Wanneer weer seks?

19-02-2019 09:37 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-09-2019 09:09
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen
99.36% gewijzigd
Er is niets gangbaars of een gemiddelde. Dat is je eigen keuze en is voor iedereen anders.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad, wanneer het goed voelt. Lekker belangrijk wat "gangbaar" is. Buiten dat, wat "gangbaar" is, is ook voor iedereen verschillend.
We used to be friends...
Alle reacties Link kopieren
Als de situatie zich voordoet zou ik zeggen. Why not? 😋
Alle reacties Link kopieren
4 weken, 3 dagen, 15 uur en 41 minuten.

Nog even geduld dus.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Even het verdriet of de frustratie van je af neuken is ook heel heilzaam, dus ik vind dat je erg lang wacht
Gewoon wanneer jij de behoefte hebt.
Edit: toen mijn 2-jarige relatie uitging heeft het 1 jaar geduurd voordat ik weer wilde daten.
anoniem_367263 wijzigde dit bericht op 20-02-2019 09:45
56.89% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nu.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Voor zover ik weet is er (nog) geen wetgeving inzake dit vraagstuk, dus doe vooral wat voor jou goed voelt.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij heeft het vroeger vrij lang geduurd, want ik had er totaal geen behoefte aan. Ik blijk ook niet echt een persoon te zijn voor een one night stand. Anderen hebben binnen een dag seks met een ander.

Ik geloof niet dat daar echt regels voor te maken zijn. Er is vast wel een gemiddelde, maar dan zou je een heel groot onderzoek moeten opzoeken of zelf doen. En dan nog... ga je je dan conformeren aan 'wat gangbaar is', of kijk je wel hoe het loopt?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Al zou je alle dagen met 3 verschillende mannen willen seksen is dat helemaal je eigen ding hoeft/heeft niemand iets van te zeggen. Maar zoiets hoef je toch ook niet aan de grote klok te hangen...het is nog maar 2 weken uit...mag ik al?....
die ik wilde bestaat al...
Vraag je dit voor jezelf of heeft je ex een nieuwe scharrel waar je het moeilijk mee hebt?
In het eerste geval ben ik het eens met de anderen, als het voor jou goed voelt is het goed. In het tweede geval heb je er niets meer mee te maken.
Alle reacties Link kopieren
Wat voor mij geldt hoeft niet voor jou te gelden. Ikzelf heb maar 2 relaties gehad en alleen met deze 2 mannen seks gehad. Tussendoor had ik hier simpelweg geen behoefte aan. Daten, zoenen: oké, maar meer dan dat hoefde van mij niet. Het is echt zoals je zelf al aangaf: wanneer jij hier klaar voor bent.
Be-grape-n?
Alle reacties Link kopieren
DDDoekje schreef:
19-02-2019 10:55
Vraag je dit voor jezelf of heeft je ex een nieuwe scharrel waar je het moeilijk mee hebt?
In het eerste geval ben ik het eens met de anderen, als het voor jou goed voelt is het goed. In het tweede geval heb je er niets meer mee te maken.
Nee hoor, dit is puur voor mezelf! Ik voel me een soort van schuldig naar hem toe als ik alweer zo snel (?) met iemand anders intiem ben. Klinkt misschien heel vaag maar ik was gewoon benieuwd naar jullie ervaringen hiermee. :)
Seks met iemand anders moet je alleen hebben als je:
1-geil bent,
2-de ander het ook wil,
3-als je jezelf goed genoeg kent om te weten dat je er geen spijt van krijgt.
Alle reacties Link kopieren
LondonEye2 schreef:
19-02-2019 11:10
Ik voel me een soort van schuldig naar hem toe als ik alweer zo snel (?) met iemand anders intiem ben.
Je bent hem toch geen verantwoording verschuldigd? En je hoeft het ook niet te vertellen want het zijn zijn zaken niet (meer).
We used to be friends...
Staat er dan meteen iemand anders voor je deur nadat je relatie is uitgegaan? Ik vind dat altijd zo wonderlijk dat mensen zo snel weer een ander hebben.
Ik zou eerst de breuk een beetje verwerken. En je wil toch iemand een beetje leren kennen voordat je ermee het bed in duikt? Maar ik zal wel ouderwets zijn.
Alle reacties Link kopieren
Zhy schreef:
19-02-2019 11:57
Staat er dan meteen iemand anders voor je deur nadat je relatie is uitgegaan? Ik vind dat altijd zo wonderlijk dat mensen zo snel weer een ander hebben.
Ik zou eerst de breuk een beetje verwerken. En je wil toch iemand een beetje leren kennen voordat je ermee het bed in duikt? Maar ik zal wel ouderwets zijn.
Nee hoor, je hebt helemaal gelijk, ik sta er hetzelfde in qua iemand eerst leren kennen. Degene die 'voor mijn deur staat' is ooit een vaste scharrel geweest. Dit was uiteraard voor de relatie. Ik ken hem dus al heel lang en heel goed.
Alle reacties Link kopieren
Ikzelf zou niet zo vroeg met iemand weer het bed induiken, heeft te maken met zowel respect naar mijn ex (je hebt tenslotte wel echt van diegene gehouden) en naar mezelf.

Maak een poll zou ik zeggen, misschien dat er een gemiddelde uitkomt
anoniem_382987 wijzigde dit bericht op 19-02-2019 12:12
Reden: Toevoeging
17.07% gewijzigd
Zhy schreef:
19-02-2019 11:57
Staat er dan meteen iemand anders voor je deur nadat je relatie is uitgegaan? Ik vind dat altijd zo wonderlijk dat mensen zo snel weer een ander hebben.
Ik zou eerst de breuk een beetje verwerken. En je wil toch iemand een beetje leren kennen voordat je ermee het bed in duikt? Maar ik zal wel ouderwets zijn.
Zo ben ik ook inderdaad. Maar dat is volgens mij tegenwoordig wel een vrij onpopulaire mening. Ik word altijd heel raar aangekeken als ik zeg dat ik het raar vind dat er zoveel mensen zijn die het bed induiken met iemand die ze nog maar een uurtje kennen.
Alle reacties Link kopieren
Suzan_1991 schreef:
19-02-2019 14:17
Zo ben ik ook inderdaad. Maar dat is volgens mij tegenwoordig wel een vrij onpopulaire mening. Ik word altijd heel raar aangekeken als ik zeg dat ik het raar vind dat er zoveel mensen zijn die het bed induiken met iemand die ze nog maar een uurtje kennen.

Het is gewoon een mening. Iedereen gaat hier anders mee om. Jij hebt kennelijk niet snel seks met iemand, een ander wel. Maakt niet uit toch?
Later is nu
Gewoon nu gelijk geniet van je leven!
LondonEye2 schreef:
19-02-2019 12:04
Nee hoor, je hebt helemaal gelijk, ik sta er hetzelfde in qua iemand eerst leren kennen. Degene die 'voor mijn deur staat' is ooit een vaste scharrel geweest. Dit was uiteraard voor de relatie. Ik ken hem dus al heel lang en heel goed.
Dan zou ik het helemaal doen. Je kent hem al, je weet dat de seks goed is en het helpt bij de verwerking. Ook gewoon fijne afleiding.
Alle reacties Link kopieren
Voor mij zou het antwoord zijn: nooit meer.

Dat ga je vast niet over nemen :)
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven