Tips voor een sexdate

14-03-2019 23:03 134 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een van mijn beste vriendinnen is jarenlang single. Nu heeft iemand van haar zeilschool interesse in haar en ze appen en bellen regelmatig over wat ze samen zouden willen doen. Nu gaat hij morgenmiddag (eindelijk) bij haar langskomen, puur voor de sex dus. We zitten hier nu samen wat om te ‘giechelen’ en ze is behoorlijk zenuwachtig. De druk en de verwachtingen liggen behoorlijk hoog (door alles wat is gezegd). Hoe maak je hier iets bijzonders van? Hoe doe je deur open/ de entree (dat vraag ik me vooral af). Ze heeft geen account, vandaar dat ik hier de vraag met haar erbij stel. Zijn hier mannen die kunnen aangevend wat wordt gewaardeerd? Het is toch anders dan een spontane ontmoeting waar het meer ‘vanzelf’ gaat... Dank voor de tips!
Gewoon pijpen
Doe open, nodig hem binnen, biedt hem wat te drinken aan, ga naast hem zitten en zorg dat je genoeg condooms in huis hebt. Alleen doen wat je wil doen en als je je halverwege bedenkt mag dat ook.
Alle reacties Link kopieren
Heeft ze geen zelfrespect?
Niet teveel druk erop leggen, maak een leuke dag van. Trek een leuk setje aan onder je kleding, en een glaasje wijn wil ook vaak helpen ;)
Alle reacties Link kopieren
Nog voor hij zijn jas uit heeft duw je duwt zij hem tegen de muur, begint hem te zoenen en laat ze haar hand naar zijn kruis glijden.
Als het haar bevalt neemt ze hem mee naar de slaapkamer, en anders duwt ze hem de deur weer uit.

Mag je vriendin dit wel zelf lezen, of lees je het haar voor?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Altijd van je af neuken
Moire schreef:
14-03-2019 23:06
Doe open, nodig hem binnen,
Dit vind ik een heel goede
Murrmurr schreef:
14-03-2019 23:09
Dit vind ik een heel goede
In de voortuin geeft echt hele rare blikken.

Niet dat ik dat uit ervaring weet he.
anoniem_382861 wijzigde dit bericht op 14-03-2019 23:12
11.78% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Whatsinaname1988 schreef:
14-03-2019 23:06
Heeft ze geen zelfrespect?
Wat heeft dit met zelfrespect te maken volgens jou? Het is een leuke vrouw die geen relatie wil, maar wel sex. Hij is een leuke man (als ik op de foto’s op Facebook afga). Je kunt dan toch samen van sex genieten én zelfrespect hebben. Ze is alleen wat onzeker omdat het wat in scène is gezet...
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
14-03-2019 23:09
Dit vind ik een heel goede
Jij bent altijd heel grappig, echt! Ik moet altijd om jou lachen...
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
14-03-2019 23:09
Nog voor hij zijn jas uit heeft duw je duwt zij hem tegen de muur, begint hem te zoenen en laat ze haar hand naar zijn kruis glijden.
Als het haar bevalt neemt ze hem mee naar de slaapkamer, en anders duwt ze hem de deur weer uit.

Mag je vriendin dit wel zelf lezen, of lees je het haar voor?
Zo’n entree hadden we ook bedacht... Maar dat is vast te... Ik lees zelf en schrijf soms ook;)
Oja, relaxed achtergrondmuziekje is ook altijd erg prettig. Spotify heeft allerlei kant en klare gedoetjes.
Alle reacties Link kopieren
Vivavandaag schreef:
14-03-2019 23:11
Wat heeft dit met zelfrespect te maken volgens jou? Het is een leuke vrouw die geen relatie wil, maar wel sex. Hij is een leuke man (als ik op de foto’s op Facebook afga). Je kunt dan toch samen van sex genieten én zelfrespect hebben. Ze is alleen wat onzeker omdat het wat in scène is gezet...
Dat dus, het wordt in scène gezet. Wees er maar trots op.
Alle reacties Link kopieren
Moire schreef:
14-03-2019 23:15
Oja, relaxed achtergrondmuziekje is ook altijd erg prettig. Spotify heeft allerlei kant en klare gedoetjes.
Goede tips... Ik word wel zenuwachtig bij de gedachte. Die man heeft inmiddels hoge verwachtingen...
Whatsinaname1988 schreef:
14-03-2019 23:16
Dat dus, het wordt in scène gezet. Wees er maar trots op.
Jij verleid je partner nooit? Nooit lingerie aan? lekker koken? Kaarsje in de slaapkamer?
Vivavandaag schreef:
14-03-2019 23:17
Goede tips... Ik word wel zenuwachtig bij de gedachte. Die man heeft inmiddels hoge verwachtingen...
Hoe oud ben je?
Heb je dingen gezegd de je niet waar kan maken?
Moire schreef:
14-03-2019 23:10
In de voortuin geeft echt hele rare blikken.

Niet dat ik dat uit ervaring weet he.
:HA:
Alle reacties Link kopieren
Vivavandaag schreef:
14-03-2019 23:17
Goede tips... Ik word wel zenuwachtig bij de gedachte. Die man heeft inmiddels hoge verwachtingen...
JIJ wordt zenuwachtig ?
Je vroeg het toch voor je BFF ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Moire schreef:
14-03-2019 23:18
Hoe oud ben je?
Heb je dingen gezegd de je niet waar kan maken?
We zijn allebei 30+. Geen dingen gezegd die ik niet zou kunnen of willen. Ik heb alleen het idee dat hij nu denkt dat ik een beest in bed ben met een perfect lichaam. En dat valt wellicht toch wat mee ...
Vivavandaag schreef:
14-03-2019 23:23
We zijn allebei 30+. Geen dingen gezegd die ik niet zou kunnen of willen. Ik heb alleen het idee dat hij nu denkt dat ik een beest in bed ben met een perfect lichaam. En dat valt wellicht toch wat mee ...
Nou ja, dan is het maar duidelijk.
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
14-03-2019 23:21
JIJ wordt zenuwachtig ?
Je vroeg het toch voor je BFF ?
Haha, zij antwoordde soms zelf (schreef ze hierboven al). Wat verwarrend inderdaad, we zitten hier samen achter mijn Iphone...

Maar ik voel wel mee:)
Alle reacties Link kopieren
Moire schreef:
14-03-2019 23:23
Nou ja, dan is het maar duidelijk.
Of juist niet...
Vivavandaag schreef:
14-03-2019 23:25
Of juist niet...
Want?
Alle reacties Link kopieren
Whatsinaname1988 schreef:
14-03-2019 23:16
Dat dus, het wordt in scène gezet. Wees er maar trots op.
Wat is het probleem? Wat moeite doen voor goede sex is toch niets geks? Of kan dat volgens jou alleen binnen een relatie op de meest sobere manier?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven