Transgender vrouw in relatie met biologische vrouw

08-04-2019 15:00 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorig jaar heb ik een zwaar jaar gehad, ik had een relatie met een moslim man die niet wist dat ik én transgender én prostituee was.
Uiteindelijk heb ik met pijn in mijn hart het contact verbroken en ben ik uit het niets uit zijn en zijn families leven verdwenen.
Ik vond gewoon dat ik hem in mijn eigen hel mee sleepte en dat verdiende hij niet.
Zelf bleef ik maar als een ellendig hoopje verdriet gebroken achter.

Ik ben werkzaam als prostituee en ik heb een collega die biologisch vrouw is.
Wij hebben samen ook seks gehad met klanten en wij zijn heel erg close met elkaar.
Zo close dat ik verliefd op haar ben geworden en het gevoel is wederzijds.
En voordat mensen gaan vragen ja, ik voel me ook sexueel tot haar aangetrokken.

We hebben sinds kort een relatie, we houden van elkaar en respecteren elkaar en we blijven allebei ons werk doen.
Toch zijn er natuurlijk weer een hoop mensen of naar mijn gevoel 99% van de wereld bevolking die het natuurlijk weer eens niet eens is met onze relatie.

Vroeger voor mijn transitie kreeg ik naar me hoofd geslingerd dat ik een homo was en een mislukkeling als man en een misbaksel en noem maar op en kon ik niks goeds doen.

Nu leef ik als vrouw en blijken mensen dat toch wel te accepteren aangezien er niets aan me uiterlijk te zien is dat ik beneden een mannelijk geslachtsdeel heb.
Mensen zien en horen een vrouw en klaar, punt en einde verhaal.
Dus er is niks afwijkends aan me te zien zodat je me op straat kunt gaan uit schelden zoals vroeger altijd gebeurde.

Maar nu ik er dus voor heb gekozen om samen gelukkig te zijn met een vrouw is het ook weer eens niet goed, nou krijg ik weer continu zinnen naar me hoofd geslingerd als: goh, laat je jezelf ombouwen tot vrouw om vervolgens met een vrouw te gaan...

Ik vind het zo respectloos en denigrerend om zo over iemand te praten.

Ik als man was niet goed, als vrouw ben ik niet goed omdat mensen vinden dat ik me van beneden moet opereren omdat ik zoals ik nu ben zogenaamd niet compleet ben.

Terwijl het zo met mijn vriendin prima gaat, bovendien heb ik mijn geslachtsdeel hard nodig voor me werk want juist dat is mijn bron van inkomsten.

Een relatie met een man is niet goed vanwege me geslachtsdeel, een relatie met een vrouw is niet goed omdat ik er zelf als vrouw uit zie en als vrouw door het leven ga.
En natuurlijk wordt er weer op afgekeurd wat voor werk ik doe en wat voor werk zij doet.

Ik begin eigenlijk weer in een diepe depressie te raken en dat alleen maar door andere mensen.
Want het voelt en lijkt wel alsof mensen mij mijn geluk niet gunnen.

Want kortom, niks is goeds.
Ik vraag me echt elke nacht af hoe het zou voelen om gewoon vrij te zijn... Vrij voor het leven en vrij voor de wijde wereld.
Alle reacties Link kopieren
Toch zijn er natuurlijk weer een hoop mensen of naar mijn gevoel 99% van de wereld bevolking die het natuurlijk weer eens niet eens is met onze relatie.
Goed dat je er zo neutraal in staat.

Wat wil je met dit topic?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Misschien moet je eens wat andere mensen in je directe omgeving gaan zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Maar wie keurt jou af, zijn dat vrienden, kennissen of onbekenden.
Bij de laatste twee categorieën, laat gaan, men is zo wijs als hun neus lang is.
Als het vrienden zijn dan is het inderdaad een stuk lastiger maar dan denk ik, zoek andere.

Je mag zijn wie je bent. Misschien is verhuizen naar een meer tolerante omgeving nog een mogelijkheid.
Hatsjikideee...
pausini schreef:
08-04-2019 15:09
Maar wie keurt jou af, zijn dat vrienden, kennissen of onbekenden.
Bij de laatste twee categorieën, laat gaan, men is zo wijs als hun neus lang is.
Als het vrienden zijn dan is het inderdaad een stuk lastiger maar dan denk ik, zoek andere.

Je mag zijn wie je bent. Misschien is verhuizen naar een meer tolerante omgeving nog een mogelijkheid.
Waarom zouden die allemaal moeten weten dat TO een vrouw met piemel is?
Alle reacties Link kopieren
Nou wat ik me afvraag is, hoe kijken andere mensen daar tegenop? Is het nou echt zo raar?
Oké het is niet het typische man vrouw gezinnetje auto voor de deur rijtjeshuis plaatje, maar wat maakt het uit?

En inderdaad misschien maar eens met anderen mensen omgaan, ookal blijft je familie je familie.

Maar voor de dames hier, zouden jullie niet een relatie met een transgender vrouw kunnen gaan? Die haar geslachtsdeel behouden heeft.
Het gaat toch in het leven immers alleen maar om wat je tussen je benen hebt?

Mijn leven heeft er altijd maar om gedraaid om wat ik tussen me benen had.
Vroeger op school werd ik gescheiden van me vriendinnetjes tijdens de gymlessen.
En kon ik nooit zijn wie ik ben of de dingen kopen of dragen die ik wou en waarom? Juist ja vanwege wat er tussen me benen zit, me leven is alleen maar daarvan afhankelijk geweest.
Nou gebruik ik het dus "waar het voor gemaakt is" dus om met een vrouw te gaan maar nee dan is het ook niet goed...
Alle reacties Link kopieren
Ik begin eigenlijk weer in een diepe depressie te raken en dat alleen maar door andere mensen.
Want het voelt en lijkt wel alsof mensen mij mijn geluk niet gunnen.
Dit zegt meer over jou dan over anderen. Ben je gelukkig met jezelf zoals je bent nu?
Ja; laat de wereld opzouten.
Nee; aan het werk.

Maar niet het slachtoffer uithangen dat geen geluk gegund wordt.
.
Alle reacties Link kopieren
Leer ermee leven want het zal toch altijd een taboe blijven
Alle reacties Link kopieren
Waarom werk je eigenlijk in de seksindustrie? Lijkt me geen goede plek voor mensen met genderissues.
Misschien eens kijken hoe he daar uit zou kunnen komen?
.
Alle reacties Link kopieren
Anoniem262821034 schreef:
08-04-2019 15:15
Dit zegt meer over jou dan over anderen. Ben je gelukkig met jezelf zoals je bent nu?
Ja; laat de wereld opzouten.
Nee; aan het werk.

Maar niet het slachtoffer uithangen dat geen geluk gegund wordt.
Ja je hebt gelijk en ik ben het met je eens.
Maar het is gewoon ontzettend vermoeiend om al die scheve blikken te moeten zien aankijken, ook voor haar.
Bovendien is nieuwe vriendschappen maken of beter gezegd nieuwe mensen ontmoeten buiten ons wereldje ook gewoon lastig omdat er nogal een taboe op ons werk ligt en bij mij nog eens een extra taboe vanwege me genderidentiteit.
Maar toch het is waar wat je zegt, ik moet er maar niet teveel mee zitten, alsof anderen hun leven zo goed op orde hebben.
Alle reacties Link kopieren
Moire schreef:
08-04-2019 15:10
Waarom zouden die allemaal moeten weten dat TO een vrouw met piemel is?
Ja, weet ik veel, vroeg me gewoon af wie haar afzeikt maar het is dus familie, die kies je ook niet uit.
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
pausini schreef:
08-04-2019 15:09
Maar wie keurt jou af, zijn dat vrienden, kennissen of onbekenden.
Bij de laatste twee categorieën, laat gaan, men is zo wijs als hun neus lang is.
Als het vrienden zijn dan is het inderdaad een stuk lastiger maar dan denk ik, zoek andere.

Je mag zijn wie je bent. Misschien is verhuizen naar een meer tolerante omgeving nog een mogelijkheid.
Familieleden, vrienden, kennissen, zowel van mijn kant als van haar kant.
Alle reacties Link kopieren
ladyboy schreef:
08-04-2019 15:15
Nou wat ik me afvraag is, hoe kijken andere mensen daar tegenop? Is het nou echt zo raar?
Oké het is niet het typische man vrouw gezinnetje auto voor de deur rijtjeshuis plaatje, maar wat maakt het uit?
Misschien kan je het niet bevatten, maar zo belangrijk als het voor jou is, zo totaal onbelangrijk is het voor iedereen die het niet weet. Als je er erg als een man uitziet, dan zal het best reacties oproepen, maar verder, who cares?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Dus je noemt jezelf transgender, je hebt je mannelijke geslachtsdeel behouden, want je hebt die nodig bij je werk als prostituée en je hebt een relatie gehad met een man (wat de toevoeging ‘moslim’ er toe doet weet ik niet) maar die wist niet dat je transgender was. En prostituée.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
ladyboy schreef:
08-04-2019 15:15
Nou wat ik me afvraag is, hoe kijken andere mensen daar tegenop? Is het nou echt zo raar?
Oké het is niet het typische man vrouw gezinnetje auto voor de deur rijtjeshuis plaatje, maar wat maakt het uit?

En inderdaad misschien maar eens met anderen mensen omgaan, ookal blijft je familie je familie.

Maar voor de dames hier, zouden jullie niet een relatie met een transgender vrouw kunnen gaan? Die haar geslachtsdeel behouden heeft.
Het gaat toch in het leven immers alleen maar om wat je tussen je benen hebt?

Mijn leven heeft er altijd maar om gedraaid om wat ik tussen me benen had.
Vroeger op school werd ik gescheiden van me vriendinnetjes tijdens de gymlessen.
En kon ik nooit zijn wie ik ben of de dingen kopen of dragen die ik wou en waarom? Juist ja vanwege wat er tussen me benen zit, me leven is alleen maar daarvan afhankelijk geweest.
Nou gebruik ik het dus "waar het voor gemaakt is" dus om met een vrouw te gaan maar nee dan is het ook niet goed...
Nee, Ik zou dat heel erg onaantrekkelijk vinden.
ladyboy schreef:
08-04-2019 15:22
Ja je hebt gelijk en ik ben het met je eens.
Maar het is gewoon ontzettend vermoeiend om al die scheve blikken te moeten zien aankijken, ook voor haar.
Bovendien is nieuwe vriendschappen maken of beter gezegd nieuwe mensen ontmoeten buiten ons wereldje ook gewoon lastig omdat er nogal een taboe op ons werk ligt en bij mij nog eens een extra taboe vanwege me genderidentiteit.
Maar toch het is waar wat je zegt, ik moet er maar niet teveel mee zitten, alsof anderen hun leven zo goed op orde hebben.
Maar waarom bespreek je je gendergebeuren dan met Jan en alleman? Waarom is dat zo belangrijk?
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
08-04-2019 15:24
Dus je noemt jezelf transgender, je hebt je mannelijke geslachtsdeel behouden, want je hebt die nodig bij je werk als prostituée en je hebt een relatie gehad met een man (wat de toevoeging ‘moslim’ er toe doet weet ik niet) maar die wist niet dat je transgender was. En prostituée.
yep. dat vroeg ik me ook allemaal al af.

Ik ben zo openminded als je maar kan zijn maar denk dat dit verhaal ergens niet helemaal klopt.
Alle reacties Link kopieren
Anoniem262821034 schreef:
08-04-2019 15:21
Waarom werk je eigenlijk in de seksindustrie? Lijkt me geen goede plek voor mensen met genderissues.
Misschien eens kijken hoe he daar uit zou kunnen komen?
Is een veels te lang verhaal, maar om het kort proberen te houden is het gekomen omdat ik bij andere banen altijd afgewezen werd of als ik toevallig wel een baantje had dan werd ik er altijd gepest dus dat was voor mij het besluit om eigen baas te worden.
Een andere reden was wat zich toen ook destijds afspeelde dat ik op zoek was naar liefde, vrouwen moesten toen niks van me het waren alleen maar mannen, maar die wouden dan alleen maar met me afspreken voor sex en ik voelde me dan gebruikt.
Dus toen heb ik tijdens een volgende date gezegd van als je weer sex met me wilt dan kost het je wel wat.
En zo is het begonnen.
En toen ik zag dat ik er goed in verdiende ben ik het maar blijven doen.
Eigenlijk vind ik het eerlijk gezegd helemaal niet zo leuk ik fake alsof ik het leuk vind maar tis puur alleen uit nood dat ik het doe om mezelf te kunnen onderhouden en ik doe het al zo lang dus.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind een 'vrouw' met een pik raar ja, een 'man' met tieten ook maar wie weet vinden zij mij ook raar dus tja.

Vind alleen je verhaal zo opgeklopt met dat je de hoer speelt en je vriendin ook, je moslimman relatie, allemaal wat niks toevoegd aan het verhaal.
En hoe kon die moslim niet weten dat je een pik hebt dan? Of wachtten jullie met sex tot na het huwelijk?

Wellicht minder kleppen over je zelf en gewoon je leven leiden, kan ook niemand een mening geven.
Zodra jij je hele doen en laten uit de doeken doet tegen Jan en allemaal krijg je dat een ander dan vindt hierover een mening te mogen hebben.
anoniem_382302 wijzigde dit bericht op 08-04-2019 15:39
10.09% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dus even samenvattend: je verdient leuk in werk dat je op zich niet geweldig vindt, je baalt er van dat mensen je aankijken op iets waar je zelf nogal mee te koop loopt, en de hele wereld is gemeen?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
08-04-2019 15:24
Dus je noemt jezelf transgender, je hebt je mannelijke geslachtsdeel behouden, want je hebt die nodig bij je werk als prostituée en je hebt een relatie gehad met een man (wat de toevoeging ‘moslim’ er toe doet weet ik niet) maar die wist niet dat je transgender was. En prostituée.
Toen ik met hem was heb ik nooit sex met hem gehad, we hadden dus wel een relatie maar we hadden nog niet aan sex gedaan, hij wist niets van me gender en ook niet van me baan.
Ik wist gewoon niet hoe ik het moest zeggen.
Het was zelfs zo ver gekomen dat ik zijn familie had ontmoet.
Wat zijn geloof ermee te maken had was dat de islam het verbied en het gauw een schande is.
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
08-04-2019 15:23
Misschien kan je het niet bevatten, maar zo belangrijk als het voor jou is, zo totaal onbelangrijk is het voor iedereen die het niet weet. Als je er erg als een man uitziet, dan zal het best reacties oproepen, maar verder, who cares?
Ja dat is eigenlijk ook waar.
Het is dat mensen die ons niet kennen 2 vrouwen zien en in hun ogen dan lesbisch.
En dat vind ik niet erg want dat zijn wij ook.
En zo voel ik me ook met haar, een lesbische vrouw.
En als mensen daar iets op hebben kan het me niet schelen.
Het commentaar komt vooral bijvoorbeeld van me vader, vroegere vrienden, andere familieleden, geroddel er over in de familie, etc.
Alle reacties Link kopieren
ladyboy schreef:
08-04-2019 15:44
Ja dat is eigenlijk ook waar.
Het is dat mensen die ons niet kennen 2 vrouwen zien en in hun ogen dan lesbisch.
En dat vind ik niet erg want dat zijn wij ook.
En zo voel ik me ook met haar, een lesbische vrouw.
En als mensen daar iets op hebben kan het me niet schelen.
Het commentaar komt vooral bijvoorbeeld van me vader, vroegere vrienden, andere familieleden, geroddel er over in de familie, etc.
Ja, je klinkt echt alsof het je allemaal niet kan schelen :wtf:
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als onzin.
Alle reacties Link kopieren
Denk dat je je eens moet verplaatsen in je vader; zijn zoon wordt een halve vrouw, speelt de hoer samen met zijn partner en maakt dus in zijn ogen een puinhoop van zijn leven. Hoe ruimdenkend ik ook denk te zijn als je mijn 'zoon' was zou ik ook niet echt blij en/of trots zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven