Ineens continu zin in seks

08-03-2019 18:15 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-03-2019 19:41
Reden: maatregelen genomen ivm OP verwijderd
99.19% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zwanger...?
Alle reacties Link kopieren
Zwanger, gestopt met de pil, gestokt met roken, gestopt met drugs, veranderingen in je medicatie, bijna lente, gaat je man sinds kort naar de sportschool, heb je oesters gegeten, zit je beter in je vel, laag stressniveau?
Alle reacties Link kopieren
Weet niet. Alles in het leven is een cyclus, dus misschien ben je van niks willen naar alles en zakt dit straks weer weg naar niks willen?

Ik zou zeggen geniet ervan. Het zal jullie dichter bij elkaar brengen en de relatie alleen maar ten goede komen.
Alle reacties Link kopieren
Iets met hoe vaker je "het" doet, hoe meer zin je ook weer krijgt? Wellicht iets hormonaals? Toevallig in je ovulatieve periode ?
Neukt je man een ander?
Alle reacties Link kopieren
...
anoniem_383675 wijzigde dit bericht op 13-03-2019 18:32
99.33% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
...
anoniem_383675 wijzigde dit bericht op 13-03-2019 18:33
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
...
anoniem_383675 wijzigde dit bericht op 13-03-2019 18:33
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het eerder raar dat je getrouwd bent met een man waarvan je zijn lul niet in je mond wilde nemen omdat je dat smerig vond.

Als ik het smerig vind een man zijn lul in mijn mond te nemen is het al sowieso foute boel.
Alle reacties Link kopieren
Mooi toch?
zo'n opleving?
Alle reacties Link kopieren
ChristianeF schreef:
08-03-2019 22:30
Ik vind het eerder raar dat je getrouwd bent met een man waarvan je zijn lul niet in je mond wilde nemen omdat je dat smerig vond.

Als ik het smerig vind een man zijn lul in mijn mond te nemen is het al sowieso foute boel.
Maar jij bent am Bahnhof Zoo opgegroeid.
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
Alle reacties Link kopieren
@haarklover, nein, nein, NEIN!
Alle reacties Link kopieren
Het klinkt niet alsof je te veel aan sex denkt/doet.

Maar ik denk dat als de verandering heel plotseling is, kan het verstandig zijn om naar de huisarts te gaan.

(dat zou ik ook aanraden als iemand opeens veel meer of veel minder eet of slaapt, of gewicht verliest/krijgt)
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
Alle reacties Link kopieren
Dokter help me!
Ik wil iedere dag geneukt worden en denk zelfs tijdens het auto rijden aan zijn lul in mijn mond!
Dokter! geef me snel psycholoog, een rijontzegging en een kalmerend middel a.u.b
:hihi: :hihi:
Alle reacties Link kopieren
Je zegt dat je er mee zit. Waarom?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
08-03-2019 23:29
Je zegt dat je er mee zit. Waarom?

Ik denk dat ze het gewoon leuk en geil vind om het hier mede te delen.
Ik lees regelmatig topics van vrouwen hier, die graag willen laten weten hoe hoog hun libido nog (of weer) is.
Libido is ook echt een Viva term geworden.
JollyRider schreef:
08-03-2019 23:29
Je zegt dat je er mee zit. Waarom?
Omdat het raar is uit het niets. Als ik ineens nooit meer zin heb zou ik daar ook mee zitten. Toch vreemd als dat ineens helemaal anders is?
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
08-03-2019 23:43
Ik denk dat ze het gewoon leuk en geil vind om het hier mede te delen.
Ik lees regelmatig topics van vrouwen hier, die graag willen laten weten hoe hoog hun libido nog (of weer) is.
Libido is ook echt een Viva term geworden.
Lijkt onschuldig. Ware het niet dat de echtgenoten van de andere helft van de Viva vrouwen om meelezen en daarna gelijk beseffen hoe kut hun seks leven is met 1x per week onder de deken erop
Alle reacties Link kopieren
Apart verhaal en eerste topic...
Sooofff schreef:
09-03-2019 08:38
Apart verhaal en eerste topic...
Helemaal
Mee eens geloof er niets van
Alle reacties Link kopieren
Neem er gewoon tijdelijk een andere man bij, TO. Om aan te vullen wat je man niet kan bieden. Tot het weer over is natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Waar TO schreef dat ze onder het autorijden fantaseerde over een lul in haar keelgat, daar ging voor mij het laatste restje geloofwaardigheid down the drain
Maar goed, je kunt er toch altijd nog smakelijk om lachen!
Alle reacties Link kopieren
..
Pindakaasjes schreef:
09-03-2019 11:15
Waar TO schreef dat ze onder het autorijden fantaseerde over een lul in haar keelgat, daar ging voor mij het laatste restje geloofwaardigheid down the drain
Maar goed, je kunt er toch altijd nog smakelijk om lachen!
Dat klopt heel zeker

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven