Nipple play

09-04-2019 23:45 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb iets ontdekt. Als ik met mijn tepels speel is dat een lekker gevoel. Maar ik kom er niet van klaar. Dan moet ik toch echt sjorren aan mijn staaf.

Zijn er viva-vrouwtjes die ook met hun tepels spelen? Bijvoorbeeld als ze alleen thuis zijn of onder de douche staan? En komen jullie er van klaar?
Alle reacties Link kopieren
De hele dag, doe niets anders, denk aan niets anders. Alleen maar tepelspel dát is waar mijn wereld om draait.

Néxt
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Met je rechterhand in je linker tepel knijpen en tegelijk met linker wijsvinger in je navel en rondjes naar rechts draaien. Bij mij het beproefde recept voor minutenlange golven van genot....
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
Is zoooo geil
Alle reacties Link kopieren
Vroeger was zelfs jij beter, Willem.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
09-04-2019 23:55
De hele dag, doe niets anders, denk aan niets anders. Alleen maar tepelspel dát is waar mijn wereld om draait.

Néxt
Ik zeg tijd voor iets nieuws! Probeer mijn tip eens. tepelspel is zo 2018
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
09-04-2019 23:56
Vroeger was zelfs jij beter, Willem.
Willems tepel spel? Vertel eens Willem. Doe je het als je alleen thuis bent of onder de douche staat? Kom je ervan klaar?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
09-04-2019 23:57
Doe je het als je alleen thuis bent of onder de douche staat?
Heeft willem een vrouw o_o
Of heeft hij alleen zn moeder?
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
09-04-2019 23:57
Willems tepel spel? Vertel eens Willem. Doe je het als je alleen thuis bent of onder de douche staat? Kom je ervan klaar?
Zoals ik al schreef, ik doe het zelf en nee, ik kom er niet van klaar. Dan moet ik toch echt sjorren.
Alle reacties Link kopieren
mamavanf schreef:
10-04-2019 00:01
Heeft willem een vrouw o_o
Of heeft hij alleen zn moeder?
Mag het hopen van niet, arme vrouwen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
10-04-2019 00:04
Mag het hopen van niet, arme vrouwen.
Waarom nou arme vrouwen?
Ik ben een minnaar zoals er maar weinig zijn.
Alle reacties Link kopieren
willem1959 schreef:
10-04-2019 00:04
Zoals ik al schreef, ik doe het zelf en nee, ik kom er niet van klaar. Dan moet ik toch echt sjorren.
Beter je best doen dan lukt het óók jou echt wel. Je kúnt het Willem! Go go go!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
willem1959 schreef:
10-04-2019 00:05
Waarom nou arme vrouwen?
Ik ben een minnaar zoals er maar weinig zijn.
Hopelijk niet van de moeder Willem. Wel kezen he?
enn wijzigde dit bericht op 10-04-2019 00:07
Reden: PS: nee géén tikfout
0.00% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
10-04-2019 00:06
Hopelijk niet van de moeder Willem. Wel kezen he?
Het is dat je hier niet mag hengelen, anders zou ik je eens uitnodigen.
Want je blijft maar denken dat ik een sneue arme man ben.
Alle reacties Link kopieren
willem1959 schreef:
10-04-2019 00:08
Het is dat je hier niet mag hengelen, anders zou ik je eens uitnodigen.
Want je blijft maar denken dat ik een sneue arme man ben.
:proud:

Ghè.... ben best benieuwd maar dan niet naar het neuk/tepel/seks gerelateerde voorstel. Maar vanaf nu dan wel weer beter je best doen op het verzinnen van een nieuw kuttopic.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
10-04-2019 00:10
:proud:

Ghè.... ben best benieuwd maar dan niet naar het neuk/tepel/seks gerelateerde voorstel. Maar vanaf nu dan wel weer beter je best doen op het verzinnen van een nieuw kuttopic.
Spannend. xxxx
Alle reacties Link kopieren
willem1959 schreef:
10-04-2019 00:20
Spannend. xxxx
:rofl:

Yup, xoxoxo :rofl:

Man wat een slècht topic maar hey... ik zie je als een onderdeel van het viva forum meubilair. Succes ermee!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
willem1959 schreef:
10-04-2019 00:05
Waarom nou arme vrouwen?
Ik ben een minnaar zoals er maar weinig zijn.
Gelukkig wel ja. 1 Willem is genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Slecht toopic?
Ik stel gewoon een vrouw, of de vrouwtjes hier zich er in herkennen, het ook doen en er misschien zelfs van klaarkomen.
Alle reacties Link kopieren
willem1959 schreef:
10-04-2019 00:08
Het is dat je hier niet mag hengelen, anders zou ik je eens uitnodigen.
Want je blijft maar denken dat ik een sneue arme man ben.
:duck:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven