vraagje over beffen

11-02-2019 10:05 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vraagje over beffen. Ik zie nu een meisje en we doen dat dus. wat ik alleen wil weten is of je risico hebt op soa.
als ik lik komt alles zo in mijn mond en soms ook van die wittige stukjes. Als ik dat doorslik, vraag ik me af of er kans op soa is? weet iemand dit?
Misschien wachten met beffen tot je seksuele voorlichting hebt gehad?
Alle reacties Link kopieren
Niet alleen als je doorslikt heb je kans. Dus ja je hebt kans op een soa.
Alle reacties Link kopieren
Beflapjes kopen, ivbm stukjes en soa,s lijkt me idd niet smakelijk.
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Alle reacties Link kopieren
zij zegt zelf dat de kans gewoon erg klein is, maar ja ze zegt wel meer.
Ik vind een lapje er tussen nou niet echt goed klinken. al zou het wel helpen voor die witte brokjes die ik nu steeds in mijn mond krijg
Alle reacties Link kopieren
koenofficial schreef:
11-02-2019 11:06
zij zegt zelf dat de kans gewoon erg klein is, maar ja ze zegt wel meer.
vooral geen seks hebben met iemand die je niet volledig vertrouwd
Alle reacties Link kopieren
Misschien is het een idee als zij eerst de oorzaak gaat zoeken waarom ze witte brokjes als afscheiding heeft. Brokjes klinkt als een infectie. En ook dat kan jij op je tong krijgen (schimmel).
Alle reacties Link kopieren
Witte brokjes??? o_o Bah, dat is niet normaal hoor. Klinkt idd of er iets niet in orde is. Laat haar dáár eerst maar eens wat aan doen, voor je je tong weer in haar steekt.
Getver. Er horen geen witte brokjes te zitten. Stinkt het ook? Ze moet naar de dokter. Dan kan ze gelijk een SOA test laten doen.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tips. ik heb niet heel veel ervaring dus weet niet precies wat normaal is en wat niet. als jullie dus geen witte stukjes hebben dan lijkt me ook dat zij beter even naar de huisarts kan gaan
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
11-02-2019 11:18
vooral geen seks hebben met iemand die je niet volledig vertrouwd
het is niet dat ik haar niet vertrouw, maar ze heeft veel meer ervaring en wil ook graag extreme sex.
verder is het allemaal heel lekker dus ik wil ook niet gelijk stoppen
Witte brokjes in je mond? Jij hebt er veel voor over zeg. Gatverredammeee. :pukey:
En ja, natuurlijk heb je kans op een SOA. Wat dacht je ervan om daarop te gaan testen? Jullie allebei.
De kans op een SOA is bij beffen inderdaad klein (kleiner dan bij "gewoon" neuken, anale seks, maar ook pijpen). Dat betekent niet dat je er geen kans op hebt! En ook zij heeft kans op een SOA als jij haar onbeschermd likt (genitale herpes, bijvoorbeeld, als jij ooit een koortslip hebt gehad). Met een beflapje vinden veel mensen inderdaad minder spannend (beflapjes zijn ook duur en lastig te vinden - een condoom openknippen is makkelijker); bij een monogame relatie zou ik even allebei een SOA testje doen, en dan kun je lekker alles doen zoals jullie het prettig vinden.

Witte stukjes kan een candida infectie betekenen. Dat komt bij veel vrouwen regelmatig voor. Het is geen SOA en ontstaat meestal vanzelf (door je vulva te wassen met zeep bijvoorbeeld, of te strakke kleding, of een andere verstoring van de zuurgraad). Het is ook ongevaarlijk, maar kan vervelende klachten geven. Je kunt het inderdaad wel doorgeven (hoewel dat op deze manier weinig gebeurt, tenzij jij ook een verminderde weerstand hebt).

Het komt trouwens een beetje over of je je bij het beffen niet zo comfortabel voelt. Denk je wel aan je eigen grenzen?
Alle reacties Link kopieren
Witte stukjes :facepalm: :facepalm: :facepalm:
Respect dat je haar alsnog beft, maar toch zal ik haar meenemen naar de huisarts of een vaginaleschimmel behandeling voor haar kopen :lol: :lol: :lol:
Alle reacties Link kopieren
Dus echt niemand van jullie heeft van die witte zachte stukjes? Vreemd want zij zei Dus dat het normaal was en dat haar vorige vriendjes niet moeilijk deden en gewoon doorslikten omdat zij het sperma ook slikt.
ik kreeg het gevoel dat ik lastig was maar nu denk ik dat het toch niet ok is als ik elke dag die witte stukjes op eet
Alle reacties Link kopieren
koenofficial schreef:
11-02-2019 19:26
Dus echt niemand van jullie heeft van die witte zachte stukjes? Vreemd want zij zei Dus dat het normaal was en dat haar vorige vriendjes niet moeilijk deden en gewoon doorslikten omdat zij het sperma ook slikt.
ik kreeg het gevoel dat ik lastig was maar nu denk ik dat het toch niet ok is als ik elke dag die witte stukjes op eet
Jawel, als vrouwen dat soort stukjes hebben, en dat hebben we wel eens........
Dan halen we een canesten-gyno tablet, en lossen het op.
Breng het voor haar mee, leuk voor valentijn, strikje erom.
koenofficial schreef:
11-02-2019 19:26
Dus echt niemand van jullie heeft van die witte zachte stukjes? Vreemd want zij zei Dus dat het normaal was en dat haar vorige vriendjes niet moeilijk deden en gewoon doorslikten omdat zij het sperma ook slikt.
ik kreeg het gevoel dat ik lastig was maar nu denk ik dat het toch niet ok is als ik elke dag die witte stukjes op eet
Het hangt van de soort witte stukjes af. Het hoeft absoluut geen candida te zijn, of ook maar iets raars. Op een bepaald moment in je cyclus (de twee weken na je eisprong en voor je menstruatie) is afscheiding vaak klonterig. Dat is bij (bijna) alle vrouwen zo. Misschien zijn dat de witte stukjes waar je het over hebt. Als het echt droog en korrelig is, dan is de kans groter dat het candida is. Meestal heeft een vrouw dan ook klachten (jeuk, irritatie).

En bijna alle vrouwen hebben ook weleens candida. Niets om je zorgen over te maken.
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel Esther. Het Is gelukkig niet droog. Meer als een klein sponsje of mini marsmallow.
Ze komt straks dus dan ga ik er bij het beffen extra opletten. ik ga er ook nog over praten ook al weet ik nu eigenlijk al wat ze ervan zegt
Alle reacties Link kopieren
Blughhh witte brokjes??? O_O

Dat kan niet anders dan echte liefde zijn :flirting: :applause:
Ja en?
Die wittige stukjes kun je gebruiken om je tanden mee te poetsen, probeer het maar.
Alle reacties Link kopieren
Zouden die witte stukjes niet gewoon stukjes wc-papier zijn? :P
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als een onschuldige schimmelinfectie. Maar ja, hoe maak je aan haar kenbaar dat ze dat met een week oplost met canesten-gyno tabletten...?
Jeuk e.d hoeft ze niet eens last van te hebben. Jij ook niet. Het is onschuldig maar niet fijn, En heel eenvoudig op te lossen met die canesten-inbreng capsules. Ook jij zal een week lang canesten zalf moeten aanbrengen op je piemel.
Dan is het klaar met die schimmel. Als man kan je die schimmel ongezien bij je blijven dragen en is het dweilen met de kraan open.
Oftewel, uitspreken en beiden er wat aan doen. Niet leuk, niet sexy en niet romantisch, maar het gaat niet vanzelf over...
Zo'n schimmeltje is trouwens GEEN SOA.
Maar dat terzijde, is het sowieso niet beter om, voordat je besluit om zonder condoom te vrijen, beiden eerst dan een SOA-test te laten doen...?
OOk wb orale seks!
She used to say, All those good people
Down on Jubilee Street
They ought to practice what they preach
Alle reacties Link kopieren
En heb je niet gezocht/ ben je niet geïnformeerd over SOA's? Ja. die kun je ook krijgen van oraal. Gelukkig zijn de meeste soa's goed te behandelen en ben je na behandeling er vanaf. Maar dat gedoe wil je toch niet...Condoompie of test, meer smaken zijn er niet als je eigenlijk graag zonder bescherming wilt vrijen...
En dan mag je nog hopen dat de dame goed aan de pil is! Dan toch maar dat condoom als je nog te jong bent om definitief geen kinderen te willen- knipje erin-.
She used to say, All those good people
Down on Jubilee Street
They ought to practice what they preach
Afbeelding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven