BDSM, voor de liefhebbers - deel VI

14-03-2019 17:51 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al sinds de oudheid bestaat er op dit forum een 'centraal' BDSM topic. Het clubje SM-ers is niet zo heel erg groot, dus het lijkt af en toe misschien alsof het een besloten topic is, maar niets is minder waar! Dus wil je meepraten, je hart luchten, gênante vragen stellen of wat dan ook, over welke variant van BDSM dan ook, stort jezelf er in, je wordt met open armen ontvangen. Het wordt daarbij wel gewaardeerd als je, je even voorstelt.

Het vorige topic vind je hier.
seks/bdsm-voor-de-liefhebbers-deel-v/li ... ges/391049


Aangezien de meeste mensen die net komen kijken nog op zoek zijn naar zo veel mogelijk informatie zijn hier wat links naar sites die Viva forummers in het verleden hebben aangedragen:


Deviance & Desire
http://www.devianceanddesire.com/

Kink Aware Info
https://kinkawareinfo.wordpress.com/

Marijkes Praktijken
http://marijkespraktijken.nl/

Submissive Guide
https://submissiveguide.com/

Wandering Spirits
http://www.wanderingspirits.nl/

Klein detail, naast gewone heerlijke geile ranzigheid komen er hier ook een hoop emoties om de hoek kijken. Mensen delen hier hun persoonlijke ervaringen en belevingen, het is daarbij belangrijk dat iedereen zich vrij voelt om dat te doen. Wees daarom altijd respectvol, ook als hun kink en beleving niet dezelfde is als de jouwe. Onthoud: YKINMKBYKIO of te wel: Your kink is not my kink, but your kink is okay


En omdat BDSM een zeer serieuze zaak is, ahum

een paar filmpjes
https://www.youtube.com/user/CountBoogie
lollypopje wijzigde dit bericht op 17-03-2019 15:23
12.69% gewijzigd
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
ZetHetRaamOpen schreef:
23-03-2019 18:08
Hier een korte update. Jan is komende dinsdag voor een stopgesprek uitgenodigd door de politie. Daar kan hij aangifte mee voorkomen. Ben benieuwd.
Wauw zhro. Ik hoop zo voor je dat het helpt. xx
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
23-03-2019 21:55
Ach de film was best vermakelijk, zolang je je er niet aan stoort dat hij een obsessieve stalker en zij een manipulatieve draaddoos is :P
Hier moest ik zo om lachen! Leuke vergelijking.
Wist je trouwens dat Fifty Shades geschreven was oorspronkelijk als Fan fiction van Twilight?
Klopt precies met de stalking....

Sleeping Beauty reeks staat ook op mijn lijst, las ik inderdaad dat het een 'klassieker' is in zijn genre.
Heb je Carrie's Story gelezen?
Alle reacties Link kopieren
@Cocci En een film met vampiers die glitteren in het zonlicht kan ik sowieso niet serieus nemen :P

Nee, niet gelezen
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
https://youtu.be/iopcfR1vI5I

50 shades in 5 minuten, vond hem wel geslaagd
Thanks voor de support weer. @Rooss: ja hij kan nu contact opnemen met de politie dat hij "het begrepen heeft" en het gesprek niet door laten gaan, of naar het gesprek gaan. Of beide niet doen en dan wordt de melding omgezet in aangifte. Ik krijg sowieso te horen wat hij doet en in grote lijnen hoe het is gegaan. Het staat gepland voor dinsdag en ik heb sinds er contact met hem is opgenomen niks meer gehoort. Mijn gevoel zegt dat het laatste er nog niet over is gezegd maar hopelijk heb ik het mis.

Uit de leeslijst vraag: ik heb erg genoten van Masters of the Shadowlands serie als ik me de naam zo goed herinner. Veel boeken die allemaal een ander soort D/s behoefte omschrijven. Je weet wel altijd hoe het af loopt en verder in de serie wordt de globale verhaallijn erg onrealistisch. Maar leuk zijn ze wat mij betreft wel.
Alle reacties Link kopieren
Op fet schrijft ook iemand boeken over haar bdsm tocht. Je moet er natuurlijk van houden om iemand dagboekachtige zieleroerselen te lezen en het zijn ook geen literaire hoogstandjes maar toch best geinig.
Bij interesse wil ik wel even een PB tje sturen.
...
@Rooss ja mag hoor, dan bekijk ik het eens.
Nog even een update. Politie heeft Jan ontboden op het bureau te verschijnen. Dat heeft hij niet gedaan, hij heeft per mail laten weten aan ze dat hij de boodschap begrepen heeft en mij met rust zal laten. Zelf niks meer gehoort sinds de oproep aan hem. Misschien is het nu dus wel klaar. :)
Alle reacties Link kopieren
@Raam Wat fijn, ik hoop echt dat hij inderdaad doet wat hij beloofd 💋
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Ik hoop het ook. Via een tweede account hou ik hem een beetje in de gaten op fetlife, en na nauwelijks activiteit de laatste weken gaat hij nu helemaal los. Dus dat vind ik een goed teken dat hij zijn zinnen aan het verzetten is, of zich weer ergens anders op gaat focussen.

Zelf denk ik er inmiddels wel over om in therapie te gaan. Niet perse door Jan. Maar dit is de derde keer in mijn leven dat ik er een erg ongezonde relatie met een man op na houd. Na mijn abusive ex dacht ik dat ik het nu anders aan had gepakt. Maar toch ben ik weer in een relatie beland waar iemand het idee heeft dat hij mijn grenzen niet serieus hoeft te nemen als ik nee zeg. En dat terwijl ik dacht dat grenzen stellen en accepteren zo'n groot onderdeel van deze relatie was. Ik zeg niet dat het mijn eigen schuld is dat het gebeurd, maar ik zie wel een patroon. Waarom voel ik me aangetrokken tot mannen die uiteindelijk zulk gedrag vertonen, of waarom zie ik dat niet eerder aankomen? Ik denk dat ik, zonder mezelf de schuld te geven van het gedrag van Jan, uit moet gaan zoeken wat mijn eigen aandeel is. Zeker als ik wil blijven BDSMen (no brainer) lijkt het me belangrijk dat ik dit uit zoek voor ik weer ergens anders in duik.
Alle reacties Link kopieren
Wauw, wat superknap van je, Raamopen. Ik denk dat het een heel goed idee is. Niet omdat ik hier lijk te lezen dat je emotioneel labiel of gillend gek bent maar juist omdat je het patroon ziet en er alles aan wil doen om dat te doorbreken. Het levert je vast wat op!

Ik denk dat Jan je nu met rust gaat laten als ik dat zo lees, het kwartje is gevallen. Het gegeven dat hij lekker los gaat op fet is daar een goede indicatie van denk ik. En hij heeft ondertussen vást in de gaten dat je het meent!
...
Alle reacties Link kopieren
@Raam Wat goed en sterk dat je zelf een patroon ziet en er aan wilt werken die te doorbreken. Zij zijn fout en hopelijk vind je dan in de toekomst de leuke man die je verdient en jou waard is 💋
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
ZetHetRaamOpen schreef:
27-03-2019 09:10
Maar dit is de derde keer in mijn leven dat ik er een erg ongezonde relatie met een man op na houd. Na mijn abusive ex dacht ik dat ik het nu anders aan had gepakt. Maar toch ben ik weer in een relatie beland waar iemand het idee heeft dat hij mijn grenzen niet serieus hoeft te nemen als ik nee zeg. En dat terwijl ik dacht dat grenzen stellen en accepteren zo'n groot onderdeel van deze relatie was. Ik zeg niet dat het mijn eigen schuld is dat het gebeurd, maar ik zie wel een patroon. Waarom voel ik me aangetrokken tot mannen die uiteindelijk zulk gedrag vertonen, of waarom zie ik dat niet eerder aankomen? Ik denk dat ik, zonder mezelf de schuld te geven van het gedrag van Jan, uit moet gaan zoeken wat mijn eigen aandeel is. Zeker als ik wil blijven BDSMen (no brainer) lijkt het me belangrijk dat ik dit uit zoek voor ik weer ergens anders in duik.
Ik vind het echt enorm knap dat je de vraag waarom zoiets zich herhaalt bij je zelf legt. Mijn oprechte complimenten. Reflectie is nooit makkelijk (weet ik uit ervaring).
Heel veel sterkte!
Ach Raam, hopelijk is het nu echt klaar met die vervelende Jan. Op naar betere tijden, het is je van harte gegund :hug:
ZetHetRaamOpen schreef:
27-03-2019 09:10
Zelf denk ik er inmiddels wel over om in therapie te gaan. Niet perse door Jan. Maar dit is de derde keer in mijn leven dat ik er een Ik denk dat ik, zonder mezelf de schuld te geven van het gedrag van Jan, uit moet gaan zoeken wat mijn eigen aandeel is. Zeker als ik wil blijven BDSMen (no brainer) lijkt het me belangrijk dat ik dit uit zoek voor ik weer ergens anders in duik.
Wat goed van je!
Wat fijn ZHRO dat Jan eindelijk lijkt te beseffen dat hij jou met rust moet laten. En goed dat je ook nadenkt over wat je zelf kunt doen om niet weer een foute keuze te maken wat betreft een relatie. Heel knap hoe jij je hier doorheen slaat. Er met een therapeut over praten, ook over het gedrag van Jan, zal jou vast goed doen.
Bedankt voor de support allemaal! Is fijn geweest er over te kunnen schrijven hier.
@KapiteinG ik vroeg me af of de resultaten van het onderzoek er al zijn? Kan er niet meteen iets van terug vinden.
ZetHetRaamOpen laat Jan je nu met rust?
@Ava lief dat je er naar vraagt. Ik heb niks meer van Jan gehoort. Het heeft dus gewerkt gelukkig. Ik heb wel meer info van de politie over het gesprek gehad. Jan heeft gezegd dat ik volledig ontspoort ben en dat hij me alleen probeer te helpen. Hij heeft schijnbaar een monoloog gehouden met voorbeelden waarom het allemaal mis met me gaat zonder hem. Ik vind het echt bizar. Hij heeft ook aangegeven me zeker nog tegen te komen omdat we bij elkaar in de buurt wonen en naar de zelfde feestjes gaan. Politie heeft alleen gereageerd naar hem dat als we elkaar tegen komen dat we elkaar dienen te negeren. Zaterdag verwacht ik ons beide op Wasteland, ik heb besloten wel gewoon te gaan want had al kaartjes. Ik vind het best wel spannend, maar ben gelukkig met vrienden. Hopelijk is het gewoon klaar en zie ik hem niet of negeert hij me inderdaad gewoon.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat hij je nu met rust laat Raam. Die man is wel echt meer dan een beetje gestoord.
Ik hoop voor je dat hij je gewoon negeert bij Wasteland en dat jij daar een super avond gaat hebben 💋
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
TardisBlue schreef:
03-04-2019 11:51
@KapiteinG ik vroeg me af of de resultaten van het onderzoek er al zijn? Kan er niet meteen iets van terug vinden.
Ja en nee. Er zijn nu al enorm interessante dingen boven gekomen, en we hebben er een toffe lezing over gehad in de club. Maar er mag nog niets gepubliceerd worden, dat schijnt een ding te zijn in verband met publicatie van latere artikelen in de journals.

We gaan wel in de zomer ofzo nog eens een lezing organiseren, maar we kunnen dus hoe dan ook niets online zetten. Naar verwachting moet het eerste paper begin 2020 verschijnen.
KapiteinG schreef:
05-04-2019 17:32
Ja en nee. Er zijn nu al enorm interessante dingen boven gekomen, en we hebben er een toffe lezing over gehad in de club. Maar er mag nog niets gepubliceerd worden, dat schijnt een ding te zijn in verband met publicatie van latere artikelen in de journals.

We gaan wel in de zomer ofzo nog eens een lezing organiseren, maar we kunnen dus hoe dan ook niets online zetten. Naar verwachting moet het eerste paper begin 2020 verschijnen.
Bedankt voor de info! Ben erg nieuwsgierig ernaar, zal het dan wel zien verschijnen van die lezing :)
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat je een fijne avond hebt gehad Raam 💋
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Wat lief Lollypopje! Ik heb het heerlijk gehad. Jan niet tegen gekomen en toen heb ik het ook wel los kunnen laten. Wel confrontatie met hoe erg ik spelen mis, maar dat is niet erg. Eens kijken of ik langzaam toch weer eens naar een munch ofzo wil gaan. :) en ook fijn dat de hele kink wereld niet van Jan af hangt, maar gewoon leuke vrienden heb waar ik dit mee kan doen. Hoop dat jij en de rest ook een fijn weekend hebben!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven