Klein geschapen?

21-02-2019 23:07 271 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste mensen!

Iedere keer als ik, op de een of andere manier, terecht kom in een gesprek dat over de lengte gaat van de penis, merk ik toch dat die van mij vaak 1 van de kleinste is. En dat maakt mij toch wel een tikkeltje onzeker.

Mijn penis is in erectie iets langer dan 14cm, terwijl iedereen om mij heen roept tussen de 16 en de 18 te zitten.

Is 14cm wel genoeg? Is het niet te klein om een meisje te "verwennen"? Ik moet er nog even bij zeggen dat ik 20 jaar ben en rond de 1.92 meter lang ben.

Dankjewel! :)
Alle reacties Link kopieren
14 cm is niet super groot maar ook niet klein. Gaat erom wat je er allemaal mee doet! Veel plezier
Alle reacties Link kopieren
Verwennen gaat om zooooooooveel meer dan alleen de lengte van een penis. Bizar dat mannen dat meteen koppelen aan het 'verwennen van vrouwen'.
Alle reacties Link kopieren
Dat zijn allemaal opscheppers die een nog veel kleinere hebben. Trust me, vrouwen willen echt geen hele lange hoor.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Zalmsnipper schreef:
21-02-2019 23:11
14 cm is niet super groot maar ook niet klein. Gaat erom wat je er allemaal mee doet! Veel plezier
Hoeveel kan je ermee doen dan? Ik snap die opmerking nooit zo. Ik vind 14 cm ook niet erg groot, maar genoeg vrouwen die daar van zullen genieten.
Ik vind het woord 'verwennen' in deze context altijd een beetje brrrr...
Dat is het enige wat ik even kwijt wilde.
je kan een gewicht aan een eikelpiercing hangen, zo wordt ie elke dag een beetje opgerekt
Alle reacties Link kopieren
Het is niet het enige waar het om draait. Als je denkt dat, dat is waar je een meisje mee moet verwennen zou ik nog even verder rondlezen op het forum. Of Jinek van afgelopen dinsdag even terugkijken om te beginnen.

Daarnaast uit alle eerlijkheid, formaat doet er gewoon toe. Niet iedereen heeft dezelfde voorkeur, maar het doet er wel degelijk toe.
Aha. Een micropenis dus.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij meten de meeste mannen de ballen mee, dus TO tel er gerust een centimeter of 3-4 bij op :)
14 centimeter is een gemiddelde lengte.
Madeliefjees schreef:
21-02-2019 23:27
Dat zijn allemaal opscheppers die een nog veel kleinere hebben. Trust me, vrouwen willen echt geen hele lange hoor.
Speak for yourself... size DOES matter, dat durven we nu toch allemaal wel toe te geven; een cm of 18 - 20 is favoriet bij de meeste vrouwen las ik pas nog ergens. Sorry: geen linkje. Maar zeker weten dat vrouwen over het algemeen niet hopen op een kleintje. Of een hele dunne.

Geldt ook voor andere uiterlijkheden: er zijn nou eenmaal dealbreakers.
Ik zou nooit de lakens delen met een man met een dikke bierbuik, slecht, vies gebit en een kleine piemel is geen pré, zeker niet. En wat hij ermee doet maakt niet uit: je kan niet van alles met een kleintje.
Hij kan ook té groot zijn, dan zeg je ook niet ach, het is maar wat hij ermee doet. Te groot is ook gewoon te groot: size does matter! ;-)
Alle reacties Link kopieren
Dus jouw hele probleem bestaat uit 2 cm ? er zijn andere manieren van verwennen ook met een kleine penis hoor , ik leg het je graag uit
Alle reacties Link kopieren
Size does not matter.
ik geef mn bek ook maar een douw
Ik vind het kwalijk om de lengte van de piemel van de TO onderuit te halen omdat het iets is dat niet veranderd kan worden en puur natuurlijk is. Nogmaals, 14 centimeter is een gemiddelde maat, daar is niets mis mee.
Destroy, zorg ervoor dat je een vriendin krijgt die geen uitgelubberde muts heeft, dan zit je altijd goed en kan je veel plezier aan elkaar beleven.
Bij jou is deep troath dus geen probleem en anale sex ook niet,omdat hij te groot zou zijn,zie de voordelen ervan in,beter een kleine die stijger als een grote die weigert.
Tis een mooi maatje past in ieder gaatje,have fun.
Chinezen schijnen ook een klein pikkie te hebben ze neuken er anders goed mee,anders zouden er niet zoveel chinezen zijn toch?
Alle reacties Link kopieren
Het gaat toch meer om de dikte. Een grote dunne lul is ook geen gezicht.
Is een prima maat! En gaat ook om de dikte inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Maak je geen zorgen . Een meid die bij je past en gek op je is zal seks met jou geweldig vinden .

Heb je al eens seks gehad, en heb je al een meisje ? Zo niet :niks wat jou tegenhoudt om dat te fiksen. Succes .
Alle reacties Link kopieren
Diezelfde gesprekken als waar iedereen zegt al 30+ vrouwen geneukt te hebben, minimaal 80k verdient per jaar en nooit een blauwtje te lopen zeker?
Alle reacties Link kopieren
Lieverd, als je goed leert luisteren naar een vrouw, en haar vraagt wat ze lekker vindt ( en dat samen ontdekt), dan is je penis haar minste zorg. Weet je hoeveel mannen, met een grote lul, slecht in bed zijn? Heul veel! Die denken namelijk dat als je hem er in steekt, en op en neer stoot, dat ze dan net zo geniet als hen...brrr.

Vrouwen zitten niet te wachten op een lul met een grote lul. Een vrouw heeft wat aan iemand die dingen toepast die zij lekker vindt. Of dat nou met je vingers, je tong, speeltjes of met je penis is. Vraag, en je krijgt antwoord, probeer wat uit en ontvang feedback. Dit zeg ik, omdat iedere vrouw anders is, en wat de een lekker vindt, is niet automatisch een succes bij een ander. Seks is zoveel meer dan je penis. Wees open en eerlijk, en de rest gaat vanzelf.
Alle reacties Link kopieren
Voor een Japanner zit je niet slecht hoor
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Pergamon schreef:
21-02-2019 23:25
Verwennen gaat om zooooooooveel meer dan alleen de lengte van een penis. Bizar dat mannen dat meteen koppelen aan het 'verwennen van vrouwen'.
.
To, als je je enkel drukmaakt om de lengte van je geslachtsdeel en denkt dat alles daarom draait dan wordt het nooit leuk in bed. Luister maar naar Merol.

(Beetje plat, maar geniaal)
Alle reacties Link kopieren
Het voordeel van een flink formaat, is dat je daarmee alleen al resultaat bereikt. Lang niet iedereen verstaat de kunst van het goed likken, laat staan vingeren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven