Open relatie

10-02-2019 22:29 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.

Ik en mijn vriend zijn al 8 jaar samen
Alles gaat goed alleen We missen beiden wat spanning Nu zijn we gaan praten en praten nu zijn we begonnen over een open relatie Wie heeft dit nog meer En hoe bevalt het het
Alle reacties Link kopieren
Neuken in een bos, ook spannend.
Alle reacties Link kopieren
De volgende 8 jaar gaan jullie niet meer halen.
willem1959 schreef:
10-02-2019 22:44
De volgende 8 jaar gaan jullie niet meer halen.
Spot on :proud:
Daar zijn ook speciale vakanties voor om de spanning er weer in te krijgen ;)
willem1959 schreef:
10-02-2019 22:44
De volgende 8 jaar gaan jullie niet meer halen.
+1
Alle reacties Link kopieren
Jullie missen wat spanning, dus maar aan de gang gaan met anderen? En hoe denken jullie als stel hierdoor te groeien?
Onze motivatie is wat anders dan "We missen beiden wat spanning ", maar zover heeft het onze relatie beter gemaakt.

En ik vind een aantal van de voorgaande commentaren best wat zuur ja
Check het swingers-topic. Daar krijg je reacties van mensen die weten waar ze het over hebben.
Wij swingen. Voor mij is het verschil met een open relatie dat wij het samen doen, met z'n 3en of 4en vrijen. Niet ieder apart met een ander. Hebben jullie daar wel eens aan gedacht als alternatief?

En kom inderdaad naar het parenclubtopic voor meer ervaringen.
Alle reacties Link kopieren
Marana-- schreef:
11-02-2019 12:24
Wij swingen. Voor mij is het verschil met een open relatie dat wij het samen doen, met z'n 3en of 4en vrijen. Niet ieder apart met een ander. Hebben jullie daar wel eens aan gedacht als alternatief?

En kom inderdaad naar het parenclubtopic voor meer ervaringen.
precies. samen spannende dingen gaan doen of een open relatie, waar ieder apart spannende dingen doet, is een groooot verschil. en denk er aan: een open relatie klinkt misschien leuk, beiden mogen avontuurtjes beleven en zo. Maar in de praktijk komt het er vaak op neer dat de vrouw geen enkel probleem heeft die avontuurtjes te vinden, maar de man dat veel moeilijker zal vinden.
Alle reacties Link kopieren
grenada schreef:
11-02-2019 14:07
precies. samen spannende dingen gaan doen of een open relatie, waar ieder apart spannende dingen doet, is een groooot verschil. en denk er aan: een open relatie klinkt misschien leuk, beiden mogen avontuurtjes beleven en zo. Maar in de praktijk komt het er vaak op neer dat de vrouw geen enkel probleem heeft die avontuurtjes te vinden, maar de man dat veel moeilijker zal vinden.
In de praktijk komt het ook voor dat de vrouw van een swingersstel stiekem afspreekt met de man met zie ze seks gehad hebben.
Niemand zal roepen dat dat zo is omdat het bedrog verborgen moet blijven.
willem1959 schreef:
11-02-2019 14:37
In de praktijk komt het ook voor dat de vrouw van een swingersstel stiekem afspreekt met de man met zie ze seks gehad hebben.
Niemand zal roepen dat dat zo is omdat het bedrog verborgen moet blijven.
Ow vertel 's Willem...zou je het eigenlijk niet van de daken willen schreeuwen van geluk?
Alle reacties Link kopieren
Swinggirl schreef:
11-02-2019 14:41
Ow vertel 's Willem...zou je het eigenlijk niet van de daken willen schreeuwen van geluk?
Herken jij het dan?
Eerst swingen en later met de man 1 op 1.
willem1959 schreef:
11-02-2019 14:48
Herken jij het dan?
Eerst swingen en later met de man 1 op 1.
Ja hoor, maar niet stiekem ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven