Gerucht dat ik er van door gegaan ben met een jongen

11-02-2019 15:58 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!
Ik zal eerst wat mer over mijzelf vertellen. Ik ben een 19 jarig meisje dat bedrijfskunde studeert. Nou werk ik als bijbaantje bij een autowasstraat.
Het is hier altijd super gezellig, het enige dingetje is dat ik met allemaal jongens werk. Vaak heb ik er geen problemen mee en vind ik het zelfs fijner om met jongens samen te werken.
Het is best een grote wasstraat en de autobedrijven de dicht bij de wasstraat gevestigd zijn komen ook altijd hun auto's wassen. Nou is er een bedrijf die allemaal BMW's en mini's verkoopt. Ik noem het even bedrijf X. Bij bedrijf X werken er dus ook grotendeels jongens van rond de 20-30. Deze mannen moeten dan auto's wassen van bedrijf X, omdat ze verkocht zijn en dan er netjes uit moeten gaan zien. Zij komen gemiddeld wel 30-40 keer per dag een auto wassen. Dus als ik moet werken zi ik deze mannen best vaak.
Nou was ik afgelopen zaterdag uit hier in de stad en meestal gaan er dan wel jongens van mijn werk mee uit. supergezellig altijd! Nou was ik dus afelopen zaterdag uit en op een gegeven moment komt er een jongen van bedrijf X naar een jongen van mijn werk toelopen. Zij stonden toen ongeveer 10 minuten lang tegen over me te praten, voor hoever je kan praten tijdens het uitgaan. Ik zag duidelijk dat het gesprek over mij ging. Dus toen ze klaar waren met praten vroeg ik aan die jongen van mijn werk van "waar ging dat over?". Toen zei hij van er gaat een gerucht rond bij bedrijf X dat jij het met een jongen van bedrijf X gedaan zou hebben. Dus die jongen die dat verhaal kwam vertellen tegen mijn collega die wilde weten of dat waar is. Gelukkig heeft mijn collega tegen die jongen van bedrijf gezegd van nou zover ik Femke ken is dit niks voor haar, dus het is niet waar. Die jongen van bedrijf X geloofde dat en zei van oke dan ga ik het ontkrachten op mijn werk.

Dit is een beetje het verhaal. Ik weet niet echt wat ik ermee moet doen, omdat het dus echt niet waar is en ik moet me er ook echt niet druk over maken. Het blijft gewoon door mijn hoofd dwalen en ik wil namen weten van wie dit bedacht heeft. En antwoord op de waarom hij dit bedacht heeft? Ik weet alleen niet wat ik zal doen. Ik zou die persoon die het zaterdag tegen mijn collega vertelde een erichtje via instagram kunnen sturen, maar weet niet of dat niet verkeerd zal eindigen.
Ik wil ook niet dat er rare gedachtes komen over mij, omdat nu iedereen bij bedrijf X weet dat ik er van door ben gegaan met een jongen van bedrijf X. Wat dus niet waar is, want ik ben ook gewoon nog maagd

Ik hoop op jullie advies!
bedankt voor het lezen!

xx Femke
Toevallig. Ik heb dat ook gehoord!
(PS: Ik heb geen BMW)
Alle reacties Link kopieren
ik denk dat die jongen loog man
Alle reacties Link kopieren
niets mee doen hoor. Je maakt er zelf een ding van anders. Dit waait zo weer over.
Vertel op je werk dat je op vrouwen valt. Dan ben je er meteen vanaf!
Ervandoor gegaan? Als in witte prins op een knap paard?
Alle reacties Link kopieren
Ach meid, dat gaat je ook nog gebeuren als je ouder wordt. Geloof me maar.
Ik ben minimaal twee keer zou oud als jij en wat ik al allemaal niet heb gedaan en meegemaakt volgens anderen! Alleen zooo jammer dat ik er zelf niet bij ben geweest! :-D
Ik snap dat je je er druk overmaakt, maar heeft geen zin. Mensen geloven toch wat we willen geloven. En hoe harder je er tegenin gaat..
Kortom, laat gaan en blijf jezelf.

Liefs
Jilzzz
Dat jij het gedaan zou hebben, wat zou je gedaan hebben dan?

Zo praten jongens nou eenmaal onder elkaar, opscheppen!
Als jij wijs bent maak je er geen woord aan vuil en laat je ze lekker kletsen.
Ik zou er niks mee doen. Al zou je wel allemaal helemaal suf neuken, nou én?

Of zit er eerwraak enzo in de familie? Gezien je verhaal denk ik niet, dus sletvrees is zó 2001.

Maar misschien was het een suffe poging om te peilen hoe hoog of laag je standaard is qua mannen? Of hij ook een poging kon wagen.
Alle reacties Link kopieren
Fok-it schreef:
11-02-2019 16:05
Toevallig. Ik heb dat ook gehoord!
(PS: Ik heb geen BMW)
o_o o_o Wat heb jij allemaal gehoord dan?
Ik ben nu wel benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Oftewel, zo'n jochie bij bedrijf X wilde even stoer de blits maken door te zeggen dat hij dat lekkere ding van de wasstraat had geneukt. En nu is er dus een andere jochie van bedrijf X die een crush heeft op jou helemaal onzeker aan het incellen omdat hij denkt dat jij iemand anders wel kiest voor primair biologisch vermaak maar hem niet.
En jij gaat je nu onzeker voelen terwijl dit alleen maar tot jouw voordeel werkt, zo'n reputatie, doordat je nu lekker de Bitch kan spelen doordat wanneer je iemand afwijst, deze ook vernederd kan worden indien jij dat en-publiek doet, maar iemand die beleefd bewust voor jou gaat iemand is die echt voor jou gaat als persoon, ondanks jouw eventuele reputatie.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Met een kameel was pas echt gek geweest.
Alle reacties Link kopieren
Wat mensen kunnen denken, dat kun je niet tegenhouden. Een onzeker mannetje dat loopt op te scheppen met fantasieverhaaltjes in de hoop dat het niet uitkomt. Meer is het niet. Ze nemen die gast en zijn verhaal schijnbaar niet serieus anders gingen ze niet via via vissen naar aanvullende info.

Herken het wel vanuit de vroege middeleeuwen (toen ik nog jong was). Werkte in een broodjeszaak op een bedrijventerrein. Gingen ook de wildste verhalen rond wie wat met wie had gedaan. Ik had toentertijd een collega die dat geweldig wist te ontkrachten steeds. Ik kwam niet verder dan stuurs kijken en zeggen: “Nog niet misschien”.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Bedrijfskunde is ook niet meer wat het geweest is.
Had ik dit geweten had ik als negentienjarige nooit mijn school afgemaakt en daar blijven hangen. Klinkt als de hemel.
Waarom BEN je er niet al vandoor gegaan met een van deze types? Klinkt als een snoepwinkel, kom op en neem het er van, je bent maar 1 keer jong!
Alle reacties Link kopieren
Bedrijfskunde?? echt? op een universiteit en zo?
Femkeek1999 schreef:
11-02-2019 16:28
o_o o_o Wat heb jij allemaal gehoord dan?
Ik ben nu wel benieuwd!
Ik heb beloofd dat niet verder te vertellen
Alle reacties Link kopieren
Als je je er druk over maakt, zegt dat meer over jou. Mooi selectiemiddel: mensen die dit soort geneuzel serieus nemen, die moet je sowieso op afstand houden.

En inderdaad, schaam je niet voor sex als zo iets eens echt wel het geval zou zijn!
Femkeek1999 schreef:
11-02-2019 16:28
o_o o_o Wat heb jij allemaal gehoord dan?
Ik ben nu wel benieuwd!
Meen je dat nou serieus?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon zeggen dat je het alleen met de volledige fanfare band doet en dat daar niemand speelt van bedrijf x.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Je zal maar 40 keer per dag een auto moeten wassen. Ik vind één keer per maand al kut.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
11-02-2019 16:37
Bedrijfskunde is ook niet meer wat het geweest is.
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Wat maakt het uit. Al neukte je de hele wasstraat, alle collega’s van de autowasstraat en alle inwoners van de gemeente Schubbekuttenveen. Ze roddelen maar een eind weg.
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
En jij bent 19 :rofl:
Toch best fijn dat je je op je negentiende alleen nog maar hier druk over hoeft te maken.

Verder is het vooral kansloos en puberaal gedrag waar je best boven kunt gaan staan als je dat wil.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven