Bijna flauwvallen tijdens orgasme

20-02-2019 15:41 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi

Ik heb even een kleine vraag of dit normaal is.

Vanochtend was ik douche met mijn vriend, toen hij mij klaar liet komen werd ik na 1 minuut zo duizelig in me hoofd, ik hoorde hem op de achtergrond praten ik draaide helemaal en kon geen reactie geven(bijna flauvallen?) De douche is uitgedaan ik ben op de wc gaan zitten en na 5 minuten kwam ik weer bij en kon ik me afdrogen.

Maar kan dit een normale reactie zijn of niet? Ik heb dit nog nooit eerder zo meegemaakt.
Niet meer neuken onder de douche.
Alle reacties Link kopieren
Ietwat lage bloedsuikerspiegel wellicht omdat je nog niet ontbeten had?
We used to be friends...
"Normaal" is het niet, het is alleen ook niet vreemd.

Het komt vaker voor dat mensen even niet goed worden onder de douche. Het is er warm en benauwd en het is een kleine ruimte. Als je dan seksuele handelingen uitvoert en een orgasme krijgt kost dat je lichaam best wat inspanning. Misschien was je bloeddruk wat laag of ben je wat minder fit?

Ik zou me er niet te druk om maken, tenzij het vaker gebeurt!
Alle reacties Link kopieren
Komt vast door dat geklets van hem op de achtergrond terwijl je aan het klaarkomen bent.
Wat fijn dat alles steeds goed komt
Niet meer doen onder de douche. Je bloeddruk veranderd dan sowieso al.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit redelijk vaak gehad, ook buiten de douche. Inderdaad omdat het een kleine, benauwde ruimte is en als je je ook nog inspant kan dit ervoor zorgen dat je flauwvalt.
Bij mij gebeurde dit best wel vaak dus ik ben er wel mee naar de dokter geweest! Was niks ernstigs, alleen heel erg vervelend. Ben er uiteindelijk overheen 'gegroeid'.
Ik denk door de hitte van de douche ook en staande seks.
Alle reacties Link kopieren
Denk een poging tot likwidatie van je vriend...
Alle reacties Link kopieren
Was de douche erg warm? Ik ben ooit flauwgevallen nadat ik uit bad stapte omdat het gewoon te heet was.
Als man word ik ook wel eens draaierig als zoveel bloed naar mijn ochtenderectie stroomt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven