Meer seksuele behoeftes nieuwe vriend

14-02-2019 12:36 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Leden van dit forum,

Ik heb 11 jaar een relatie gehad waarvan 3,5 getrouwd.
Ons seksleven was alles behalve goed om het zo maar te zeggen.
We deden wel af en toe aan voorspel maar zelden de daad zelf.
Ik heb me hier altijd lang onzeker over gevoeld.

Ik ben vroeger ernstig misbruikt en bij gemeenschap kwamen de beelden van vroeger weer terug..
Ik heb me altijd anders gevoeld hierdoor maar nu ik gescheiden ben ben ik eindelijk tot inkeer gekomen dat ik hier hulp voor ga zoeken omdat ik ook normaal gemeenschap wil en niet de beelden weer terug komen.

Ik heb nu sinds 6 weken een nieuwe vriend zegmaar ( nog niet officeel) en we hebben al wat hand en mond werk gedaan en ik merk dat ik me meer tot hem aangetrokken voel dan me vorige partner.

We hebben nog geen seks gehad hij weet van mijn verleden af en wilt het rustig aan doen maar ik voel me gigantisch schuldig ik dacht altijd dat ik een soort van aseksueel was maar sinds ik hem ken is het allemaal veel anders .

Ik heb hem min of meer verteld dat we niet zoveel deden op seksueel gebied maar wil hier niet te veel op ingaan omdat ik bang ben dat hij op mij afknapt.

Zouden jullie doen?
Wat is nu je vraag? Zouden we wat doen?
Alle reacties Link kopieren
Wat doen... seks hebben ? Ja, doen.

Of vertellen dat je in je vorige relatie geen seks had ? Mwoah, pas vertellen nadat je seks heb gehad denk ik zo, dan zal hij het als een compliment opvatten :-D
For whom the bell tolls
Om een lang verhaal kort te maken, misschien ligt de oorzaak van jouw seksuele problemen niet zo zeer in je verleden, maar zat het hem in de wisselwerking tussen jou en je ex. Zie het als een nieuwe ronde, nieuwe kansen.
anoniem_367663 wijzigde dit bericht op 15-02-2019 06:40
83.70% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat een mooie post Boselfje2 :rose:
EsterInside schreef:
14-02-2019 14:29
Wat een mooie post Boselfje2 :rose:
Eens. :rose:

Veel geluk TO. Doe het op jouw tempo. En vertel hem meer op het moment dat het goed voelt.
Alle reacties Link kopieren
In het begin is alles leuker TS. Over 3 jaar is het weer net zo saai.
Nou @jack, dit heeft volgens mij weinig met saaiheid te maken hoor,
Ik denk eerder met iemand die moeite heeft met het verleden, en bang is misschien haar vriend te kort te doen,
Beste TO, neem alle tijd die je nodig hebt, en iemand die dol is op jou, knapt hier heus niet op af hoor.
Alle reacties Link kopieren
Jack_ schreef:
14-02-2019 15:04
In het begin is alles leuker TS. Over 3 jaar is het weer net zo saai.
Lezen is ook zo saai he
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Bedankt hoor voor de reacties!
Alle reacties Link kopieren
Ninaa27 schreef:
14-02-2019 12:36
Beste Leden van dit forum,

Ik heb 11 jaar een relatie gehad waarvan 3,5 getrouwd.
Ons seksleven was alles behalve goed om het zo maar te zeggen.
We deden wel af en toe aan voorspel maar zelden de daad zelf.
Ik heb me hier altijd lang onzeker over gevoeld.

Ik ben vroeger ernstig misbruikt en bij gemeenschap kwamen de beelden van vroeger weer terug..
Ik heb me altijd anders gevoeld hierdoor maar nu ik gescheiden ben ben ik eindelijk tot inkeer gekomen dat ik hier hulp voor ga zoeken omdat ik ook normaal gemeenschap wil en niet de beelden weer terug komen.

Ik heb nu sinds 6 weken een nieuwe vriend zegmaar ( nog niet officeel) en we hebben al wat hand en mond werk gedaan en ik merk dat ik me meer tot hem aangetrokken voel dan me vorige partner.

We hebben nog geen seks gehad hij weet van mijn verleden af en wilt het rustig aan doen maar ik voel me gigantisch schuldig ik dacht altijd dat ik een soort van aseksueel was maar sinds ik hem ken is het allemaal veel anders .

Ik heb hem min of meer verteld dat we niet zoveel deden op seksueel gebied maar wil hier niet te veel op ingaan omdat ik bang ben dat hij op mij afknapt.

Zouden jullie doen?
I would bitte you

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven