Hekel aan gebeft worden. Raar?

17-03-2019 22:49 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi. Ik denk dat ik nog wel een paar topics kan openen binnenkort. Maar iets wat me al een tijdje bezighoudt is het volgende.

Om maar met de deur in hus te vallen: Ik hou er niet van om gebeft te worden. Zodra mijn man ook maar richting mn buik gaat kussen of boven mn knieen komt begin ik hem al tegen te houden.

Meestal gaat ie dan netjes terug of wat ‘anders’ doen. Maar soms raakt hij er ook gefrustreerd van. Hij begrijpt het niet.

We zijn al 18 jaar samen en dit blijft terugkeren. Ik heb er overigens nooit van gehouden of lekker gevonden. Ligt dus niet aan mn man.

Die zegt ook regelmatig. ‘Laat me nou eens. Je hoeft alleen maar te genieten. Nket nadenken. Ik weet zeker dat ik je dan nog lekkerder kan laten komen’, soms laat ik het wel even toe. Maar ik hou dat niet vol. het doet me niks. Vind het smerig of zo denk.

Hem oraal verwennen vind ik wel lekker trouwens.

Is dat nou eigenlijk raar? Of hebben meer vrouwen dit?

Ondanks dat ik er niet in geloof (en dat zou denk de basis moeten zijn)...mss nog tips om dit te lekkerder te kunnen gaan vinden?
Alle reacties Link kopieren
Hoe dan? Je weet niet wat je mist!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook geen fan, kan toch? Iedereen vindt iets anders lekker. Raar dat je man er zo over doorgaat.
Alle reacties Link kopieren
Ik herken je gevoel wel.. voor mij hoeft het ook niet. Maar mijn partner doet het ook niet. Denk van mezelf onzekerheid. Verder goeie sex samen...
Alle reacties Link kopieren
Jess33 schreef:
17-03-2019 23:14
Hoe dan? Je weet niet wat je mist!
Nou, niet iedere vrouw is hetzelfde. Dat lijkt me enough said.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel enorm lekker! Maar als jij het niks vindt zou hij dat gewoon moeten respecteren, en het is stom dat hij er een probleem van maakt.

Is er een reden dat je het niet fijn vindt? Bijv. dat je onzeker bent over of je vagina wel fris ruikt ofzo? Zo ja, dan zou ik proberen het daar met je man over te hebben en je er overheen proberen te zetten. Maar als je het gewoon niks vindt kan en mag dat natuurlijk gewoon, en je man heeft dat maar te respecteren.
Alle reacties Link kopieren
^ Inderdaad. Kan best begrijpen dat hij het balen vindt, maar hij dient jouw grenzen te accepteren.
wij slapen nooit.
Ik vind het ook niks. Mij doe je er totaal geen plezier mee.
Dat je het smerig vindt, is toch wel wat anders dan het gewoon fysiek niet lekker te vinden. Dat lijkt me dan toch dat er iets psychologisch meespeelt.

Maar linksom of rechtsom, als je het niet wil, dan houdt het op.
Alle reacties Link kopieren
Voor mij doet het ook helemaal niks. Kan toch? Ieder mens is weer anders en houdt van andere dingen.
Mij doet het ook niet zoveel hoor.
Ik hou er ook niet van, vind het een naar idee. Ik hou wel van pijpen en andere vrouwen beffen dus fuck logic.

Heb je het ook weleens gedaan gelijk na het douchen?
Alle reacties Link kopieren
Nou...een probleem van maakt is een groot woord hoor.
Hij vindt het wel erg lekker om te doen altijd. en hij mist het nog steeds wel om mij ervan te laten genieten.

Ik kan het voor mezelf niet uitleggen.

Hij vindt me lekker, lekker smaken ook die paar seconden dat 'ie z'n kans kan grijpen.

Het is ook niet zo dat hij het elke keer probeert hoor.
Maar toch voel ik me er soms raar onder. dus vandaar nieuwsgierig hoe dit bij anderen is. Of misschien vrouwen die dit overwonnen hebben en het nu juist erg lekker vinden.
Alle reacties Link kopieren
Op zich is het natuurlijk wel vies met al die bacteriën in die omgeving, zeikluchtjes en zo.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik hou er ook niet zo van. Aan de techniek van de mannen ligt het niet, zeker wel vaker klaargekomen door beffen. Vind het idee van beffen gewoon niet zo opwindend, het triggert mij niet. Pijpen vind ik dan wel weer erg geil om te doen.
Persoonlijk hou ik er ook niet van, niet omdat ik het smerig vind (voor een ander doe ik het wel, dat vind ik leuker dan wanneer iemand het voor mij doet) maar het doet me niet zoveel, ik raak afgeleid omdat de ander zover weg is, en er is te weinig contact.
Eigenlijk lukt het alleen als ik al bijna klaarkom, en dan kunnen we eigenlijk net zo goed doorgaan met whatever we deden om zover te komen.

Maar er zijn nog zat andere dingen natuurlijk, en niet iedereen vind hetzelfde lekker, da's niet erg.
Ik hou ook niet van vibrators bijvoorbeeld, krijg helemaal de zenuwen van dat getril :proud:
anoniem_381705 wijzigde dit bericht op 18-03-2019 00:24
1.41% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
xx
anoniem_380097 wijzigde dit bericht op 28-06-2019 23:45
Reden: x
99.79% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Als ik m’n vrouw niet mocht beffen zou dat echt een dealbreaker zijn. Ik vind orale bevrediging zo intiem en supergeil... dat zou ik niet willen missen in een goede vrijpartij. Gelukkig heeft mijn vrouw geen bezwaar!
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
Alle reacties Link kopieren
Lavacakelover schreef:
18-03-2019 00:20

Dit topic grijpt me aan het is echt zwaar k#t als je eerste sexuele ervaringen met geweld, dwang en pijn gepaard gingen. Vraag me opeens af hoe het zou zijn geweest zonder dat misbruik en dat die gore pedo wilde dat ik ervan genoot.
Dat is niet gebeurd maar tot op de dag van vandaag is dat zo gebleven.

Wat een naar verhaal. Vrij bizarre reactie van de seksuoloog overigens. :hug:
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
Alle reacties Link kopieren
Lieve lavacakeloer......zoek hulp....emdr of iets dergelijks. Dit lost niets op
Alle reacties Link kopieren
Wow toen ik ging schrijven stonden er nog geen reacties.
Ik weet niet wat ik lees. Heel erg bedankt voor de openhartige antwoorden.
Ik ben dus niet gek of heel afwijkend en heel belangrijk voor mij: niet de enige.
Alle reacties Link kopieren
Ik schrik van dit verhaal, joh. Klinkt alsof er niet alleen door die pedofiel, maar ook door andere(n) misbruik is gemaakt :hug: . Wat moet dat naar voor je zijn, en nog steeds:-(

Ik weet verder niks te zeggen, behalve het cliché dat je heeeel goed naar jezelf moet luisteren, ook wbt sex. Iemand die in intiem contact niet op jouw wensen en grenzen let, direct je bed uit schoppen! Sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Jezus wat een heftig verhaal Lavacakelover. Echt vreselijk hoe mensen zo erg over de grenzen van iemand anders heenstappen puur voor hun eigen genot.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
P.s. Ben je aan het dubbelnicken?
Alle reacties Link kopieren
fitch schreef:
18-03-2019 00:27
Wat een naar verhaal. Vrij bizarre reactie van de seksuoloog overigens. :hug:
Ja, je zou denken dat het uitgangspunt zou moeten zijn dat beide partijen het sowieso fijn moeten vinden...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven