Mijn man wil meer sex dan ik.... wat nu?

21-03-2019 20:19 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind sex fijn in mijn relatie maar het is niet het belangrijkste wat er is. Mijn man denk daar anders over. We hebben gemiddeld 2 keer per maand sex en hij wil meer...
We zijn bijna 22 jaar getrouwd... Hoort dit er bij of ligt het echt aan mij..... ik weet het niet.
Lijkt me beetje geven en nemen. Af en toe zin maken voor hem en hij moet af en toe een ik wil vandaag niet incasseren.
Alle reacties Link kopieren
Heeft hij altijd meer zin gehad? Of had jij vroeger meer zin?
Volgens mij is er geen norm over wat hoort of niet. Het is wel handig als jullie behoeftes ongeveer hetzelfde zijn, of dit nu elke dag is of elk jaar.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Ik kan maar weinig met de info, je vindt het fijn, waarom kan het niet vaker dan? Of ben je na 22 jaar nog uren in de weer? Of je moet lang fijn vinden, dan is het helemaal niet echt een probleem.
die ik wilde bestaat al...
Wat nu? Gewoon, een beetje meer seks.
Lenteui schreef:
21-03-2019 21:20
Wat nu? Gewoon, een beetje meer seks.
Poldermodel
Dit voelt inauthentiek
Alle reacties Link kopieren
Als je hem niet haat of van hem walgt is seks als je niet echt vreselijk veel zin hebt, niet zo moeilijk.

Ligt er ook gewoon aan hoe hij het brengt. Gaat hij als een kind zeuren, word je voor frigide uitgemaakt, dan kon hij voor mij op het dak gaan zitten met zijn seks. Maar probeert hij jou vaker liefdevol tot seks te brengen (door jou te zeggen hoe mooi je bent, hoe lekker je kookt, hoe mooi het huis is) dan voel je je vanzelf wat liefdevoller worden toch? :proud:
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
retrostar schreef:
21-03-2019 21:23
Maar probeert hij jou vaker liefdevol tot seks te brengen (door jou te zeggen hoe mooi je bent, hoe lekker je kookt, hoe mooi het huis is) dan voel je je vanzelf wat liefdevoller worden toch? :proud:
Shit. Nu verklap jet het Grote Mannengeheim: zeg tegen het vrouwtje dat ze lekker kookt en dat het huis zo mooi is en hopla: geil als boter!
Alle reacties Link kopieren
Jij wil 2x per maand, hij 6x. Dus doen we 4x.
ik geef mn bek ook maar een douw
2 keer leuk en twee keer zeesterren?
Alle reacties Link kopieren
JuriaanB schreef:
21-03-2019 21:38
Shit. Nu verklap jet het Grote Mannengeheim: zeg tegen het vrouwtje dat ze lekker kookt en dat het huis zo mooi is en hopla: geil als boter!
Je vergeet stofzuigen. De gemiddelde Viva dame wordt kleddernat van een stofzuigende man.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
1-Aapje schreef:
21-03-2019 21:04
Lijkt me beetje geven en nemen. Af en toe zin maken voor hem en hij moet af en toe een ik wil vandaag niet incasseren.
Hij incasseert al 28 afwijzingen per maand blijkbaar. Verder helemaal met je eens.
Alle reacties Link kopieren
2 keer per maand? Terwijl je van hem houdt en sex fijn vindt, maar niet het allerbelangrijkste? OK. Ik zou als man in deze ernstige bezwaren hebben.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
1-Aapje schreef:
21-03-2019 21:04
Lijkt me beetje geven en nemen. Af en toe zin maken voor hem en hij moet af en toe een ik wil vandaag niet incasseren.

Dit.
Dat seks niet het allerbelangrijkste is vind ik een kulargument als je maar 2x per maand seks hebt. Er zijn heel veel dingen die ik niet het belangrijkst vind maar veel vaker dan 2x per maand doe.

Eigenlijk zeg je dat je de verlangens van je man niet het allerbelangrijkst vindt. Dat zal een reden hebben.
Alle reacties Link kopieren
kindrebel schreef:
21-03-2019 22:29
Dat seks niet het allerbelangrijkste is vind ik een kulargument als je maar 2x per maand seks hebt. Er zijn heel veel dingen die ik niet het belangrijkst vind maar veel vaker dan 2x per maand doe.

Eigenlijk zeg je dat je de verlangens van je man niet het allerbelangrijkst vindt. Dat zal een reden hebben.
Dat ja
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Ik vind 2x per maand extreem weinig... Zelfs het landelijk gemiddelde van 2x per week zou ik geen genoegen mee nemen. Maar ja, mijn vriend en ik kunnen elkaar wel opvreten
RodeRoosOpWitteZijde schreef:
21-03-2019 23:34
Ik vind 2x per maand extreem weinig... Zelfs het landelijk gemiddelde van 2x per week zou ik geen genoegen mee nemen. Maar ja, mijn vriend en ik kunnen elkaar wel opvreten
Het landelijk gemiddelde is geen 2 keer per week, dat is een mythe. 3 keer per maand komt meer in de buurt.
RodeRoosOpWitteZijde schreef:
21-03-2019 23:34
Ik vind 2x per maand extreem weinig... Zelfs het landelijk gemiddelde van 2x per week zou ik geen genoegen mee nemen. Maar ja, mijn vriend en ik kunnen elkaar wel opvreten
Het landelijk gemiddelde is geen 2 keer per week, dat is een mythe. 3 keer per maand komt meer in de buurt.
kindrebel schreef:
21-03-2019 22:29


Eigenlijk zeg je dat je de verlangens van je man niet het allerbelangrijkst vindt. Dat zal een reden hebben.


Dit.


Hoe was het 10 jaar geleden TO? Hoe lang is dit al een probleem?
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
22-03-2019 07:56
Het landelijk gemiddelde is geen 2 keer per week, dat is een mythe. 3 keer per maand komt meer in de buurt.
Het landelijk gemiddelde is totaal onbelangrijk. Het gaat er om of de beide partners tevreden zijn met hoe vaak ze het doen.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Geeft hij dit al 22 jaar aan of is dit iets van de laatste tijd. Heb je het over een quickie, wat handwerk of over uitgebreid vrijen? Kortom, kun je iets meer toelichten?
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Ik las dat ook altijd...2/3 x p week gemiddeld..maar bij welke leeftijd en thuis situatie 🤣.....
En als je beide tevreden bent..maak aantal niet uit...
In mn jongere jaren ,met mn eerste partner (samenwonend) deden we het bijna elke dag... en die ging vreemd en heeft mn verlaten...deed ik het dan te weinig? 🤔daarna heeft hij ,niet te tellen , nog meer relaties gehad...sex verslaafd 🙄🤔😂...
Ik bedoel maar 😉
Dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
Ooit in een onderzoek naar de biologie van menselijke seks een aardige verklaring gelezen: het gemiddelde van 1,4 keer per week zorgt er voor dat, los van anticonceptie waar de natuur geen rekening mee houdt, de kans op bevruchting door vreemdgaan van de vrouw het kleinst is. Bij 1,4 keer per week heeft de vrouw namelijk altijd levend sperma van haar partner in zich.

En dat vind ik persoonlijk een beter verhaal dan allerlei sociaal wenselijke enquêtes
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven