Vriend komt met ogen dicht klaar

19-03-2019 18:53 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi viva's,

Ik vroeg me het volgende af. Mijn vriend komt met z'n ogen dicht klaar. Het is me eigenlijk nooit opgevallen, maar het viel me laatst op. Op het aller-aller laatste doet hij zijn ogen dicht, net voordat hij klaar gaat komen. Ik heb dus laatst gewoon gevraagd of hij ze misschien open kan doen en mij intens kan aankijken, maar hij geeft aan dit niet te kunnen. (Ik ben dit bij mijn ex wel gewend, en vond dit eigenlijk altijd fijner). Ik ben nu altijd heel bang dat hij aan een van zijn vriendschappelijke vriendinnen denkt, terwijl wij seks hebben.

Graag zou ik ook reacties van mannen ontvangen. Denken jullie weleens aan andere vrouwen terwijl jullie seks hebben met jullie eigen vriendin? Ik zou het echt ranzig vinden, maar hoop op eerlijke reacties.
er is een chip die je bij een man kan inplanten zodat je altijd kan controleren waar hij aan denkt
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook altijd m'n ogen dicht als ik klaar kom. Dan voelt het net wat intenser. Wat jammer dat jij er gelijk iets achter zoekt.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
19-03-2019 18:55
er is een chip die je bij een man kan inplanten zodat je altijd kan controleren waar hij aan denkt
Ik zou graag wat serieuzere reacties krijgen:)!
Alle reacties Link kopieren
Denk heel vaak aan andere vrouwen als ik seks heb. Je raakt na verloop van tijd wel eens uitgeneukt met je partner dus een ander voor je halen werk heel verfrissend. Want het gevoel blijft natuurlijk hetzelfde. Een kut is een kut, van wie ie ook is.
S-Meds schreef:
19-03-2019 18:55
er is een chip die je bij een man kan inplanten zodat je altijd kan controleren waar hij aan denkt
Ik zou dit ook zeker doen hoor TO. Dat soort ranzige gedachten wil je echt niet dat je vriend heeft.
Alle reacties Link kopieren
Hahahah! Dit is een grapje toch?
Lach hard, duik diep, kom terug..
Alle reacties Link kopieren
Mijn man wel. En dan roept hij ook nog eens hun naam :evil: oh Doutzen!
ik geef mn bek ook maar een douw
Vandaagismooi schreef:
19-03-2019 18:56
Ik zou graag wat serieuzere reacties krijgen:)!

Luciferhoutjes.
Alle reacties Link kopieren
willem1959 schreef:
19-03-2019 18:56
Denk heel vaak aan andere vrouwen als ik seks heb. Je raakt na verloop van tijd wel eens uitgeneukt met je partner dus een ander voor je halen werk heel verfrissend. Want het gevoel blijft natuurlijk hetzelfde. Een kut is een kut, van wie ie ook is.
Oke daat kan. Maar ook aan steeds dezelfde vrouw of steeds afwisselend? Als je dan steeds aan dezelfde vrouw denkt, denk ik dat je beter met die vrouw een relatie kan beginnen toch?
Alle reacties Link kopieren
willem1959 schreef:
19-03-2019 18:56
Denk heel vaak aan andere vrouwen als ik seks heb. Je raakt na verloop van tijd wel eens uitgeneukt met je partner dus een ander voor je halen werk heel verfrissend. Want het gevoel blijft natuurlijk hetzelfde. Een kut is een kut, van wie ie ook is.

Het jij ene partner? :O
Later is nu
Met je ogen open kan je ook aan een ander denken. Tijdens het klaarkomen denken de meeste mensen niets.
Dreamer schreef:
19-03-2019 18:58
Het jij ene partner? :O

Opblaaspartner.
Alle reacties Link kopieren
bumbly schreef:
19-03-2019 18:57
Hahahah! Dit is een grapje toch?
Wat?
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
19-03-2019 18:55
er is een chip die je bij een man kan inplanten zodat je altijd kan controleren waar hij aan denkt
Een chip is ouderwets, tegenwoordig straal je de hersenen zo in.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Vandaagismooi schreef:
19-03-2019 18:58
Oke daat kan. Maar ook aan steeds dezelfde vrouw of steeds afwisselend? Als je dan steeds aan dezelfde vrouw denkt, denk ik dat je beter met die vrouw een relatie kan beginnen toch?
klopt maar wie weet is zij al bezet
Vandaagismooi schreef:
19-03-2019 18:58
Oke daat kan. Maar ook aan steeds dezelfde vrouw of steeds afwisselend? Als je dan steeds aan dezelfde vrouw denkt, denk ik dat je beter met die vrouw een relatie kan beginnen toch?

Ja nou Johnny Depp wil nooit.
Alle reacties Link kopieren
Ja maar Doutzen is al getrouwd, anders was hij al weg geweest hoor!
ik geef mn bek ook maar een douw
plaats hier maar een foto van je, dan vertel ik je wel of hij aan jou denkt of aan iemand anders als hij klaarkomt. :facepalm:
doe niet zo onzeker!
Jammer dan
Alle reacties Link kopieren
ouwewijsneus schreef:
19-03-2019 19:00
plaats hier maar een foto van je, dan vertel ik je wel of hij aan jou denkt of aan iemand anders als hij klaarkomt. :facepalm:
doe niet zo onzeker!
Dat ben ik niet van plan! Gek he
Alle reacties Link kopieren
Zweet jij wel als je seks hebt. Want anders begrijp ik het wel.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Ik denk dat de meesten hun ogen dicht hebben bij een orgasme. Je bent dan toch een beetje op jezelf met je eigen gedachten. Ik vermoed dat vrouwen vaker over anderen fantaseren dan mannen. De meeste mannen die ik erover heb gesproken zeggen dat ze alleen over hun eigen partner fantaseren. Of ik heb me in de maling laten nemen natuurlijk.
Vandaagismooi schreef:
19-03-2019 19:02
Dat ben ik niet van plan! Gek he
nou dan zal ik je een geheimpje vertellen:
als ik voel dat ik ga klaarkomen, als ik klaarkom, en de volgende minuten, ben ik gedachteloos
geen grapje
Alle reacties Link kopieren
Je komt echt super onzeker over! Laat je vriend toch lekker en maak je niet zo druk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven