vraagje over beffen

11-02-2019 10:05 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vraagje over beffen. Ik zie nu een meisje en we doen dat dus. wat ik alleen wil weten is of je risico hebt op soa.
als ik lik komt alles zo in mijn mond en soms ook van die wittige stukjes. Als ik dat doorslik, vraag ik me af of er kans op soa is? weet iemand dit?
Javier schreef:
11-02-2019 20:32
En heb je niet gezocht/ ben je niet geïnformeerd over SOA's? Ja. die kun je ook krijgen van oraal. Gelukkig zijn de meeste soa's goed te behandelen en ben je na behandeling er vanaf. Maar dat gedoe wil je toch niet...Condoompie of test, meer smaken zijn er niet als je eigenlijk graag zonder bescherming wilt vrijen...
En dan mag je nog hopen dat de dame goed aan de pil is! Dan toch maar dat condoom als je nog te jong bent om definitief geen kinderen te willen- knipje erin-.
Dit wordt zo vaak gezegd, maar ondertussen zou ik toch niet graag HIV oplopen: dat is niet weg met een pilletje en veel mensen weten niet dát ze het hebben.
Hier wat cijfers: https://aidsfonds.nl/over-hiv-aids/feit ... ijfers/#NL

Toch iets om bij stil te staan al is de kans niet zo heel groot: je zal maar iemand treffen die ook met vieze afscheiding (inderdaad meestal een schimmel maar toch) gewoon niet naar de dokter gaat.
Ik zou bij twijfel gaan, liever een keer voor niks een test dan met een infectie rond blijven lopen waarmee je dus wel degelijk anderen ook besmet al is het geen SOA in die zin van het woord.
De man draagt het zoals iemand al zei ook bij zich en steekt zijn vriendin -of een ander- er steeds opnieuw mee aan. Die moet dus ook smeren met een zalfje, een week lang.

Kan me herinneren uit de jaren '80 dat een vriendinnetje van me de bons kreeg van haar vriend vanwege zo'n schimmelinfectie: nog geen internet en hij geloofde niet dat je dat spontaan kunt krijgen.. triest, maar tegenwoordig kan je alles zo makkelijk vinden en als dat niet lukt zoek je een tel.nr. van een arts die je alsnog voorlichting kan geven.
koenofficial schreef:
11-02-2019 19:26
Dus echt niemand van jullie heeft van die witte zachte stukjes? Vreemd want zij zei Dus dat het normaal was en dat haar vorige vriendjes niet moeilijk deden en gewoon doorslikten omdat zij het sperma ook slikt.
ik kreeg het gevoel dat ik lastig was maar nu denk ik dat het toch niet ok is als ik elke dag die witte stukjes op eet
Gewoon likken, in je mond houden en dan tongzoenen
OliebolmetKrenten schreef:
11-02-2019 20:25
Zouden die witte stukjes niet gewoon stukjes wc-papier zijn? :P
Dat was ook gelijk mijn eerste idee :-o
koenofficial schreef:
11-02-2019 20:10
Dankjewel Esther. Het Is gelukkig niet droog. Meer als een klein sponsje of mini marsmallow.
Ze komt straks dus dan ga ik er bij het beffen extra opletten. ik ga er ook nog over praten ook al weet ik nu eigenlijk al wat ze ervan zegt
Klinkt alsof het evengoed niet-vruchtbaar cervix slijm zou kunnen zijn als een schimmelinfectie. Bij een schimmelinfectie zou je veel echt brokkelige / korrelige afscheiding moeten tegenkomen. Af en toe een groter propje is wss gewoon haar cyclus.

Je kunt natuurlijk, als je er moeilijk discussie over kan voeren en haar niet in verlegenheid wil brengen / de kans geven om je zorgen weg te wuiven, voorstellen om allebei een canesten kuurtje te doen omdat jij last hebt van een jeukende eikel. En dan even een paar dagen geen seks hebben. Met zo'n kuurtje (je hoeft niet naar de HA; dit kun je gewoon bij kruidvat / etos halen) ben je zo (na drie dagen) van een eventuele schimmelinfectie af, en het kan ook geen kwaad als je het niet hebt.

Ik raad je nog steeds aan om een SOA test te doen. Het overgrote deel van de SOAs merk je namelijk helemaal niets van in afscheiding of wat dan ook.
SadButTrue999 schreef:
11-02-2019 20:44
Dit wordt zo vaak gezegd, maar ondertussen zou ik toch niet graag HIV oplopen: dat is niet weg met een pilletje en veel mensen weten niet dát ze het hebben.
Hier wat cijfers: https://aidsfonds.nl/over-hiv-aids/feit ... ijfers/#NL
HIV door beffen is wel ontzettend zeldzaam (hoewel theoretisch zeker mogelijk). Je kunt niet zien / ruiken / proeven of iemand HIV heeft in het sperma of de afscheiding.

Jullie lopen allebei evenveel en het meeste risico op HPV of herpes door beffen. Beide SOAs zijn trouwens niet te genezen, dus daar zit je dan aan vast. Aan de andere kant komen ze zodanig vaak voor dat ze ook lastig te vermijden zijn als je seksueel actief bent (condooms beschermen maar beperkt omdat het hier om huid/huid contact gaat).
Esther- schreef:
11-02-2019 21:14
HIV door beffen is wel ontzettend zeldzaam (hoewel theoretisch zeker mogelijk). Je kunt niet zien / ruiken / proeven of iemand HIV heeft in het sperma of de afscheiding.

Jullie lopen allebei evenveel en het meeste risico op HPV of herpes door beffen. Beide SOAs zijn trouwens niet te genezen, dus daar zit je dan aan vast. Aan de andere kant komen ze zodanig vaak voor dat ze ook lastig te vermijden zijn als je seksueel actief bent (condooms beschermen maar beperkt omdat het hier om huid/huid contact gaat).
Klopt, maar ik neem aan dat ze meer doen dan alleen beffen.. en het aantal SOA's stijgt de laatste jaren weer; het lijkt wel of veel jongeren denken: ach, ook je gaat niet meer dood als je besmet raakt met HIV en voor de rest haal je ook gewoon een pilletje.

Ik ben een stukje ouder en denk dan toch: het is niet niks, zou het schaamte zijn om je te laten behandelen nu er niet meer zoveel campagnes zijn?
En ook: je merkt vaak weinig van een besmetting, ook gaan de symptomen van ernstige SOA's weer weg na een paar weken. Syfilis bv, stel dat een 16 jarige na een paar weken denkt: o gelukkig, dat rare zweertje is weer verdwenen (als er al een zweertje zichtbaar was) dus maakte ik me druk om niks.
En ook daar kan je uiteindelijk dood aan gaan en héél veel mensen mee besmetten.

Kan aan mij liggen maar ik heb het gevoel dat er steeds makkelijker over gedacht wordt. Ik hoop dat ik me vergis..
Zowel mannen als vrouwen, hou je pieploeiknor schoon. Dit om ongewenste Huttenkäse confrontaties te vermijden...
Alle reacties Link kopieren
:rofl: :rofl:
snoopylynn schreef:
11-02-2019 20:14
Blughhh witte brokjes??? O_O

Dat kan niet anders dan echte liefde zijn :flirting: :applause:
:rofl: :rofl:
Men lijd het meest om het lijden dat men vreest.
Alle reacties Link kopieren
Getver!
Dat meisje moet toch ook wel weten dat het niet klopt?
Ik zou me rot schamen.
Kan het zijn dat ze b.v in de ochtend onder de douche gaat en dan de hele dag wat zweet/ afscheiding/ wc papier daar verzameld? En lik jij haar dan schoon? Bah, smerig.
Of komt het er echt uit tijdens het beffen? Ook dan is het bah!
Onderzoeken die hap!
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
gisteren had ze het niet. misschien toch wc papier en dat ze het heeft gewassen nadat ik vorig keer wat zei erover.

neuken doen we echt wel met condoom hoor.

maar laten jullie je dan allemaal beffen met zo'n beflapje? wij zijn toch niet de enige die gewoon met de tong dat doen. en pijpen toch hetzelfde? zij pijpt mij gewoon zonder iets er tussen en dan slikt ze het zaad door. ik heb toch niet het idee dat ut heel ongewoon is.
Ik heb Google even geraadpleegd TO. Veel vrouwen hebben weleens korrelige afscheiding. Grote kans dat het een schimmelinfectie is. Dan moet ze gewoon even naar de huisarts. Ook als ze geen last heeft van jeuk.

Het kunnen inderdaad ook stukjes toiletpapier zijn. Echt te smerig voor woorden. O.a. om deze reden begrijp ik niet waarom mensen het raar vinden om standaard even te gaan douchen/wassen voor de seks.

Persoonlijk zou ik helemaal niemand pijpen/beffen als diegene niet eerst gedoucht heeft. Mijn vriend denkt er gelukkig precies zo over. Mijn exen ook. Mannen hebben smegma onder hun voorhuid zitten, wat vast en zeker niet zo fris meer ruikt aan het einde van de dag. Dat hoef ik écht niet in mijn mond. Andersom wil ik zelf ook graag schoon en fris zijn voor mijn partner.
koenofficial schreef:
12-02-2019 09:23
neuken doen we echt wel met condoom hoor.

maar laten jullie je dan allemaal beffen met zo'n beflapje? wij zijn toch niet de enige die gewoon met de tong dat doen. en pijpen toch hetzelfde?

zij pijpt mij gewoon zonder iets er tussen en dan slikt ze het zaad door. ik heb toch niet het idee dat ut heel ongewoon is.
Het is helemaal niet ongewoon nee. Daarom komen SOA’s ook zo ontzettend veel voor. Omdat heel veel mensen (orale) seks hebben zonder condooms. Met wisselende partners.

Antwoord op je vraag: nee, ik laat me niet beffen met een beflapje. Omdat ik een vaste partner heb. En een monogame relatie. En we ons allebei vooraf hebben laten testen op SOA’s en HIV.

Als ik geen relatie heb, doe ik niet aan orale seks. Over het algemeen helemaal geen seks zelfs. Maar áls ik het dan wel doe -als de relatie nog pril is bijvoorbeeld- altijd met condoom. En z.s.m. testen.
Alle reacties Link kopieren
Magister schreef:
12-02-2019 02:02
Zowel mannen als vrouwen, hou je pieploeiknor schoon. Dit om ongewenste Huttenkäse confrontaties te vermijden...

Dit! Verzorgd jouw vriendin zich wel goed?
Jij wast je toch ook dagelijks achter de randjes neem ik aan?
Ik heb me echt nog nooit laten likken voordat ik mezelf gedouchd/gewassen had..
Getverdemme.. je gaat toch geen feminal feta chees opvreten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven