eindelijk fijne seks!

11-03-2019 18:07 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk heb ik (vrouw) geen rede, of althans geen negatieve reden of vraag of zo om een topic te starten ...
Maar ik wil eigenlijk gewoon uit blijdschap gewoon mijn ervaring vertellen!

Tot 1,5 jaar geleden was ik met een man, het enige wat hij kon was vooral alles willen doen w.b seks en gamen.
Ik deed het huishouden en werkte fulltime.
Seks was nooit echt iets waar ik mij op verheugde met hem, terwijl als ik op me zelf was... Bloedje geil kon worden en mezelf de sterren van de hemel kon verwennen!
Toch door dat we het er soms over hadden kwam het er uiteindelijk op neer dat ik misschien A-seksueel was en daarom niet kon genieten van seks met een persoon.
Zo naïef of stom, hoe je het ook wil noemen, liet ik mij dat toe praten en ging ik echt geloven dat ik A-seksueel was.
Ik kreeg de ene opmerking en verwijt na de ander... Ja je wil toch geen seks, wat stelt onze relatie dan voor, je moet dit en je moet dat, misschien meer sporten voor conditie (welk ik deed maar nog steeds niks met hem wilde, wel met sport leraar...) Etc...
Afin... Ik heb hem uit eindelijk bij de zelfde plek af gezet als waar hij vandaan kwam, zijn moeder.

Nu heb ik sinds een half jaar een relatie met echt een hele lieve man, we wonen nog niet samen, ik wil dat niet te snel doen.
En ik merk dat ik juist met hem wel wil vrijen, penetratie is echt wat ik het heerlijkste vind van alles :lol:
Hij is een stuk breder en langer als mijn ex, brrr die armen van hem als ie over me heen hangt of wanneer hij mij streelt echt heerlijk :love:
Gewone seks en er is niks aan de hand dat het niet goed zou zijn :-)

Ik heb al die tijd voor niks gedacht dat ik beter alleen af kon zijn omdat ik niet van seks kan genieten, ik merkte dat ik eerst deprie er om werd en daarna begon ik gevoelloos te worden en alsof ik een ijskoningin zou worden.
Allemaal omdat ik te lang met de verkeerde man was en me dingen toe liet praten die niet waar waren...

Alsjeblieft dames, en heren natuurlijk, die in zelfde situatie zaten als mij... Geef de moed niet op. Soms is een man heel leuk als een gewone vriend, als huisgenoot... Maar niet geschikt voor een relatie.
Bedenk, kan je het doen op zo iemand? Hij hoeft niet knap te zijn of groot of klein geschapen of heel ervaren of juist niet. Je moet je goed voelen bij hem, vrij.
Het hoeft ook niet liefde op het eerste gezicht te zijn... Leer iemand goed kennen.. (tenzij je van de casual seks bent en verder geen relatie zoekt)

Tja dat is eigenlijk wat ik kwijt wou...
Zijn er meer mensen die op latere leeftijd juist op seksueel gebied gegroeid zijn? En daar nu dus profijt van hebben
Alle reacties Link kopieren
Goed van je!!
Alle reacties Link kopieren
(als een vent die alleen goed is in gamen, lijkt mij dat ook niet aantrekkelijk)
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
Alle reacties Link kopieren
ik weet alleen nog de reclame van Fa.... Met die prachtige branding.

(blote borsten waren toen nog vrij zeldzaam in de reclame. En siliconen waren ook nog zeldzaam, denk ik).
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
Alle reacties Link kopieren
Fijn, to, geniet er van! :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Fijn!

Maarreh, waarom samenwonen? Met uitzonderingen daargelaten is het in de regel behoorlijk killing voor je seksleven!
...
Alle reacties Link kopieren
Ach ja we hebben het ook gewoon heel gezellig samen, dus ik denk dat het samenwonen er ook wel van gaat komen als het zo goed blijft lopen.

Tja er is ook niks leuks aan die manier van gamen, ik gamede vroeger ook, maar niet zo intensief.
Ik wist toen nog niet dat iemand zo erg verslaafd er aan kan zijn :-(
Wat goed van je! Blijkbaar heb je veel geleerd van je vorige relatie waardoor je er nu veel beter bent uitgekomen! Geniet ervan hoor :D
Alle reacties Link kopieren
Het is je gegund. Maar geen openbaring voor veel mensen denk ik, iemand die gewoon wat tijd in je investeert, een bakkie voor je zet, zijn eigen onderbroeken in de was pleurt, noem maar op, je voeten masseert na een zware dag, daar kruip je liever wat bovenop als iemand die je niet waardeert lijkt me. Je had een hork, zo is niet iedere man....gelukkig.
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Ik herken het niet, maar stiekem hoop ik dat mij ook zoiets gegund is. Nooit een serieuze relatie gehad, alleen een FWB. Dat was geen succes. Moeite met ontspannen waardoor "het" nooit goed lukte. Terwijl hij me nooit ergens toe dwong. Ik wilde het zelf ook echt graag, was nieuwsgierig. Maar blijkbaar voelde ik toch te weinig voor hem om het te laten lukken. Ik hoor en lees vaak dat dat niet uitmaakt. Maar voor mij wel. Nu ben ik 33 en tot nu toe niemand tegengekomen bij wie ik me écht op mijn gemak voel. Volledig bloot durf te geven. Ooit hoop dat wel te kunnen genieten van seks. Iemand tegenkomen met wie het vanzelf gaat en achteraf denk: Had ik HIER nou zo'n angst voor?
Alle reacties Link kopieren
Leuk om zo'n positief bericht te lezen TO!

Hier met het ouder worden mijzelf ook beter leren kennen op seksueel vlak. Wil alleen niet zeggen dat je daar altijd profijt van hebt. Soms groei je zelf wel, maar je partner niet en dat is knap lastig. Vooral als de wensen erg uiteen lopen. Dat is ook wel te lezen op het forum. Hoeveel topics worden er wel niet aangemaakt over seksuele problemen/ verschillen tussen partners.

Met de één heb je een geweldige seksuele klik waarbij je al bloedgeil wordt, zelfs zonder daadwerkelijk seks te hebben en met een ander zul je dat minimaal of nooit hebben.

Fijn voor jou dat jij nu iemand hebt gevonden met wie het zowel tussen de lakens goed klikt als "boven" de lakens! :cheer2: Geniet ervan en veel plezier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven