Spiraaltje

24-03-2019 23:49 22 berichten
Hey!

Een maand geleden heb ik onbeschermde seks met een jongen gehad. Ik heb een spiraaltje en hij is niet in mijn klaargekomen. Nu heb ik al week zo’n weeïg gevoel in mijn buik en keel. Zou ik toch zwanger kunnen zijn?
Je hebt een spiraal en hij is niet in je klaargekomen, de kans is nagenoeg 0%. Waarom doe je geen zwangerschapstest? Wij kunnen toch niet weten of je zwanger bent? Ze kosten maar 3 euro per 2 stuks bij de Action.
Nee, hoogstwaarschijnlijk ben je niet zwanger...
Het is vast een soa, niets om je druk over te maken.
Alle reacties Link kopieren
Koper of mirena spiraal?
Alle reacties Link kopieren
Kans op een SOA is een heel stuk groter.

Ik snap niet dat zoveel jongeren het zonder condoom doen en dan vooral bang zijn om zwanger te worden. Een SOA waardoor je nooit meer zwanger kunt worden, kan daarbij trouwens wel helpen. Dus misschien toch geen slecht idee seks zonder condoom, dan hoef je ook niet meer bang te zijn. Enige nadeel is dat je er misschien een treft die niet te genezen is met een ab-kuur, maar ach je moet er wat voor over hebben. In elk geval geen kinderen dan.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
25-03-2019 08:13
Kans op een SOA is een heel stuk groter.

Ik snap niet dat zoveel jongeren het zonder condoom doen en dan vooral bang zijn om zwanger te worden. Een SOA waardoor je nooit meer zwanger kunt worden, kan daarbij trouwens wel helpen. Dus misschien toch geen slecht idee seks zonder condoom, dan hoef je ook niet meer bang te zijn. Enige nadeel is dat je er misschien een treft die niet te genezen is met een ab-kuur, maar ach je moet er wat voor over hebben. In elk geval geen kinderen dan.
Mijn broer doet dat ook en haalt hem dan voor het zingen de kerk uit. Dus ik begon over soa's, zegt ie: 'Ja, dan haal ik wel gewoon even een pilletje, ben ik er zo weer vanaf.' Tuurlijk jongen :facepalm:

Hij brengt niet alleen zichzelf in gevaar, maar ook zijn bedpartners. Maargoed, die zijn natuurlijk net zo achterlijk dat ze het zonder bescherming doen.
Alle reacties Link kopieren
Suzan_1991 schreef:
25-03-2019 10:06
Mijn broer doet dat ook en haalt hem dan voor het zingen de kerk uit. Dus ik begon over soa's, zegt ie: 'Ja, dan haal ik wel gewoon even een pilletje, ben ik er zo weer vanaf.' Tuurlijk jongen :facepalm:

Hij brengt niet alleen zichzelf in gevaar, maar ook zijn bedpartners. Maargoed, die zijn natuurlijk net zo achterlijk dat ze het zonder bescherming doen.
Helaas denken veel mensen zo. De snelste manier tot ontstaan van ab-resistente soa's. Zo fijn als je er niet meer vanaf komt.

Echt heel bizar dat mensen zo makkelijk denken. En vervolgens hier in paniek een topic openen als ze genitale jeuk hebben ofzo.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Ik denk dat ik de vraag anders zou stellen als ik dacht dat ik een soa zou hebben. We zijn allebei getest voordat we dat deden, hoor.
Alle reacties Link kopieren
Wss ben je niet zwanger. Doe gewoon een test, dan weet je het.
Veritas vos liberabit
metvolleangstvooruit schreef:
25-03-2019 12:03
Ik denk dat ik de vraag anders zou stellen als ik dacht dat ik een soa zou hebben. We zijn allebei getest voordat we dat deden, hoor.
Het was duidelijker geweest als je deze informatie meteen gedeeld had.
Doe een test.
Tenzij het heel erg onverwacht gebeurt, kan je gewoon condooms gebruiken om je te beschermen tegen soa en zwangerschap. Zonder zorgen vrijen is uiteindelijk prettiger voor je gemoedsrust.
Charles_Gentle28 schreef:
25-03-2019 22:28
Tenzij het heel erg onverwacht gebeurt, kan je gewoon condooms gebruiken om je te beschermen tegen soa en zwangerschap. Zonder zorgen vrijen is uiteindelijk prettiger voor je gemoedsrust.
Dan kun je ook gewoon nee zeggen toch? Het is niet iets wat je overkomt.
in je OP staat dat je seks hebt gehad met een jongen
en jij vertrouwt er op dat een jongen het exclusief met jou doet zodat zijn test betrouwbaar is?
De fabeltjeskrant is nog betrouwbaarder.
Suzan_1991 schreef:
25-03-2019 22:32
Dan kun je ook gewoon nee zeggen toch? Het is niet iets wat je overkomt.
Je kan inderdaad nee zeggen, maar dat is vaak heel lastig als je geilheid piekt tegen het plafond na uitgebreid voorspel.
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
26-03-2019 06:59
Je kan inderdaad nee zeggen, maar dat is vaak heel lastig als je geilheid piekt tegen het plafond na uitgebreid voorspel.
Als je geilheid belangrijker is dan je gezondheid, dan ben je dom.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
metvolleangstvooruit schreef:
25-03-2019 12:03
Ik denk dat ik de vraag anders zou stellen als ik dacht dat ik een soa zou hebben. We zijn allebei getest voordat we dat deden, hoor.
Je hebt over een jongen, niet over je vriend met wie je monogaam bent. Die jongen kan ook met andere meisjes seks hebben zonder condoom, want hij is net getest. Die hele test is dan totaal niet relevant meer.

En stel hij is gisteren getest en hij heeft eergisteren een SOA opgelopen, dan komt dat er niet uit.

Maargoed jij bent alleen bang dat je zwanger bent, doe een zwangerschapstest.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
25-03-2019 22:28
Tenzij het heel erg onverwacht gebeurt, kan je gewoon condooms gebruiken om je te beschermen tegen soa en zwangerschap. Zonder zorgen vrijen is uiteindelijk prettiger voor je gemoedsrust.
hoe gaat dat? FLOEP! oh! nu zittie erin! :O
En doooooor!
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
26-03-2019 06:59
Je kan inderdaad nee zeggen, maar dat is vaak heel lastig als je geilheid piekt tegen het plafond na uitgebreid voorspel.
tsja, en lastig willen we niet he. hebben we nooit geleerd. alles moet makkelijk zijn. Liever iets oplopen want dat is niet lastig.. oh...
En doooooor!
Alle reacties Link kopieren
broadway schreef:
26-03-2019 08:16
hoe gaat dat? FLOEP! oh! nu zittie erin! :O
Waarschijnlijk zo ongeveer

Afbeelding


https://grist.org/sex/2011-03-28-hilari ... -a-condom/
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Suzan_1991 schreef:
25-03-2019 10:06
Mijn broer doet dat ook en haalt hem dan voor het zingen de kerk uit. Dus ik begon over soa's, zegt ie: 'Ja, dan haal ik wel gewoon even een pilletje, ben ik er zo weer vanaf.' Tuurlijk jongen :facepalm:

Hij brengt niet alleen zichzelf in gevaar, maar ook zijn bedpartners. Maargoed, die zijn natuurlijk net zo achterlijk dat ze het zonder bescherming doen.
Ik kende ook een koppel dat dit een betrouwbare methode vond, ze hebben nu een baby'tje :)

On topic: wat heeft dat weeige gevoel in je keel met een mogelijke zwangerschap te maken? Of is hij daar klaargekomen
anoniem_377381 wijzigde dit bericht op 26-03-2019 16:56
Reden: Toevoeging
10.01% gewijzigd
TardisBlue schreef:
26-03-2019 16:52
Ik kende ook een koppel dat dit een betrouwbare methode vond, ze hebben nu een baby'tje :)

On topic: wat heeft dat weeige gevoel in je keel met een mogelijke zwangerschap te maken? Of is hij daar klaargekomen
Ja een koppel, mijn broer heeft alleen losse contacten, dus dat is al helemaal stom.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven