"Gespierde" Vriendin

15-03-2019 21:06 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste vrouwen,

Ik als man zoek in alle anonimiteit jullie hulp. Ik vind gespierde vrouwen erg sexy, maar heb dit nooit tegen mijn vriendin verteld. Of uberhaupt tegen iemand. Ik heb het dan niet over bodybuilders, maar gewoon atletische vrouwen met een beetje spierballen en een six-packje.

Sinds een half jaar is mijn vriendin fanatiek aan het sporten in de sportschool. Gewoon omdat ze het leuk vindt, want ze is hartstikke mooi slank. Ze heeft al een tijdje een redelijke sixpack als ze haar buik aanspant. Ik zit daar graag aan :) Maar nu begint ze ook in haar armen flink wat spieren te ontwikkelen. De gemiddelde man/vrouw zal het niet zo snel zien bij haar, maar ik merk het wanneer ik haar vast pak en als ze haar armen ongespannen buigt. Dit is Iets wat ik heel sexy vind. Ik zou haar graag vragen om ze eens aan te spannen, maar dat durf ik niet.

Ik ben bang dat ze dat raar vind en dat dit de sex nadelig zou beïnvloeden. Of dat ze aan haar zelfbeeld gaat twijfelen. Over het algemeen zijn gespierde vrouwen nog taboe. Misschien ook omdat ik vermoed dat ze aangespannen wel in de buurt van de mijne zouden kunnen komen. Ik vind dat niet erg, maar zij zou dit misschien ongemakkelijk vinden. Met als mijn worst-case-scenario dat ze stopt met het trainen van haar armen :) Ze heeft nu al een droomlichaam en als ze door blijft trainen wordt het misschien nóg lekkerder!

Dus beste dames, hoe pak ik dit aan? Vraag ik het haar tijdens de sex in het heetste van de strijd en wacht af wat er gebeurt? Vertel ik het haar een keer in alle rust? Of hou ik het voor me en probeer er in stilte zoveel mogelijk van te genieten. Misschien hebben jullie nog andere ideeën?
Alle reacties Link kopieren
Meds kom er maar in!
wat kan ik voor je doen?
S-Meds schreef:
15-03-2019 21:18
wat kan ik voor je doen?
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Dus je vriendin gaat steeds meer lijken op jouw ideale sexy-lichaam-beeld, dat is toch juist fijn? Zeg gewoon dat je haar lekker vindt en dat de extra spieren haar goed staan. Complimenten zijn altijd welkom toch?
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
15-03-2019 21:18
wat kan ik voor je doen?

Even je spieren aanspannen zo te lezen ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik was een gespierde vrouw maar door ziekte niet meer. Ik denk wel dat er meer mensen zijn die het mooi vinden, waarom zou je je daarvoor schamen. Zolang niet valt op een zeer extreem ideaal beeld is het toch prima. Afbeelding
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Geef haar vooral niet het gevoel dat ze een object is, is mijn tip. En vraag haar niet om met je te worstelen :roll:
Weer zo'n zielig ventje van Fok.
Ik had verwacht dat het over een gespierd kutje zou gaan.
Alle reacties Link kopieren
Doe toch niet zo raar.
Waarom zou je in godsnaam zoiets niet gewoon tegen haar zeggen? Hoe kom je er op om dit op een forum te gaan plaatsen. Hoe moeilijk is het om gewoon tegen haar te praten. :-[
viva-amber schreef:
15-03-2019 21:47
Ik was een gespierde vrouw maar door ziekte niet meer. Ik denk wel dat er meer mensen zijn die het mooi vinden, waarom zou je je daarvoor schamen. Zolang niet valt op een zeer extreem ideaal beeld is het toch prima. Afbeelding
Ben jij dit?
Alle reacties Link kopieren
Je kan toch gewoon een keer zeggen dat ze er super sexy en fit uit ziet? Dan zeg je span is je spieren aan. “Wauw staat je goed mop”

Hoe moeilijk is het :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Abundance-of-Freedom schreef:
16-03-2019 07:57
Ben jij dit?
Nee, ik ben dit of beter gezegd ik was dit:

Afbeelding
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Abundance-of-Freedom schreef:
16-03-2019 07:57
Ben jij dit?
Dit is een bekende bodybuildster Dana Lynn Bailey. Ze heeft wel meer exterme foto's maar daar houd ik niet zo van. Ik vind haar mooiere off seizoen. Momenteel legt zij zich meer toe op powerliften en dat ik vind ik mooier dan bodybuilders. Mensen uit de crossfit vind ik ook mooi.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Mooi hoor viva-amber. Verder wil ik je sterkte wensen met je gezondheid.
Alle reacties Link kopieren
Abundance-of-Freedom schreef:
16-03-2019 14:03
Mooi hoor viva-amber. Verder wil ik je sterkte wensen met je gezondheid.
Dank je wel. Het gaat wel weer goed hoor alleen krachtsport kan ik nog niet opbrengen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven