Stink piemel en saaie seks

27-02-2019 12:58 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben dagelijks seks maar het is eigenlijk altijd maar ''wel leuk''. Vaak heb ik niet echt zin er in om zin te maken maar als we eenmaal bezig zijn is het gewoon wat saaitjes. Hoe is dit beter te maken? Ik heb al dingen voorgesteld aan hem maar voor hem hoeft het niet zo te veranderen. Daarbij wil ik best mijn vriend af en toe verassen met een blowjob maar dat ding meurt soms zo verschrikkelijk. Is er een beetje fatsoenlijke manier om dit aan te kaarten?
Daar gaat mijn thee. :sick: :swear:
Alle reacties Link kopieren
Zoek een andere vrijer.
Bah
Je kunt dit aankaarten met je mond.
Nee niet met die piemel er in maar voor die tijd.


Verder :zzz:
Kokhalzen.
Alle reacties Link kopieren
Hoe reageerde hij precies toen je de woorden "je pik stinkt en ik vind de seks saai" sprak?
...
Alle reacties Link kopieren
Ach 3x met je mond erover heen en de ergste lucht is weg.
Afbeelding
Neem een smintje vooraf heb je een ander smaak.
Beetje Viks vaporub onder je neus smeren en je ruikt er niks meer van.
Je kunt ook vriend uit bed sturen met de woorden: Piele wassen!! En ook onder de randjes!!
Alle reacties Link kopieren
Je hebt iedere dag seks, maar geen zin om zin te maken?

Ehhh ok. Wat fijn dat je vriend rekening houdt met jouw wensen. Nog fijner dat ie zn snikkel iedere dag wast, als een volwassene zeg maar.

Misschien moet je tegen je schoonmoeder zeggen dat ze vergeten is haar zoon en paar essentiële dingen bij te brengen.
Niet aardig, piemels verassen

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem inruilen. Dit wordt niks.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Alle reacties Link kopieren
Dat ding meurt ook als hij ‘m net gewassen heeft, want ik neem aan dat hij dat doet? En waarom elke dag? Dan kun je beter 1x per week flink uitpakken. Doe iets leuks samen vooraf zodat je alvast een beetje in de stemming komt. Mannen verwachten vaak dat wij net als hun à la minute zin kunnen hebben, maar helaas werkt dat niet zo. Hij verwent jou ook wel eens of komt het maar van 1 kant? Dat is natuurlijk ook niet erg motiverend. Moest wel lachen om de titel van je OP trouwens! :proud:
:pukey: Mijn hemel, wie pijpt/neukt nou een man met een stinkende pik. Walgelijk. Stuur hem per direct naar de douche voordat je überhaupt aan seks denkt.
anoniem_653d64b2a443c wijzigde dit bericht op 27-02-2019 13:52
1.28% gewijzigd
Star² schreef:
27-02-2019 13:17
Niet aardig, piemels verassen

Afbeelding

Zou ik ook doen als ik zo'n vent had met een stinkpiemel. Na het verassen ruikt het toch anders.
Alle reacties Link kopieren
"dat ding meurt verschrikkelijk"....

Je hebt het over iemand waar je iets voor voelt?

Dat zijn penis/piemel/pik vies ruikt is vervelend en moet toch simpel op te lossen zijn.
Of slaat "zedisdead" ook op hem en zijn genotsknots?
Wat fijn dat alles steeds goed komt
Alle reacties Link kopieren
Dat ding meurt :rofl:
:sick:
tumtum8 schreef:
27-02-2019 13:07
Ach 3x met je mond erover heen en de ergste lucht is weg.
Alle reacties Link kopieren
Lotus90 schreef:
27-02-2019 13:19
:pukey: Mijn hemel, wie pijpt/neukt nou een man met een stinkende penis. Walgelijk. Stuur hem per direct naar de douche voordat je überhaupt aan seks denkt.
En als dat niet helpt naar de dokter.
I like being a mess. It's who I am.
Alle reacties Link kopieren
tumtum8 schreef:
27-02-2019 13:07
Ach 3x met je mond erover heen en de ergste lucht is weg.
Afbeelding

Afbeelding
I like being a mess. It's who I am.
Ik zou het gewoon tegen hem zeggen.En zolang er geen verbetering is geen seks. Gadverdamme zeg.
anoniem_650aaeb67f04b wijzigde dit bericht op 04-03-2019 00:08
Reden: spelfout
1.05% gewijzigd
Je zou toch denken dat seks met een stinkpiemel juist niet saai is... :sigh:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven