Fatsoenlijke ontmoeting site voor stellen...

26-03-2019 14:34 98 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben zo’n vermoeden dat we hier redelijk op de juiste plek zitten. Laten we het hopen!  Het volgende is het geval. Wij zijn een zeer groen, “normaal” stel van beide halverwege 40 en fantaseren ons rot over “iets samen doen” met een stel of een man of een vrouw… whatever. De fantasieën gaan heel ver maar wel lekker ver. Nu hebben we ons al suf gezocht naar een fatsoenlijke contact/ontmoeting/dating-site voor stellen. Maar waarom(!) is zo’n site niet te vinden? Wat er is is zeer omstreden. Zelfs over Novamora, welke momenteel op alle radiostations en zelfs in bushokjes adverteren, staan de meest vage ervaringen op internet. Mocht je al positieve recensies vinden dan staan de banners vol met Novamora reclame dus hoe niet-fake die reacties zijn is ook maar de vraag. Je zou zeggen dat het niet zo moeilijk hoeft te zijn om een fatsoenlijk, betrouwbare site voor stellen te maken. Een gat in de markt? Maar misschien (hopelijk!) missen wij wat… heeft iemand hier suggesties zonder gelijk met parenclubs te komen want daarvoor zijn we nog veel te groen en dan zie ik alleen maar van die ranzige stellen die bij Menno voor de Boeg waren. Wie kent dat nog? 

Iemand serieuze suggesties?

Veel dank!

BenM
Alle reacties Link kopieren
Wat bedoel je precies met fatsoenlijk?

Er zijn sites zat waar je als swingers terecht kunt: SDC, Adultmatch, Adultfriendfinder enz enz.
Fatsoenlijk? Nou, och, tja. Je ziet tieten en piemels maar goed, het zijn dan ook seksdatingsites hè?
...
Alle reacties Link kopieren
Aha, je wil lekker vies doen met een ander stel, maar wel netjes???
Alle reacties Link kopieren
karin6789 schreef:
26-03-2019 15:10
Aha, je wil lekker vies doen met een ander stel, maar wel netjes???

Ja en andere stellen zijn ranzig en zij zijn normaal. duidelijk toch :lol:
Alle reacties Link kopieren
Tja, heb zelf een tijdje op nova Mora met een vriend plus gestaan. Kwam oo mij redelijk normaal over. En net als bij iedere dating site, overal zit wel fake of ongepast tussen. Daarvoor heb je de blokeer of meld knop.

Ook ben ik ingeschreven op ondeugend daten. En dat is precies wat de naam inhoud. Heb er een paar fwb gevonden.
En ook daar vliegen de piemelfoto's je om de oren. Die klik ik weg. En ook al is het vooral voor seks, er zijn ook heus normale gesprekken te voeren. Het zijn net mensen ;-)

Veel geduld hebben en tegen afwijzing kunnen. Success!😊
Alle reacties Link kopieren
Of gewoon lekker samen de kroeg in
Alle reacties Link kopieren
Novamora en regioswingers zitten onder dezelfde pet volgens mij en die laatste is ook best betrouwbaar... zal met Nova wel niet heel anders zijn. En idd sdc.
Misschien gewoon uitproberen ipv recensies te lezen? In het ergste geval krijg je een onfatsoendelijk voorstel van een ranzig stel die weleens een parenclub bezoekt :hyper:
Alle reacties Link kopieren
test
anoniem_384362 wijzigde dit bericht op 26-03-2019 15:42
97.69% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
missy-81 schreef:
26-03-2019 15:28
Tja, heb zelf een tijdje op nova Mora met een vriend plus gestaan. Kwam oo mij redelijk normaal over. En net als bij iedere dating site, overal zit wel fake of ongepast tussen. Daarvoor heb je de blokeer of meld knop.

Ook ben ik ingeschreven op ondeugend daten. En dat is precies wat de naam inhoud. Heb er een paar fwb gevonden.
En ook daar vliegen de piemelfoto's je om de oren. Die klik ik weg. En ook al is het vooral voor seks, er zijn ook heus normale gesprekken te voeren. Het zijn net mensen ;-)

Veel geduld hebben en tegen afwijzing kunnen. Success!😊
Thx, hier hebben we wat aan! Is dat ondeugend daten ook voor stellen?
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
26-03-2019 15:30
Of gewoon lekker samen de kroeg in
Dat sowieso... (:
Alle reacties Link kopieren
Bilf schreef:
26-03-2019 15:34
Novamora en regioswingers zitten onder dezelfde pet volgens mij en die laatste is ook best betrouwbaar... zal met Nova wel niet heel anders zijn. En idd sdc.
Misschien gewoon uitproberen ipv recensies te lezen? In het ergste geval krijg je een onfatsoendelijk voorstel van een ranzig stel die weleens een parenclub bezoekt :hyper:
Oke, thx!!
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
26-03-2019 15:07
Wat bedoel je precies met fatsoenlijk?

Er zijn sites zat waar je als swingers terecht kunt: SDC, Adultmatch, Adultfriendfinder enz enz.
Fatsoenlijk? Nou, och, tja. Je ziet tieten en piemels maar goed, het zijn dan ook seksdatingsites hè?
fatsoenlijk, ja dat is voor iedereen inderdaad anders te interpreteren en dus lastig te definiëren. Net zo als dat ene Karin6789 erotische fantasien blijkbaar met vies associeert. Ik had gehoopt hier mensen/iemand te vinden die het zou herkennen. Maar we beginnen pas net dus wie weet krijgen we nog reacties waar we wat aan hebben ;-)
Alle reacties Link kopieren
Als jullie toch zo openminded en open en vrij enz. enz.kunnen zijn kan je misschien ook wel je beeld van parenclubs en de stellen die er heen gaan bijstellen. Als je opzoek bent naar een stel voor jullie fantasieën dan is de kans vrij groot dat die ooit in een club zijn geweest. Niet zo’n beste binnenkomer als je zulke stellen meteen weg zet als ranzig.

Veder succes!
Ik kan je eXcitant aanraden, daar zijn absoluut geen fakers, vanwege een camcheck bij aanmelding. Dat moet je dan zelf ook wel willen doen natuurlijk.
Het is een kleine site, het is er niet erg druk, maar je krijgt wel reacties als je nieuw bent.

Overigens is een parenclub niet zo ranzig als jij lijkt te denken. Een parenclub zit vol met 'gewone' mensen, veel veertigers, net als jullie. In het parenclubtopic staan een paar verhalen van mensen die voor het eerst naar een club zijn geweest, lees dat maar eens.
Maaikevissers bijvoorbeeld, die dacht dat het vreselijk ranzig zou zijn: viewtopic.php?f=5&t=435601&p=29660315&start=#p29660315
En Nieuwsman had meer bimbo's en spierbundels verwacht: viewtopic.php?f=5&t=435601&p=29536550&start=#p29536550
Alle reacties Link kopieren
Dat je de reclames van die website ziet als je referenties opzoekt heeft te maken met een knap staaltje Google ads. En helemaal niets met de betrouwbaarheid van die reciews.

Net zo als je op wehkamp bent geweest je overal de schoenen die je al gekocht hebt weer ziet.
Alle reacties Link kopieren
Hi To, willen jullie een herkenbare profielfoto plaatsen? Dan is de site Excitant wellicht een optie. Dat is kleinschalig met een cam-check vooraf, dus fakers zijn er niet. Het kleinschalige moet je wel leuk vinden. Voor ons was het geen handige site omdat m'n vriend vanwege zijn werk niet met gezichtsfoto op de site wilde, en veel stellen daarom bij voorbaat afhaakten. Hun goed recht, jammer voor ons.
Bij adultmatch werkt dat anders. Geen cam-check vooraf en veel (onherkenbare) profielen. Daar zitten helaas veel oude inactieve profielen tussen en ook fakers. Dat laatste merk je na verloop van tijd snel zat - je krijgt nietszeggende antwoorden en wordt aan het lijntje gehouden.
De profielfoto's van strijdbaar gereedschap of open grotten blokkeer ik trouwens altijd - dat vind ik gewoon smakeloos, dat is nooit een match met ons dus exit. Ik heb het ook graag netjes, al mag het best pikant.
Als je een beetje werk van je profiel maakt, met een originele duidelijke tekst met je wensen, en in een mapje wat leuke foto's die je kunt laten zien als je wilt, heb je hier best kans op succes.
Good luck :-).
Alle reacties Link kopieren
Thx, hier hebben we wat aan! Is dat ondeugend daten ook voor stellen?
[/quote]
Jazeker! Voor iedereen die ondeugend wil daten. Man, vrouw, gehuwd, gescheiden, alleenstaand. Je kan aangegeven wat je wil. Man of vrouw of een ander stel man-vrouw, 2 mannen/2 vrouwen
Hoe groot je voorkeur heeft, welke kleur haar, ogen. Dik,dun.

Zet er een goede profieltekst neer waar je naar opzoek bent. Neem er eens een kijkje, kan jezelf beoordelen of het iets voor Julie is.
Alle reacties Link kopieren
Bilf schreef:
26-03-2019 15:46
Als jullie toch zo openminded en open en vrij enz. enz.kunnen zijn kan je misschien ook wel je beeld van parenclubs en de stellen die er heen gaan bijstellen. Als je opzoek bent naar een stel voor jullie fantasieën dan is de kans vrij groot dat die ooit in een club zijn geweest. Niet zo’n beste binnenkomer als je zulke stellen meteen weg zet als ranzig.

Veder succes!
Goed lezen Bilf, ik zet "zulke" stellen zeker niet als ranzig weg. Ik benoem alleen mijn associatie met parenclubs. Dat dit verre van reëel is zal zeker zo zijn. Een feit blijft dat we parenclubs, met name door deze associatie, nog een stap te ver vinden. Want zeg nooit nooit... ;-)
Alle reacties Link kopieren
Marana-- schreef:
26-03-2019 15:46
Ik kan je eXcitant aanraden, daar zijn absoluut geen fakers, vanwege een camcheck bij aanmelding. Dat moet je dan zelf ook wel willen doen natuurlijk.
Het is een kleine site, het is er niet erg druk, maar je krijgt wel reacties als je nieuw bent.

Overigens is een parenclub niet zo ranzig als jij lijkt te denken. Een parenclub zit vol met 'gewone' mensen, veel veertigers, net als jullie. In het parenclubtopic staan een paar verhalen van mensen die voor het eerst naar een club zijn geweest, lees dat maar eens.
Maaikevissers bijvoorbeeld, die dacht dat het vreselijk ranzig zou zijn: viewtopic.php?f=5&t=435601&p=29660315&start=#p29660315
En Nieuwsman had meer bimbo's en spierbundels verwacht: viewtopic.php?f=5&t=435601&p=29536550&start=#p29536550
Dank je Marane, we gaan je links zeker bekijken. En zoals ik net al reageerde, het is onze associatie. Maar we staan open voor veel en positieve verhalen/ervaringen over clubs doen "Menno voor de boeg"en Jambers wie weet snel vergeten (:
Nogmaals dank!
Alle reacties Link kopieren
BenM4ever schreef:
26-03-2019 15:42
fatsoenlijk, ja dat is voor iedereen inderdaad anders te interpreteren en dus lastig te definiëren. Net zo als dat ene Karin6789 erotische fantasien blijkbaar met vies associeert. Ik had gehoopt hier mensen/iemand te vinden die het zou herkennen. Maar we beginnen pas net dus wie weet krijgen we nog reacties waar we wat aan hebben ;-)
had je je post niet als oproep moeten plaatsen dan??
Alle reacties Link kopieren
Hecamel schreef:
26-03-2019 15:48
Dat je de reclames van die website ziet als je referenties opzoekt heeft te maken met een knap staaltje Google ads. En helemaal niets met de betrouwbaarheid van die reciews.

Net zo als je op wehkamp bent geweest je overal de schoenen die je al gekocht hebt weer ziet.
Oke, goed punt! Thx!
Alle reacties Link kopieren
TanteNina schreef:
26-03-2019 16:01
Hi To, willen jullie een herkenbare profielfoto plaatsen? Dan is de site Excitant wellicht een optie. Dat is kleinschalig met een cam-check vooraf, dus fakers zijn er niet. Het kleinschalige moet je wel leuk vinden. Voor ons was het geen handige site omdat m'n vriend vanwege zijn werk niet met gezichtsfoto op de site wilde, en veel stellen daarom bij voorbaat afhaakten. Hun goed recht, jammer voor ons.
Bij adultmatch werkt dat anders. Geen cam-check vooraf en veel (onherkenbare) profielen. Daar zitten helaas veel oude inactieve profielen tussen en ook fakers. Dat laatste merk je na verloop van tijd snel zat - je krijgt nietszeggende antwoorden en wordt aan het lijntje gehouden.
De profielfoto's van strijdbaar gereedschap of open grotten blokkeer ik trouwens altijd - dat vind ik gewoon smakeloos, dat is nooit een match met ons dus exit. Ik heb het ook graag netjes, al mag het best pikant.
Als je een beetje werk van je profiel maakt, met een originele duidelijke tekst met je wensen, en in een mapje wat leuke foto's die je kunt laten zien als je wilt, heb je hier best kans op succes.
Good luck :-).

Thx Nina... hoopvol (: x
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
26-03-2019 16:10
had je je post niet als oproep moeten plaatsen dan??
Lijkt me niet de juiste plek hier maar als je/jullie leuk bent/zijn.... be our guest haha
TanteNina schreef:
26-03-2019 16:01
Hi To, willen jullie een herkenbare profielfoto plaatsen? Dan is de site Excitant wellicht een optie. Dat is kleinschalig met een cam-check vooraf, dus fakers zijn er niet. Het kleinschalige moet je wel leuk vinden. Voor ons was het geen handige site omdat m'n vriend vanwege zijn werk niet met gezichtsfoto op de site wilde, en veel stellen daarom bij voorbaat afhaakten. Hun goed recht, jammer voor ons.


Je moet wel bij de camcheck je gezicht laten zien, maar je profielfoto op eXcitant mag best geblurred zijn. Het moet vooral een profielfoto van jullie beiden zijn. Veel profielen zijn wel met herkenbare gezichten, maar wij hebben zelf heel lang een foto van onze beide lichamen als profielfoto gehad, zonder ons hoofd erbij dus.
BenM4ever schreef:
26-03-2019 16:09
Dank je Marane, we gaan je links zeker bekijken. En zoals ik net al reageerde, het is onze associatie. Maar we staan open voor veel en positieve verhalen/ervaringen over clubs doen "Menno voor de boeg"en Jambers wie weet snel vergeten (:
Nogmaals dank!


Niet alleen de links bekijken, ook de site die ik aanraad, voor het geval je echt geen club wil maar gewoon een datingsite voor stellen :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven