legde hij zijn hand over mijn mond en ging door, tot hij klaar kwam. Dat duurde niet lang, ik denk maar een paar minuten. Daarna ben ik weg gelopen en ben onder de douche gestapt, zonder iets te zeggen. Enige wat hij nog zei is "sorry, ik liet me gaan", daarna is hij naar huis gegaan.

Nu zit ik huilend op de bank, me afvragend wat ik fout heb gedaan. Nee, het was niet verstandig om in eerste instantie onveilige seks te hebben maar ik voel me nu een beetje vernederd. Het voelt in ieder geval fijn om het op te schrijven.
anoniem_382553 wijzigde dit bericht op 09-02-2019 12:39
0.22% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Je voelt je vernederd, je bent verkracht. En zoals dat nu eenmaal is met verkrachting: jij vraagt je af wat jij hebt fout gedaan, terwijl hij degene is die fout zit.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Oh, en voor degenen die klaar zitten om te roepen dat het wel erg overdreven is: of TO aangifte moet doen zei ik niet, maar dit is echt tekstboek verkrachting
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Eens met JollyRider... dit is verkrachting. Wat een klootzak zeg! De schuld ligt niet bij jou, duidelijker dan je was kun je niet zijn....
Alle reacties Link kopieren
Dit klinkt idd als verkrachting. Had 2 jaar terug ook een jongen over de vloer die ondanks enkele waarschuwingen anale sex bleef proberen . Was er zo klaar mee dat ik hem bij de 3e keer een flink knietje in de ballen heb gegeven en geschreeuwd dat ie op moest flikkeren. Scheelt dat het een knul van 21 was. Had met m'n toen 34 lentes meer natuurlijk overwicht en letterlijk ook, dus hij deed al snel de broek weer aan. Al kon dat ook anders aflopen. Kreeg de volgende dag nog wel een appje van hem, ook dat hij zich liet gaan en dat het hem speet. En dat ie amper piesen kon. Nou ja eigen schuld. Hij vroeg nog om een vervolgdate waarin het niet meer zou gebeuren. Heb hem vriendelijk bedankt. In het heetst van de strijd is het risico dat het weer gebeurd gewoon erg groot, ondanks beloftes.
Bah, wat een nare kerel.
Hij heeft je misbruikt voor zijn eigen plezier.
Wat erg voor je, doe er iets mee zoals JollyRider en Jillian76 ook al zeggen.
Neem het jezelf niet kwalijk, het is niet jouw schuld, veel sterkte.
Vreselijk dat er dit soort figuren rondlopen.
JollyRider schreef:
09-02-2019 04:50
Je voelt je vernederd, je bent verkracht. En zoals dat nu eenmaal is met verkrachting: jij vraagt je af wat jij hebt fout gedaan, terwijl hij degene is die fout zit.

Dit helemaal!
En twijfel er niet over of het verkrachting is. De meeste vrouwen die verkracht worden, worden verkracht door een man die ze kennen. Regelmatig ook door een man waar ze ook seksueel contact mee hebben.
Wat een nare ervaring zeg. Maar op geen enkele wijze jouw fout.
Ten eerste: :hug: jij hebt niets fout gedaan. Zoek hiervoor hulp :rose:
Ten tweede: Je hebt meerdere keren je grenzen aangegeven en hij is over je grenzen gegaan. Hij heeft je verkracht.
Ten derde: je mag aangifte doen, dit is helaas wel iets wat vaker voorkomt. Een man die heeft verkracht, heeft minder drempel om het nogmaals te doen.
Alle reacties Link kopieren
Het is idd niet jou schuld!!! Hij doet toch iets wat jij duidelijk niet wil en hebt dat aangegeven. Toch gaat die klootzak door, maar dat is dus zijn schuld, niet die van jou! Je kan er over nadenken stappen te ondernemen, maar dat is geheel aan jou.
Wat afschuwelijk voor je. Verwijt jezelf niets; je hebt alle recht om alleen beschermde seks te willen hebben en je grens dient gerespecteerd te worden.
Hij heeft je verkracht en dat is niet jouw schuld. Hij is de enige schuldige.
Fijn te lezen dat het je helpt om je verhaal op te schrijven. Als je niet alleen wilt zijn, bel dan ongeacht het tijdstip, iemand die je vertrouwt en die je bij je wilt hebben nu en vraag deze persoon naar je toe te komen.
Verder kun je aangifte doen bij de politie en voor jezelf slachtofferhulp inschakelen.

Heel veel sterkte! :hug:
Alle reacties Link kopieren
Je bent slachtoffer van Stealthing! Hier is in Duitsland een politieagent voor veroordeeld. Ik plak het artikel van CNN hieronder voor je:

https://www.google.nl/amp/s/amp.cnn.com ... index.html

Tip: je hebt bewijs nodig. Ik zou hem appen met de vraag waarom hij zonder jouw toestemming condoom heeft verwijderd terwijl je dat specifiek had aangegeven niet te willen en zelfs doorging door zn hand over je mond te plaatsen terwijl je aan huilen was. Zijn antwoord op deze app zal hoogstwaarschijnlijk je bewijsmateriaal zijn.

Laat het overkomen alsof je hem gewoon wil begrijpen. 100% weet ik zeker dat ie niet denkt dat je bewijs probeert te achterhalen. :facepalm:
Jwow schreef:
09-02-2019 07:13
Je bent slachtoffer van Stealthing! Hier is in Duitsland een politieagent voor veroordeeld. Ik plak het artikel van CNN hieronder voor je:

https://www.google.nl/amp/s/amp.cnn.com ... index.html

Tip: je hebt bewijs nodig. Ik zou hem appen met de vraag waarom hij zonder jouw toestemming condoom heeft verwijderd terwijl je dat specifiek had aangegeven niet te willen en zelfs doorging door zn hand over je mond te plaatsen terwijl je aan huilen was. Zijn antwoord op deze app zal hoogstwaarschijnlijk je bewijsmateriaal zijn.

Laat het overkomen alsof je hem gewoon wil begrijpen. 100% weet ik zeker dat ie niet denkt dat je bewijs probeert te achterhalen. :facepalm:
Dit en aangifte doen!! Het is absoluut niet jou schuld.
Alle reacties Link kopieren
Aangifte doen van verkrachting. Heel erg wat je is overkomen. Sterkte!
Such fun!1
Vreselijk! Eens, dit is gewoon verkrachting.
Wat rot voor je.
Je niet schuldig voelen. Deze man is veel te ver gegaan en hij wist het want hij hield jouw mond dicht en gebruikte zijn kracht.
Niet in zielige verhaaltjes trappen van hem. Dit is echt heel naar en getuigt van een verrot karakter.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat iedereen het eens is, je bent verkracht.

Kun je iemand in vertrouwen nemen die je kan helpen bij een eventueel vervolg traject? Denk goed na en praat er over. Je kan ook eerst naar je huisarts gaan.

Het is absoluut niet jouw schuld!
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
Wat een smeerlap. Ik sluit mij aan bij alle anderen. Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Jwow schreef:
09-02-2019 07:13
Je bent slachtoffer van Stealthing! Hier is in Duitsland een politieagent voor veroordeeld. Ik plak het artikel van CNN hieronder voor je:

https://www.google.nl/amp/s/amp.cnn.com ... index.html

Tip: je hebt bewijs nodig. Ik zou hem appen met de vraag waarom hij zonder jouw toestemming condoom heeft verwijderd terwijl je dat specifiek had aangegeven niet te willen en zelfs doorging door zn hand over je mond te plaatsen terwijl je aan huilen was. Zijn antwoord op deze app zal hoogstwaarschijnlijk je bewijsmateriaal zijn.

Laat het overkomen alsof je hem gewoon wil begrijpen. 100% weet ik zeker dat ie niet denkt dat je bewijs probeert te achterhalen. :facepalm:
Precies.

TO dit is écht niet jouw schuld!
Heb je iemand met wie je hierover kan praten en je eventueel kan helpen met de volgende stap?
Alle reacties Link kopieren
Wat vreselijk voor je. Ik ben het met de dames hierboven eens, dit is echt verkrachting, zeker ook dat hij nog je mond snoert om verder te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Jwow schreef:
09-02-2019 07:13
Je bent slachtoffer van Stealthing! Hier is in Duitsland een politieagent voor veroordeeld. Ik plak het artikel van CNN hieronder voor je:

https://www.google.nl/amp/s/amp.cnn.com ... index.html

Tip: je hebt bewijs nodig. Ik zou hem appen met de vraag waarom hij zonder jouw toestemming condoom heeft verwijderd terwijl je dat specifiek had aangegeven niet te willen en zelfs doorging door zn hand over je mond te plaatsen terwijl je aan huilen was. Zijn antwoord op deze app zal hoogstwaarschijnlijk je bewijsmateriaal zijn.

Laat het overkomen alsof je hem gewoon wil begrijpen. 100% weet ik zeker dat ie niet denkt dat je bewijs probeert te achterhalen. :facepalm:
Wat een goed advies!
Alle reacties Link kopieren
Wat een vreselijke ervaring voor je. Verkrachting, want het was niet met je toestemming of zin. Of je dit moet aangeven, misschien, of je hiermee een slag gaat thuis halen: daar twijfel ik aan.

Wat een egoïstische respectloze kerel! Ik zou hem zeker de bak vol schelden en je niet in zwijgen verhullen.
Heb je iemand waar je mee kan praten over dit soort dingen?
Alle reacties Link kopieren
Dit is een verkrachting.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
luc2550 schreef:
09-02-2019 08:54
Wat een vreselijke ervaring voor je. Verkrachting, want het was niet met je toestemming of zin. Of je dit moet aangeven, misschien, of je hiermee een slag gaat thuis halen: daar twijfel ik aan.

Wat een egoïstische respectloze kerel! Ik zou hem zeker de bak vol schelden en je niet in zwijgen verhullen.
Heb je iemand waar je mee kan praten over dit soort dingen?
Dat niet elke aangifte tot vervolging leidt, weten we. Daar heb je verder geen invloed op. Maar dat is toch geen reden om te twijfelen over of je aangifte gaat doen?!

Door hem zijn huid vol te schelden, laat je alleen je woede en onmacht zien. Door aangifte of melding te doen, laat je zien dat je dit echt niet pikt! Laat hem maar zweten!

Aangifte is niet makkelijk, maar het is de beste manier om voor jezelf èn eventuele andere (toekomstige) slachtoffers op te komen!
Alle reacties Link kopieren
Doe aangifte! Hij heeft je verkracht!
Misschien doet hij dit bij meerdere dames en hoe meer feiten er bij de politie liggen, des te beter.
Schaam je niet. Jij bent niet fout!!!
Vraag indien nodig iemand mee die je vertrouwd.
Heel veel sterkte!

Misschien overbodig om te zeggen, maar denk je eraan nog een soa test te doen?
Alle reacties Link kopieren
Overigens, het zal wel te laat zijn, maar naar HA, zkh of politie vóór je zijn zaad weg wast helpt enorm bij een aangifte.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven