Trio gedaan vvm mag geen mmv?

12-04-2019 16:24 214 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoe vraag je een MOD?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-06-2019 09:05
Reden: OP verwijderd, maatregelen genomen.
97.07% gewijzigd
tinder schreef:
13-05-2019 13:56
Ja ken er nog een. ;) . Ik heb echt mijn best gedaan hoor. Maar soms merk je dat er een grens zit aan tot hoe ver je kan pushen. Was ook onzeker of ik als we dit niet gingen doen ik niet alleen wat ging regelen. T werd allemaal heel serieus. Wil ook alleen samen dingen proberen zoals een feestje maar doet vervolgens niets, dat moet ik dan weer doen. Als ik dan eens vraag of hij nou nooit eens een fling heeft met iemand zegt hij dat ie alleen mij wil. Ik vermoed dat ie gewoon bang is dat t misgaat tussen ons ofzo. Ik ben er nog mee bezig maar t is een langzaam proces.
Je bedoelt: hij was onzeker?

En: hij wil ook alleen samen dingen proberen?

En dat hij alleen jou wil is natuurlijk onzin, hij is zelfs 2x over je vriendin heen gegaan. Hij zit je gewoon naar de mond te praten.

Ik snap dat het een langzaam proces is nu hij zo doet.
Alle reacties Link kopieren
Jij hebt zelf volgens mij regelmatig een fling en hij wil je niet delen met een man.
Wat fijn dat alles steeds goed komt
Alle reacties Link kopieren
ik een fling? Ik kan leuk flirten maar verder doe ik niets wat niet door de beugel kan zal ik maar zeggen. Dat delen is wel lastig blijkt ja. Als fantasie leuk maar verder.....
Alle reacties Link kopieren
Abundance-of-Freedom schreef:
13-05-2019 15:09
Je bedoelt: hij was onzeker?

En: hij wil ook alleen samen dingen proberen?

En dat hij alleen jou wil is natuurlijk onzin, hij is zelfs 2x over je vriendin heen gegaan. Hij zit je gewoon naar de mond te praten.

Ik snap dat het een langzaam proces is nu hij zo doet.
ik was wat onduidelijk. Ik bedoel dat we het er ook over gehad hebben dus dat we wellicht allebei eens wat meer vrijheid mogen met een ander maar daarin wil ie dus alleen mij zeg maar. Daar heeft hij geen behoefte aan. Wel samen dingen ondernemen.
Alle reacties Link kopieren
Wat zou er gebeuren als je hem meldt dat hij dan wel alleen jou wil, maar dat jij wel eens iets met een andere man zou willen doen?
Wat fijn dat alles steeds goed komt
Alle reacties Link kopieren
tinder schreef:
12-04-2019 16:49
Haha nee het is zeker geen ruilhandel. Er iets voor terugdoen is geen eis natuurlijk maar als het ter sprake komt en hij t wel een geile fantasie vindt die te pas en te onpas gebruikt wordt, je daar gesprekken over hebt, en die richting opdenkt en dan vervolgens met argumennten te strooien die voor hem toen wel oke waren voelt toch niet goed. Borrel met die vriendin is 1 keer per jaar, ik heb daar geen wantrouwen bij verder.

.
eidde wijzigde dit bericht op 13-05-2019 16:18
Reden: Laat maar oud topic
5.10% gewijzigd
I wanna live my life with the volume full!
Onzin, hoezo hij wil alleen jou, hij is tot 2x toe op je vriendin gekropen. Maar nu wil jij ook wat vrijheid dan doet hij moeilijk.
Alle reacties Link kopieren
GV72 schreef:
13-05-2019 16:13
Wat zou er gebeuren als je hem meldt dat hij dan wel alleen jou wil, maar dat jij wel eens iets met een andere man zou willen doen?
Ik vermoed dat hij dat echt niet trekt. Hebben een gesprek daar over gehad op z'n esther peréls zal ik maar zeggen, dat gesprek was an sich goed, veel om over na te denken maar het blijft toch bij hem van het samen wat ondernemen. Ik ben bang dat als ik dat stukje push ik wat stukmaak. Denk dat we het ook anders labelen. Ik zie het meer als spannend en spelen, hij is bang dat ie dan verliefd wordt of ik en dat t klapt.
Alle reacties Link kopieren
Abundance-of-Freedom schreef:
13-05-2019 16:17
Onzin, hoezo hij wil alleen jou, hij is tot 2x toe op je vriendin gekropen. Maar nu wil jij ook wat vrijheid dan doet hij moeilijk.
Haha ja als in dat we apart van elkaar wat zouden doen evt. Maargoed daar gaat het niet eens om. Ik geloof echt wel dat ie gek op me is en dat trio was ook maar gewoon sex, (seks met een k geeft me nog steeds de kriebels). Dus als pact een sexavontuur prima(wellicht op een feest dat ie wel durft?) maar apart niet.
Alle reacties Link kopieren
Dat dacht ik al. Veel mannen vinden het leuk om hun opwinding op een andere dan hun eigen vriendin/vrouw te botvieren, maar zijn als de dood wanneer zij dat ook zou willen. Dubbele moraal.
Dit draait op de langere termijn uit op problemen tussen jullie, En dat zeg ik niet omdat me dat leuk lijkt..
Wat fijn dat alles steeds goed komt
Alle reacties Link kopieren
GV72 schreef:
13-05-2019 16:50
Dat dacht ik al. Veel mannen vinden het leuk om hun opwinding op een andere dan hun eigen vriendin/vrouw te botvieren, maar zijn als de dood wanneer zij dat ook zou willen. Dubbele moraal.
Dit draait op de langere termijn uit op problemen tussen jullie, En dat zeg ik niet omdat me dat leuk lijkt..
Ik denk dat je daar helemaal gelijk in hebt. En nee dat is niet leuk. Ik doe mijn best om uit te leggen aan vriend hoe ik het zie en hoop daarmee een zaadje te planten voor een hoop gesprekken over dit soort situaties. Ik ben in mijn hoofd net even vrijer dus dat moet ik wel subtiel doen. Ik blijf af en toe prikken maar als er daadwerkelijk niets verandert ja dan moet ik wat steviger worden misschien. Enerzijds zit je namelijl met het idee dat ik echt wel eens een leuk uitstapje wil, voor de spanning en de lol, maar als t mn relatie kost nee danku. Uit sie spagaat probeer ik mij te wurmen😄
Alle reacties Link kopieren
Eidde schreef:
13-05-2019 16:17
.
Oud? Gaat best lekker hier hoor. 👍🏻😄
Waarom zou je relatie stuklopen omdat hij iets wel mag en jij mag datzelfde niet en maakt dat bespreekbaar?

Beetje krom vind je niet.

Dubbele moraal wat iemand eerder zei.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik niet begrijp is dat hij alleen jou wil maar wel de vrijheid nam om smorgens nog een keer over jouw vriendin heen te gaan en nu doet hij moeilijk.

Kan best begrijpen dat hij het niet prettig vindt met een andere man erbij sex te hebben, maar dan vind ik serieus dat hij jou die trio moet gunnen al is het met twee andere mannen, hij hoeft daar niet bij aanwezig te zijn.

Dan hebben jullie beide een fantasie uitgevoerd en misschien moeten jullie het daarna daar bij laten.
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
13-05-2019 19:23
Wat ik niet begrijp is dat hij alleen jou wil maar wel de vrijheid nam om smorgens nog een keer over jouw vriendin heen te gaan en nu doet hij moeilijk.

Kan best begrijpen dat hij het niet prettig vindt met een andere man erbij sex te hebben, maar dan vind ik serieus dat hij jou die trio moet gunnen al is het met twee andere mannen, hij hoeft daar niet bij aanwezig te zijn.

Dan hebben jullie beide een fantasie uitgevoerd en misschien moeten jullie het daarna daar bij laten.
Hij zij zelf al dat dat niet t handigste was om te doen maarja gebeurd id gebeurd. Of we het daarbij moeten laten doet er niet toe. Wellicht verandert er dan weer een hoop. Hij moet gewoon de switch maken van leule fantasie naar dan ook echt doen. Ik ben eigenlijk heel benieuwd of ie wat gaat regelen voor ons samen zodat we dat samen aan kunnen pakken. Hij heeft wel gezocht naar single mannen maar er bij geeneen doorgezet. Dans topt t gewoon weer.
tinder schreef:
14-05-2019 11:45
Hij heeft wel gezocht naar single mannen maar er bij geeneen doorgezet. Dans topt t gewoon weer.
Vraagt hij niet aan jou om samen een single man te kiezen? Jij mag toch best meebeslissen met wie je naar bed gaat!
Lijkt me ook. En zelf wilde hij er ook niks mee doen, lijkt me logisch dat TO dan zelf een man kiest, maar ja dan dan komt er vaart in, worden de plannen concreter en dat is nou net niet de bedoeling.
Alle reacties Link kopieren
Ja, nou, hij kwam dus opeens gisteren met een voorstel. Dat is een goede stap natuurlijk. Hij wil zijn beste vriend vragen. Die ik totaal niet sexy of geil vind, maar waarschijnlijk is dat voor hem veilig. Vermoed ik. Moeten het nog bespreken. Voel toch iets van pissigheid nu, mijn vriendin is een lekker wijf, dat vindt hij ook, en het draaide toch om hem die avond, nu krijg ik dit haha. Ben een beetje in de war. O_O
Alle reacties Link kopieren
En als ik dat niet wil kijken we verder uiteraard maarja
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
12-04-2019 17:06
Het punt is dat die vriend van jou wel anderen wil neuken maar niet wil dat jij door een ander wordt geneukt. Nogal hypocriet, als je het mij vraagt.

Dit!
Alle reacties Link kopieren
Naast dat trio wil ie geen anderen neuken. Daar is ie heel duidelijk in. En hij doet dus zogezegd zn best want er komt wel wat maar dat is toch meer zijn kant zeg maar
Alle reacties Link kopieren
hij wil wel samen leuke dingen doen haha
Trio’s moet je doen op vakantie, met iemand die je niet kent en nooit meer tegen zult komen.
Alle reacties Link kopieren
Ach wij doen regelmatig een fijne trio maar altijd met een vrouw erbij
Vriend wil er geen man bij
Heeft wel voordat we hieraan begonnen gevraagd of dat niet een fantasie van me was MMV..

ALs dat zo was geweest, dan hadden we VVM ook niet gedaan denk ik. Hij geeft aan daar te jaloers van te worden

Andersom heb ik dat niet. En ook niet de behoefte aan een man erbij ....nog niet,
Als dat wel gebeurd, moeten we de kaarten eens opnieuw schudden

Afspraken hierover zijn gewoon zo persoonlijk dat het hier vragen je alleen kan helpen om meerdere ervaringen te lezen maar niet echt om tips te krijgen.
DAt is te persoonlijk...
Alle reacties Link kopieren
Nitflex schreef:
22-05-2019 11:54
Trio’s moet je doen op vakantie, met iemand die je niet kent en nooit meer tegen zult komen.
Niet per se. Ging met vriendin ook prima. nooit rottigheid mee gekregen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven