BDSM, voor de liefhebbers - deel VI

14-03-2019 17:51 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al sinds de oudheid bestaat er op dit forum een 'centraal' BDSM topic. Het clubje SM-ers is niet zo heel erg groot, dus het lijkt af en toe misschien alsof het een besloten topic is, maar niets is minder waar! Dus wil je meepraten, je hart luchten, gênante vragen stellen of wat dan ook, over welke variant van BDSM dan ook, stort jezelf er in, je wordt met open armen ontvangen. Het wordt daarbij wel gewaardeerd als je, je even voorstelt.

Het vorige topic vind je hier.
seks/bdsm-voor-de-liefhebbers-deel-v/li ... ges/391049


Aangezien de meeste mensen die net komen kijken nog op zoek zijn naar zo veel mogelijk informatie zijn hier wat links naar sites die Viva forummers in het verleden hebben aangedragen:


Deviance & Desire
http://www.devianceanddesire.com/

Kink Aware Info
https://kinkawareinfo.wordpress.com/

Marijkes Praktijken
http://marijkespraktijken.nl/

Submissive Guide
https://submissiveguide.com/

Wandering Spirits
http://www.wanderingspirits.nl/

Klein detail, naast gewone heerlijke geile ranzigheid komen er hier ook een hoop emoties om de hoek kijken. Mensen delen hier hun persoonlijke ervaringen en belevingen, het is daarbij belangrijk dat iedereen zich vrij voelt om dat te doen. Wees daarom altijd respectvol, ook als hun kink en beleving niet dezelfde is als de jouwe. Onthoud: YKINMKBYKIO of te wel: Your kink is not my kink, but your kink is okay


En omdat BDSM een zeer serieuze zaak is, ahum

een paar filmpjes
https://www.youtube.com/user/CountBoogie
lollypopje wijzigde dit bericht op 17-03-2019 15:23
12.69% gewijzigd
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
@Moppie, :hug:
Wou dat ik meer kon doen. Ik kan mij echt voorstellen hoe je je voelt...
Er is weinig te zeggen misschien dat het tijd kost? Maar dat helpt je denk ik niet direct, dat is juist het probleem... Sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Het zou toch wel verdomd mooi zijn als er een medicijn bestond om liefdesverdriet te versnellen. Wat zit je nog diep, Moppie.
Ik kan me wel voorstellen dat (tijdelijk) werk voor afleiding gaat zorgen. Je kunt je nuttig maken, je wordt in een gezond ritme gedwongen en je kunt je gedachten verzetten.

Verder hoop ik dat je goed voor jezelf zorgt, sporten, gezond eten, een lekker doucheschuimpje. Gewoon een beetje lief voor jezelf zijn zonder het zo te laten slabakken dat je jezelf dagelijks terugvindt met chips voor de buis. Een gezond lijf is een betere basis voor een gekwetste ziel.

Heb je overwogen om even met een kinkvriendelijke psych of coach te kletsen? Ik heb anders misschien wel een kleine tip voor je, per PB.
...
Pfffff Moppie :hug:
Wat vreselijk voor je. Ik hoop echt dat je je beter gaat voelen.
(heb je een baan? en hoe gaat dat, kun je je daar concentreren?)
Heel veel sterkte xxx
Weet er iemand nog leuke bdsm gerelateerde films ofzo? Histoire d'o en sm rechter ken ik, al moet ik ze nog eens kijken.
Alle reacties Link kopieren
TardisBlue schreef:
23-03-2019 14:20
Weet er iemand nog leuke bdsm gerelateerde films ofzo? Histoire d'o en sm rechter ken ik, al moet ik ze nog eens kijken.
The Secretary, enige minpunt vind ik dat ze, "uiteraard" psychische problemen heeft.

En niet specifiek over bdsm, maar wel over alternatieve seksualiteit Shortbus.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Hier een korte update. Jan is komende dinsdag voor een stopgesprek uitgenodigd door de politie. Daar kan hij aangifte mee voorkomen. Ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
Pittig Raam, maar ik duim dat het werkt en dat je daarna van hem af bent 💋
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Bedankt popje, ik ga ze eens googelen.

Raam, ik duim mee voor je!
Alle reacties Link kopieren
Ik was het topic even kwijt, dus even een tvp zodat ik snel weer kan reageren/een update kan geven! :whip: :bye:
Alle reacties Link kopieren
TardisBlue schreef:
23-03-2019 14:20
Weet er iemand nog leuke bdsm gerelateerde films ofzo? Histoire d'o en sm rechter ken ik, al moet ik ze nog eens kijken.
Ik weet niet of je lezen ook leuk vindt misschien?
Heb nu net een paar boeken uit mbt het onderwerp.
De Brie serie van Red Phoenix vond ik heel leuk omdat het opgebouwd is als een school waardoor je ook veel theorie meekrijgt (niet te serieus nemen alleen).

Carrie's story van Molly Weatherfield (een soort fan fiction van de Story of O maar dan literair veel beter!) vond ik echt een heel goed boek. Hierin onderzoekt de schrijfster namelijk ook waarom ze het fijn vindt (of niet) wat haar overkomt, ze oordeelt niet maar ik begreep ook veel mbt mezelf.

Allemaal te bestellen bij 'bol'.

Fifty Shades boeken heb ik ook gelezen (en je kunt de films natuurlijk kijken) maar ik vind ze zelf iets te limonade achtig hoewel het contract vind ik wel weer handig voor tips.

Iemand anders nog leuke boeken / film -tips?
Alle reacties Link kopieren
ZetHetRaamOpen schreef:
23-03-2019 18:08
Hier een korte update. Jan is komende dinsdag voor een stopgesprek uitgenodigd door de politie. Daar kan hij aangifte mee voorkomen. Ben benieuwd.
Duimen!
Alle reacties Link kopieren
Fiftyshades is alles wat bdsm niet zou moeten zijn naar mijn mening.

Mijn ultieme boekentip is de Sleeping Beauty serie van A.N. Roquelerre de pseudoniem van Anne Rice.

Het toffe van die trilogie is dat elk deel anders is en dat er voor bijna iedereen wel iets te vinden is dat de fantasie prikkelt.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Ja, ik lees zeker ook graag! Ik heb Onderdanig wil ik zijn van Geissler boven klaar liggen, moet er dringend aan beginnen. Al is dat niet echt lichte lectuur vermoed ik.
Momenteel ook weer verkrijgbaar bij Bol zag ik net.
De eerste 50 shades heb ik ooit gelezen onder lichte dwang van een vriendin, niet mijn ding dus de overige twee heb ik over geslaan, alsook de films.
Alle reacties Link kopieren
TardisBlue schreef:
23-03-2019 21:39
Ja, ik lees zeker ook graag! Ik heb Onderdanig wil ik zijn van Geissler boven klaar liggen, moet er dringend aan beginnen. Al is dat niet echt lichte lectuur vermoed ik.
Momenteel ook weer verkrijgbaar bij Bol zag ik net.
Doet me er aan denken, de mijne heb ik uitgeleend.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
TardisBlue schreef:
23-03-2019 21:41
De eerste 50 shades heb ik ooit gelezen onder lichte dwang van een vriendin, niet mijn ding dus de overige twee heb ik over geslaan, alsook de films.
Ik heb alleen de eerste film gezien, de boeken waren te slecht geschreven. Kwam niet verder dan een alinea :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
23-03-2019 21:42
Doet me er aan denken, de mijne heb ik uitgeleend.
Is het iets? Want hij was niet goedkoop voor een tweedehands boek maar leek me wel de moeite.
lollypopje schreef:
23-03-2019 21:43
Ik heb alleen de eerste film gezien, de boeken waren te slecht geschreven. Kwam niet verder dan een alinea :P
De film wel tot het einde gezien? :P
Alle reacties Link kopieren
TardisBlue schreef:
23-03-2019 21:48
Is het iets? Want hij was niet goedkoop voor een tweedehands boek maar leek me wel de moeite.
Het is een klassieker en door de verschillende belevingen die er worden beschreven erg leuk en interessant.
Ik heb de mijne via fetlife op de kop getikt bij iemand die hem weg deed.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
TardisBlue schreef:
23-03-2019 21:50
De film wel tot het einde gezien? :P
Het was in de bios dus moest wel :P

Ach de film was best vermakelijk, zolang je je er niet aan stoort dat hij een obsessieve stalker en zij een manipulatieve draaddoos is :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
23-03-2019 21:53
Het is een klassieker en door de verschillende belevingen die er worden beschreven erg leuk en interessant.
Ik heb de mijne via fetlife op de kop getikt bij iemand die hem weg deed.
Ik kon hem nergens vinden tot hij opeens bij Bol via een of andere boekenzaak aangeboden werd. Dus betaalde ik graag wat extra.

En je had altijd de zaal kunnen uitlopen :P
Alle reacties Link kopieren
Ik had hem vaker langs zien komen, maar ik was altijd net te laat Maar een keer had ik geluk 😊

Ik pb je morgen trouwens 💋
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
23-03-2019 22:16
Ik had hem vaker langs zien komen, maar ik was altijd net te laat Maar een keer had ik geluk 😊

Ik pb je morgen trouwens 💋
Ik wacht vol spanning :P :lips:
@Coccinellidae ik vroeg me al af wat je nick betekende, leuk! Ik was als kind gek op lieveheersbeestjes :)
Alle reacties Link kopieren
ZetHetRaamOpen schreef:
23-03-2019 18:08
Hier een korte update. Jan is komende dinsdag voor een stopgesprek uitgenodigd door de politie. Daar kan hij aangifte mee voorkomen. Ben benieuwd.
Krijg jij daar ook iets van te horen, Raamopen? Over hoe zo'n gesprek globaal loopt en over de afspraken die gemaakt zijn? Ik hoop echt dat het helpt. Hij moet je voor eens en voor altijd met rust laten!
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven