Ik kom nooit klaar met huidige vriend

17-03-2019 20:55 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar eventuele tips:

Ik heb sinds kort een vriend, en we hebben best vaak seks. Tijdens het voorspel geeft hij voldoende aandacht aan mij en hij is heel erg lief, dus ik zou hem niet per se egoïstisch noemen in bed. Het probleem is dat hij, zodra híj er klaar voor is, over gaat naar het echte werk. Ik geniet gewoon van de seks, maar ik kom niet klaar. Zodra hij is klaargekomen is de sekspartij voorbij, en heb ik nog geen orgasme gehad. We hebben goeie seks, maar het eindigt voor mij dan toch altijd met een domper. Het voelt niet af. Hij komt dan helemaal tevreden tegen me aan liggen, maar ik lig nog enigszins gefrustreerd naast hem.
Mijn vorige 2 vriendjes vonden het wel belangrijk dat ik ook mijn hoogtepunt bereikte, mijn huidige vriend is hier volgens mij niet zo mee bezig.
Ik weet dat ik het gewoon tegen hem zou moeten zeggen , maar dit vind ik erg moeilijk en ik weet niet hoe. Misschien ook omdat het nog allemaal pril is.

Heeft iemand dit ook zo meegemaakt, en zo ja, hoe heb jij dit aangepakt?
Alle reacties Link kopieren
Dus jij zegt niets, ondergaat alleen maar en neemt geen verantwoordelijkheid voor je eigen plezier? Goh. Ik dacht dat die tijd achter ons lag
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Joh, dan doe je je het een keertje terug. Halverwege zeggen; Nou, was lekker he? Trusten!
JollyRider schreef:
17-03-2019 21:08
Dus jij zegt niets, ondergaat alleen maar en neemt geen verantwoordelijkheid voor je eigen plezier? Goh. Ik dacht dat die tijd achter ons lag
Fraai gezegd.
Alle reacties Link kopieren
Juist direct aangeven voordat je er zo lang mee wacht dat het gênant wordt en haast als een soort sneer naar je huidige vriend toe.

De eerste keren met een nieuwe (seks)partner is toch al spannend en het moment om aan te gaan geven wat je wel en niet prettig vind.
Zijn reactie daarop zegt natuurlijk ook al veel over wat voor type man het is.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Of je vraagt het tijdens/net voor de seks een beetje speels, van hey wil je dit en dit bij mij doen. Of je doet het op een wat serieuzer moment op een wat serieuzere manier. Ik denk dat die man van geen kwaad bewust is.
"Gast, en ik dan?"

of

"Hee, ik zou ook wel eens klaar willen komen."
"Ik vind de seks met je geweldig maar een orgasme zou de kers op de taart zijn."
Diocca schreef:
17-03-2019 21:09
Joh, dan doe je je het een keertje terug. Halverwege zeggen; Nou, was lekker he? Trusten!
Of dit.
Alle reacties Link kopieren
Wel apart dat je dit "goede seks" noemt. Dat klinkt een beetje alsof jij denkt dat de seks om penetratie draait en dat híj vooral klaar moet komen.

Volgens mij is seks niet goed als een van de twee er niet uit haalt wat diegene zou willen. Maar het begint bij praten. Dus zeg gewoon: "Vent, als jij op je rug gaat liggen nadat je klaargekomen bent, dan moet je er wel voor zorgen dat ik eerst al klaargekomen ben. Anders laat je me hangen."

Niets raars aan en een stuk makkelijker dan hier op een forum naar een oplossing voor jouw "goede seks" gaan zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Ik zal wel nooit snappen waarom mensen wél intiem genoeg met elkaar zijn om te seksen maar schijnbaar niet intiem genoeg om te lullen.

Vreemd. Heel vreemd.
...
“Hey, sukkel, ik wil ook klaarkomen.’
Alle reacties Link kopieren
Met zulke botte suggesties kan TO natuurlijk niks.

Ik zou het vragen aan hem als ik jou was. Of het hem wel eens is opgevallen dat hij wel klaar komt en jij niet. Dat je de seks super lekker en geil vindt, maar je iets meer nodig hebt om klaar te komen. En dan blijf je stil en kijk je hoe hij reageert.
dannas schreef:
17-03-2019 21:56
Met zulke botte suggesties kan TO natuurlijk niks.

Ik zou het vragen aan hem als ik jou was. Of het hem wel eens is opgevallen dat hij wel klaar komt en jij niet. Dat je de seks super lekker en geil vindt, maar je iets meer nodig hebt om klaar te komen. En dan blijf je stil en kijk je hoe hij reageert.
Waarom er zo omheen praten? Waarom niet gewoon zeggen wat je wil?
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
17-03-2019 21:08
Dus jij zegt niets, ondergaat alleen maar en neemt geen verantwoordelijkheid voor je eigen plezier? Goh. Ik dacht dat die tijd achter ons lag
Dit dus. Vrijen doe je samen. Als TO niks tegen haar vriend zegt zal er ook niks gebeuren. Het kan zijn dat vriend weinig ervaring heeft, het kan ook zijn dat vriend gewoon een egoist is.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Diocca schreef:
17-03-2019 21:09
Joh, dan doe je je het een keertje terug. Halverwege zeggen; Nou, was lekker he? Trusten!
Dit idd! :proud:
Alle reacties Link kopieren
Dat klinkt een tikkie ouderwets.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Je moet hem toch wat meer aan het werk zetten (dmv aanwijzingen) want kennelijk denkt hij dat je het zo genoeg vindt en hij wel mag.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Achteraf zeggen, ben je lekker klaar gekomen? Dan zal hij vast ja zeggen, en wellicht vraagt hij dan ook aan jou of je lekker bent gekomen. Dan kan je zeggen, nee, en de vorige keer ook niet. Dus wat naspel zou voor mij ook wel lekker zijn.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Wat een omslachtig gedoe allemaal.
Ik heb gewoon op een dag gezegd dat ik ook een lijf heb en dat ik vond dat hij daar best wat meer aandacht aan mocht schenken. Dat heeft hij fantastisch opgepakt. Tis een man, wees duidelijk.
...
Alle reacties Link kopieren
Ja Rooss maar jij bent door de wol geverfd. De meesten zijn niet zo assertief.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Dat kan best maar maar al die omslachtige vragen zorgen er uiteindelijk toch voor dat je letterlijk met de billen bloot moet. Als je niks durft te vragen/zeggen dan krijg je ook niks.
...
Alle reacties Link kopieren
Moire schreef:
17-03-2019 21:56
Waarom er zo omheen praten? Waarom niet gewoon zeggen wat je wil?
Huh? Ik praat er toch helemaal niet omheen? Ik meld dat ik niet klaar kom en daar meer voor nodig heb. En ik check ook nog even of hem dat überhaupt was opgevallen. En dan is hij aan zet. Anders wordt het zo'n monoloog.

E n afhankelijk van zijn antwoord kijken we verder. Ik hoef toch niet meteen al mijn sekswensen op tafel te gooien?
Alle reacties Link kopieren
dannas schreef:
17-03-2019 23:38
Huh? Ik praat er toch helemaal niet omheen? Ik meld dat ik niet klaar kom en daar meer voor nodig heb. En ik check ook nog even of hem dat überhaupt was opgevallen. En dan is hij aan zet. Anders wordt het zo'n monoloog.

E n afhankelijk van zijn antwoord kijken we verder. Ik hoef toch niet meteen al mijn sekswensen op tafel te gooien?
Door te openen met de opmerking dat iedereen bot en nutteloos reageert, om daarna als enige het juist te zien, vraag je er wel om dat er zo gereageerd wordt.

Overigens vond ik jouw suggestie niet bepaald anders dan wat al gezegd was.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Diocca schreef:
17-03-2019 21:09
Joh, dan doe je je het een keertje terug. Halverwege zeggen; Nou, was lekker he? Trusten!
ja natuurlijk, want kinderachtig terugdoen, is altijd een succes...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven