Vibrator

17-02-2019 10:31 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn hier vrouwen die vaak een vibrator gebruiken , ook in een relatie , en geeft dat echt veel genot ?
Ik doe het af en toe tijdens met masturberen en soms tijdens seks. Is een leuke toevoeging maar echt seks vind ik fijner.
Alle reacties Link kopieren
Het echte werk is natuurlijk lekkerder, maar ik heb m wel altijd paraat :proud: En bij lekker masturberen onmisbaar ;)
Bijna elke dag, ook tijdens de seks met mijn vriend.
Alle reacties Link kopieren
Samen en natuurlijk geeft dat veel genot...duhuh.
die ik wilde bestaat al...
Minstens één keer per dag met de Satisfyer alleen.
Samen soms een vibrator, omdat hij dat geil vindt om te zien. Een vieb erin vind ik zelf niet zo interessant.
En ik zou graag hem ook anaal verwennen met een toy (nu wel tong en vingers) of zelfs een keer met een strap-on maar daar moeten we vooraf een keer over praten. Ik denk dat het nl over zijn grenzen is.
Alle reacties Link kopieren
Als het jou/jullie wat lijkt om te proberen moet je het gewoon doen :-D Wat maakt het dan uit of andere mensen het wel of niet doen.
Ik zou wel adviseren om je een beetje in te lezen als je voor het eerst een vibrator gaat kopen, er zijn namelijk heel veel slechte vibrators, ook van veel materialen die niet lichaamsveilig zijn (het beste is 100% siliconen).
Als er een goede erotiekwinkel/seksshop bij je in de buurt zit (en dan niet een yukiyuki winkel met speeltjes van 20 jaar oud en gordijntjes voor de ramen maar een nette moderne winkel) neem daar dan ook eens een kijkje! Zo kun je even voelen, kijken en vasthouden. Reclamepraatjes op het internet zijn mooi, maar je weet nooit helemaal wat je krijgt en in een goede shop kunnen ze je van alles vertellen en persoonlijk advies geven.
Vanaf 50 euro kan je prima vibrators krijgen, alles daaronder is meestal hele slechte kwaliteit.
Alle reacties Link kopieren
fluttershy schreef:
17-02-2019 12:13
Minstens één keer per dag met de Satisfyer alleen.
Samen soms een vibrator, omdat hij dat geil vindt om te zien. Een vieb erin vind ik zelf niet zo interessant.
En ik zou graag hem ook anaal verwennen met een toy (nu wel tong en vingers) of zelfs een keer met een strap-on maar daar moeten we vooraf een keer over praten. Ik denk dat het nl over zijn grenzen is.
Ik word zelf vaak anaal verwend met een vibrator , in het begin is het wat wennen , maar nu is het heel fijn en apart.
Jeez man, get a life met al je topics :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Ik zou wel graag zo'n fleshlight willen hebben waar ik lekker met mijn lul in kan soppen.
Alle reacties Link kopieren
willem1959 schreef:
17-02-2019 14:09
Ik zou wel graag zo'n fleshlight willen hebben waar ik lekker met mijn lul in kan soppen.
Willie heeft ze in alle soorten en maten voor je.
Zelfs een versie van je "on repeat" favoriet op je media-player en xtube
Onee toch!!! Dames: TO is een kneusje die er op geilt om dit serieuze antwoorden te krijgen op zijn zielige vragen... Hij stelde eerder ook de vraag of we het als vrouw lekker vinden om sperma door te slikken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven