vervelende seksuele ervaring

10-02-2019 00:08 33 berichten
Goedenavond allemaal,

Net zag ik het topic 'ik voel me vernederd' op de homepagina voorbij komen. Vreselijk wat haar overkomen is en opeens had ik sterk de behoefte om mijn eigen verhaal ook te delen. Ik heb al eerder een verhaal gedeeld, het lijkt wel of het gewoon op me afkomt..
Een paar weken geleden was ik met een grote groep vriendinnen gaan stappen. Ik had best wat gedronken dus voelde me niet helemaal helder. De tent sloot en één van mijn vriendinnen raakte aan de praat met een jongen. Hij en zijn vriend hadden geen slaapplaats en moesten nog minstens 3 uur op de trein wachten. Mijn vriendin bood hen een slaapplaats aan. Omdat ik het gevaarlijk vond om haar alleen te laten met 2 jongens besloot ik om mee te gaan. We waren op de fiets, maar die hadden zij niet. We besloten te gaan lopen, mijn vriendin liep een groot stuk voor ons met een jongen en ik liep met die andere jongen achter hen. De jongen waarmee ik liep was de hele tijd aan het zeuren dat het koud was, ik te langzaam liep en hij moe was. Ik reageerde een beetje gemeen dat hij moest stoppen met zeuren en dat hij blij moest zijn dat hij ergens kon slapen.
Eenmaal bij de deur van mijn vriendin aangekomen voelde ik me denk ik een beetje schuldig (ik was aardig dronken dus dit is wat ik denk) en zoende die jongen kort. Eenmaal binnen plofte we neer op de slaapbank en zoende verder. We besloten om seks te hebben, maar toen hij in me wilde komen deed het behoorlijk veel pijn. Ik probeerde even vol te houden, misschien dat de pijn weg zou trekken, maar de pijn bleef. Dit zei ik ook, lichtelijk in paniek, waarna hij allemaal schreeuwde dat ik mijn bek moest houden.. Ik merkte dat ik erg langzaam reageerde en er absoluut niet bij was met mijn hoofd. Ik zei dat hij gestoord was, waarna hij me 3 keer hard in mijn gezicht sloeg. Ik probeerde hem weg te duwen. Volgens mij had ik erg weinig kracht dus misschien merkte hij het niet eens..
Daarna stopte hij toch en zijn we in slaap gevallen.
De laatste paar dagen spookt dit allemaal toch weer door mijn hoofd.. Ik had moeten zeggen dat hij moest stoppen, maar dit heb ik helaas niet gedaan naar mijn idee. Ik was zo ver weg met mijn hoofd, ik kon het me de volgende dag niet goed herinneren, alleen mijn eigen stem die zei dat ik in paniek was, zijn boze reactie en de drie klappen in mijn gezicht.
Dit herhaalt zich de laatste tijd erg vaak..

Wat is jullie mening hierover? Hierna heb ik uiteraard ook niet meer gedronken, ik wil dit echt nooit meer.
Alle reacties Link kopieren
Idd, verstandig dat je niet meer drinkt, zeker als je je in zo'n situatie begeeft....Jammer voor je dat je dit mee moest maken.
Alle reacties Link kopieren
Niet mee drinken, en niet meer elke vent mee naar huis slepen.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Djeez, wat lopen er toch een stelletje horken op deze aardkloot. Hoe haalt ‘ie het in z’n harses om klappen uit te delen! Heeft je vriendin hier niet op gereageerd?
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
Velen met jou.

Mannen zijn de bron van de meeste ellende op de wereld.
Niks nieuws meer onder de zon.
Heel naar meid. Inderdaad velen met jou. Je verlamt op zo'n moment, zeker als er agressie wordt getoond. Voortaan beseffen dat niet iedereen dezelfde normen en waarden als jij heeft. In deze zieke wereld kun je niet zomaar een vreemde vent vertrouwen en je huis binnenhalen. Hoezo zijn jullie verantwoordelijk voor een slaapplaats voor 2 volwassen onbekende mannen? Het zou net zo goed een smoes kunnen zijn die ze ieder weekend gebruiken. Wat zou er gebeurd zijn als je je vriendin alleen had gelaten met deze 2 gasten? Hebben jullie dit besproken eigenlijk?

Misschien helpt het om op zelfverdediging te gaan, zodat je het gevoel van machteloosheid in iets actiefs kunt omzetten.

En wat al gezegd is, niet of minder drinken. Je kunt jezelf moeilijk beschermen als je ver heen bent door wat dan ook. Gevaar inschatten gaat dan ook niet zo best.
anoniem_63ed2e0ad2db9 wijzigde dit bericht op 11-02-2019 14:32
16.99% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Slaapplaatsen aanbieden aan jongens die je totaal niet kent is dom. Je intuïtie was goed, je reactie was dom. Zoveel drinken, ook al dom.

Maakt al die domheid dat de fout bij jou ligt? Nee. Het is diep triest dat je slimheid nodig hebt om te voorkomen dat je slachtoffer wordt. Want je bent slachtoffer, die jongen is dader.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
10-02-2019 05:05
Slaapplaatsen aanbieden aan jongens die je totaal niet kent is dom. Je intuïtie was goed, je reactie was dom. Zoveel drinken, ook al dom.

Maakt al die domheid dat de fout bij jou ligt? Nee. Het is diep triest dat je slimheid nodig hebt om te voorkomen dat je slachtoffer wordt. Want je bent slachtoffer, die jongen is dader.
Precies dit..

En neem geen onbekenden meer mee naar huis. En als vriendin dat perse wilt is dat haar keus. Laat je niet mee slepen en ga gewoon naar je eigen huis.
Hopelijk kan je het een plekje geven! Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, wat een vent zeg. Hoorde je vriendin niet dat je geslagen werd?


' Ik had best wat gedronken dus voelde me niet helemaal helder.'
' (ik was aardig dronken dus dit is wat ik denk) '
'Ik merkte dat ik erg langzaam reageerde en er absoluut niet bij was met mijn hoofd.'
Goed idee ook om minder te gaan drinken, dan kun je veel adequater handelen wanneer er wat dan ook gebeurd.
Alle reacties Link kopieren
Ik twijfel absoluut niet aan je verhaal maar wat gebeurde nadat jullie wakker werden? En laat dit een hele wijze les zijn. Je kunt best een drankje doen maar zorg dat je nog alert bent en neem nooit onbekenden mee......heb je het er met je vriendin nog over gehad? Hoe kijkt zij er op terug?
Alle reacties Link kopieren
1. Niet zuipen tot je niet meer met verstand kunt handelen
2. Niet met iemand gaan zoenen omdat je je schuldig voelt.
3. Niet besluiten seks te hebben als je hem niet helemaal vertrouwt. Of niet genoeg kent.
4. Afspraak maken met je vriendin dat als zij een one night stand heeft, ze jou niet moet opzadelen met een vent waar je al geen interesse in had.

Optioneel
5. Alleen seks hebben als jullie verliefd zijn. One Night Stands zijn toch overrated, je kunt jezelf net zo goed even bevredigen.

Aanvulling
Wat een klootzak. Maar er zitten genoeg rode vlaggen in je verhaal dat je überhaupt niet met hem naar huis/bed had moeten gaan. Desondanks had je ook een goede vent kunnen treffen die gewoon een filmpje met je had gekeken tot zijn vriend klaar was gekomen.

Soulsista schreef:
10-02-2019 02:07
Mannen zijn de bron van de meeste ellende op de wereld.

Net zoals mannen ook voor de mooiste dingen op de wereld hebben gezorgd. Wat een populistische uitspraak is dit zeg.
phonehome wijzigde dit bericht op 10-02-2019 09:33
14.21% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Totaal niet vergelijkbaar met dat andere verhaal.

Bij die andere vrouw denk ik wat vreselijk voor haar.

Bij jou denk ik eigen domme schuld.
Vlaginvaas schreef:
10-02-2019 08:19
Ik twijfel absoluut niet aan je verhaal maar wat gebeurde nadat jullie wakker werden? En laat dit een hele wijze les zijn. Je kunt best een drankje doen maar zorg dat je nog alert bent en neem nooit onbekenden mee......heb je het er met je vriendin nog over gehad? Hoe kijkt zij er op terug?
Mijn vriendin maakte ons wakker, we zijn opgestaan en kregen toen nog ruzie omdat hij mijn fietssleutel had kwijtgemaakt..
Ja, ze vond het erg vervelend voor me, zij had wel een leuke ervaring met die andere jongen, die bleek wel heel aardig te zijn.
merle78 schreef:
10-02-2019 02:24
Heel naar meid. Inderdaad velen met jou. Je verlamt op zo'n moment, zeker als er agressie wordt getoond. Voortaan beseffen dat niet iedereen dezelfde normen en waarden als jij hebt. In deze zieke wereld kun je niet zomaar een vreemde vent vertrouwen en je huis binnenhalen. Hoezo zijn jullie verantwoordelijk voor een slaapplaats voor 2 volwassen onbekende mannen? Het zou net zo goed een smoes kunnen zijn die ze ieder weekend gebruiken. Wat zou er gebeurd zijn als je je vriendin alleen had gelaten met deze 2 gasten? Hebben jullie dit besproken eigenlijk?

Misschien helpt het om op zelfverdediging te gaan, zodat je het gevoel van machteloosheid in iets actiefs kunt omzetten.

En wat al gezegd is, niet of minder drinken. Je kunt jezelf moeilijk beschermen als je ver heen bent door wat dan ook. Gevaar inschatten gaat dan ook niet zo best.
Ja, zij heeft dus wel gewoon een leuke ervaring gehad, de jongen waarmee zij was was wel heel aardig.
PhoneHome schreef:
10-02-2019 09:10
1. Niet zuipen tot je niet meer met verstand kunt handelen
2. Niet met iemand gaan zoenen omdat je je schuldig voelt.
3. Niet besluiten seks te hebben als je hem niet helemaal vertrouwd. Of niet genoeg kent.
4. Afspraak maken met je vriendin dat als zij een one night stand heeft, ze jou niet moet opzadelen met een vent waar je al geen interesse in had.

Optioneel
5. Alleen seks hebben als jullie verliefd zijn. One Night Stands zijn toch overrated, je kunt jezelf net zo goed even bevredigen.

Aanvulling
Wat een klootzak. Maar er zitten genoeg rode vlaggen in je verhaal dat je überhaupt niet met hem naar huis/bed had moeten gaan. Desondanks had je ook een goede vent kunnen treffen die gewoon een filmpje met je had gekeken tot zijn vriend klaar was gekomen.





Net zoals mannen ook voor de mooiste dingen op de wereld hebben gezorgd. Wat een populistische uitspraak is dit zeg.
Alsof de vrouw gelijke kansen heeft gehad om met een goed idee op te proppen te komen en te concurreren met de man.
Vreemd dat je dat iets vindt om mee te pochen.
Alsof dat de kommer en kwel die mannen veroorzaken op de wereld minder zwaarwegend zou moeten maken.
toffifee schreef:
10-02-2019 07:56
Jeetje, wat een vent zeg. Hoorde je vriendin niet dat je geslagen werd?


' Ik had best wat gedronken dus voelde me niet helemaal helder.'
' (ik was aardig dronken dus dit is wat ik denk) '
'Ik merkte dat ik erg langzaam reageerde en er absoluut niet bij was met mijn hoofd.'
Goed idee ook om minder te gaan drinken, dan kun je veel adequater handelen wanneer er wat dan ook gebeurd.
Nee, ze heeft niks gehoord zei ze. Hij drukte af en toe ook zijn hand op mijn mond, dus veel geluid kon ik niet maken.
Alle reacties Link kopieren
happyface97 schreef:
10-02-2019 09:46
Nee, ze heeft niks gehoord zei ze. Hij drukte af en toe ook zijn hand op mijn mond, dus veel geluid kon ik niet maken.
Naar de politie en aangifte doen !
Dit is regelrechte verkrachting en mishandeling, en dat je teveel op had, doet daar niets aan af.
En een goede leerschool is:
* niet meer zoveel drinken
* NOOIT vreemde kereis meenemen in je huis !
Alle reacties Link kopieren
Soulsista schreef:
10-02-2019 09:45
Alsof de vrouw gelijke kansen heeft gehad om met een goed idee op te proppen te komen en te concurreren met de man.
Vreemd dat je dat iets vindt om mee te pochen.
Alsof dat de kommer en kwel die mannen veroorzaken op de wereld minder zwaarwegend zou moeten maken.
Ik poch er niet mee. En ik vind niet dat dat minder zwaarwegend is. Ik probeer te nuanceren.

Een Donald Trump verneukt de wereld en is en blijft een klootzak. Maar daar tegenover staan ook mannen zonder bekendheid die walvissen proberen te redden, die ziekenhuizen beter laten werken, die mensen weer metzichzelf leren verbinden. Etc.

Maar jouw eerste opmerking insinueert dat alle ellende wordt veroorzaakt door mannen en er dus geen goede mannen zijn. Dat is precies hetzelfde waarom er "racisme" wordt geroepen wanneer er wordt gezegd dat "alle Marokkanen klootzakken zijn".

Alleen in jouw geval hebben we het niet over een ras, maar gewoon de helft van de mensheid. Je opmerking slaat alleen daarom al nergens op.

Omdat deze discussie TO niet verder helpt, zal ik er ook verder niet op ingaan. Als je wilt discussiëren hierover, open je maar een nieuw topic.
Alle reacties Link kopieren
Ook een dronken vrouw mag je niet verkrachten. Nee zeggen hoeft ook niet wanneer iemand je al 3x in je gezicht heeft gemept. Dat het dwang is, is dan wel duidelijk.

Het zou mij ook niets verbazen wanneer er iets in jullie drankjes is gedaan. Het hele verhaal en de agressie. ...Die jongens waren er op uit. Moet je beter op jezelf passen: ja. Eigen schuld: nee dat niet .
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
[quote=viva-amber post_id=29574847 time=1549791003 user_id=148529]


Het zou mij ook niets verbazen wanneer er iets in jullie drankjes is gedaan. Het hele verhaal en de agressie. ...Die jongens waren er op uit. Moet je beter op jezelf passen: ja. Eigen schuld: nee dat niet .
[/quoteote]

De vriendin raakte pas aan de praat met die jongen toen de tent al gesloten was. Dus ze kenden elkaar hoeveel minuten? Wanneer hadden de jongens dan wat in hun drankjes moeten doen?

Het is toch ook niet logisch om wat bij willekeurige meisjes in hun drankje te doen in de hoop dat ze vraagt of je bij haar komt slapen.
sugarmiss schreef:
10-02-2019 09:23
Totaal niet vergelijkbaar met dat andere verhaal.

Bij die andere vrouw denk ik wat vreselijk voor haar.

Bij jou denk ik eigen domme schuld.
Onzin. Dit is evengoed verkrachting. TS probeerde hem weg te duwen. Was in paniek. Hij sloeg haar en hield zijn hand voor haar mond.

Dat ze dronken was doet hier niets aan af.

Beide topics bevestigen maar weer eens dat seksueel geweld nog steeds te genormaliseerd is... De ene TS geeft zichzelf de schuld en schrikt van het woord verkrachting, en bij de andere TS wordt de verantwoordelijkheid (door sommigen) bij haar gelegd omdat ze wat domme beslissingen heeft gemaakt, terwijl ze ook juist probeerde voor haar vriendin te zorgen! TS, het is niet jouw schuld. Wat je ook gedaan of niet gedaan hebt, die jongen heeft alle grenzen overschreden, en dat heb je echt niet verdient. En zeker bij aggressief / geweldadig gedrag is het heel normaal om dicht te slaan - een instinctieve zelfbeschermingsreactie. (Weerbaarheidscursus kan hier wel bij helpen; als je dat idee fijn vindt). Als je eraan toe bent, zou ik met iemand gaan praten om de gebeurtenis en alle gevoelens eromheen te verwerken. Heel veel sterkte :hug:
Alle reacties Link kopieren
Dank voor je terugkoppeling! Is je vriendin niet vreselijk geschrokken voor jou? En ondanks dat dit voor haar niet onprettig was....ze gaat toch niet nogmaals vreemden meenemen hoop ik? Het nog veel erger gekund hè.....veel sterkte in ieder geval en hoed dat je je verhaal deelt. Misschien help je er anderen mee
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
10-02-2019 10:40
Er wordt zo vaak iets bij willekeurige meisjes in hun drankjes gedaan en zij waren in dezelfde club. Je houdt de meisjes bij wie je iets in het drankje hebt gedaan in de gaten en je papt met een manipulerend verhaal bij ze aan. Zo moeilijk is dat niet.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Wat er allemaal gebeurd echtwaar de series is er niks meer bij.
Verhalen die ik hier lees in de viva is gewoon de limit!!!
Alle reacties Link kopieren
Soulsista schreef:
10-02-2019 02:07
Velen met jou.

Mannen zijn de bron van de meeste ellende op de wereld.
Niks nieuws meer onder de zon.
Zo... daarmee schoffeer je de helft van de wereldbevolking, waar ik ook toe behoor!

Helaas heb je wel gelijk en komen dit soort praktijken bijna altijd op conto van de man. :|
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven