Hoe kan ik het beste pijpen?

16-04-2019 16:36 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi mensen,

Ik heb nu al een tijdje een vriendje. Op het gebied van seks doen we steeds meer, alleen hij komt nooit klaar als ik hem aan het pijpen ben. Ik zit hier dus echt mee. Bij de andere dingen die we doen komt hij wel klaar alleen bij het pijpen niet. Ik denk dat ik iets fout doe, ik weet alleen niet wat. Pijp ik verkeerd? Gebruik ik niet goed mijn mond? Is er iemand die tips voor mij heeft? (hij zei dat hij normaal wel altijd klaar komt als hij gepijpt wordt)
Vraag hoe hij t lekker vind.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat vind ik dus wel een beetje eng om dat soort dingen te vragen....
Alle reacties Link kopieren
Misschien aan hem vragen wat hij lekker vind en wellicht is het een idee dat hij dit ook aangeeft?
Edit: Hoe kan je dat eng vinden? Jullie hebben toch ook seks. Als je dit soort dingen niet kan/wil bespreken ben je wellicht ook nog niet toe aan het hebben van een seksuele relatie met elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Ja we hebben inderdaad seks, maar ik wil niet aan hem vragen hoe ik het moet doen
Als hij zegt normaal wel klaar komt met pijpen moet je het antwoord bij hem zoeken, vraag hem je aanwijzingen te geven dan.
Alleen hij weet hoe hij het graag heeft.
Ik vind dit geen vraag voor op het viva forum en zie nu echt een smerige viespeuk voor me die gewoon smerige praat wil.
Dat moet je echt aan hem vragen. Elke man is anders.
Alle reacties Link kopieren
Heb je aan hem gevraagd wat hij er van vindt als jij hem pijpt? Prettig of niet? Laat hem zelf eens komen met tips, hij heeft immers referenties. Mijn vriend komt ook nooit klaar van pijpen, dat ligt niet aan mij, maar dat stimuleert gewoon onvoldoende voor een ejaculatie.
Ik zou vooral je vriend om tips vragen, maar hierbij wat tips van mij: Tuit je lippen voldoende (duckface) en vouw je lippen dus niet naar binnen. Let op dat je tanden geen contact maken met de penis. Wissel veel af met wat je doet. Likken, hard zuigen, zachtjes zuigen, niet zuigen, deepthroat, snel, langzaam. Er zijn allerlei variaties. Een monotone pijpbeurt is in ieder geval niet bevorderlijk voor een ejaculatie. Pijp niet alleen de penis maar neem ook het scrotum en het perineum mee! Zachtjes likken en zuigen vinden mannen fijn. Heb je hier wat aan?
Alle reacties Link kopieren
koekoekmir schreef:
16-04-2019 16:36
Hoi mensen,

Ik heb nu al een tijdje een vriendje. Op het gebied van seks doen we steeds meer, alleen hij komt nooit klaar als ik hem aan het pijpen ben. Ik zit hier dus echt mee. Bij de andere dingen die we doen komt hij wel klaar alleen bij het pijpen niet. Ik denk dat ik iets fout doe, ik weet alleen niet wat. Pijp ik verkeerd? Gebruik ik niet goed mijn mond? Is er iemand die tips voor mij heeft? (hij zei dat hij normaal wel altijd klaar komt als hij gepijpt wordt)
Hoeft helemaal geen probleem van jou te zijn , als hij bij andere bezigheden wel klaarkomt is er niets mis toch ? Ik ben zelf ook geen voorstander van pijpen en kan mij niet erg bekoren . Ik heb mijn 'jongeheer'liever tussen die andere lippen
Dus je wil wel zijn piemel in je mond nemen maar de vraag hoe niet?

Oké.

Hoe wil je dan ooit te weten komen wat hij wel of niet lekker vindt? Hoe moet hij ooit van jou te weten komen wat je wel of niet lekker vindt als jij er niet over wil praten?
koekoekmir schreef:
16-04-2019 16:42
Ja we hebben inderdaad seks, maar ik wil niet aan hem vragen hoe ik het moet doen
Dan houdt het op hè, iedere man is anders dus al geven we je hier hints wil dat niet zeggen dat ze bij jouw vriend gaan werken.
Voor een goed seksleven zal je toch moeten praten met elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Als je volwassen genoeg bent voor seks, moet je er ook samen over kunnen praten. Vraag hem dus gewoon wat hij zelf fijn vindt.

Pijpen is verder niet alleen standaard de op en neer beweging, je kunt ook andere bewegingen maken met je tong, veel afwisselen qua snelheid en kracht, zijn ballen erbij betrekken... etc. Wees eens creatief :P
collision wijzigde dit bericht op 16-04-2019 16:47
6.31% gewijzigd
Van je af
En "heulen" zeggen
Alle reacties Link kopieren
SiraGijs schreef:
16-04-2019 16:44
Heb je aan hem gevraagd wat hij er van vindt als jij hem pijpt? Prettig of niet? Laat hem zelf eens komen met tips, hij heeft immers referenties. Mijn vriend komt ook nooit klaar van pijpen, dat ligt niet aan mij, maar dat stimuleert gewoon onvoldoende voor een ejaculatie.
Ik zou vooral je vriend om tips vragen, maar hierbij wat tips van mij: Tuit je lippen voldoende (duckface) en vouw je lippen dus niet naar binnen. Let op dat je tanden geen contact maken met de penis. Wissel veel af met wat je doet. Likken, hard zuigen, zachtjes zuigen, niet zuigen, deepthroat, snel, langzaam. Er zijn allerlei variaties. Een monotone pijpbeurt is in ieder geval niet bevorderlijk voor een ejaculatie. Pijp niet alleen de penis maar neem ook het scrotum en het perineum mee! Zachtjes likken en zuigen vinden mannen fijn. Heb je hier wat aan?
Ja enorm! Bedankt! Ik was inderdaad niet zo creatief, denk dat ik hem vanavond maar eens iets nieuws laat zien :-)
Ik vind het fijn als de vrouw toewijding toont en er echt voor gaat. Jij lijkt het ook echt te willen, dus verder ben je volledig aangewezen op hem.
Alle reacties Link kopieren
8 Tips om goed en lekker te pijpen!
"Altijd blijven lachen!"
Diediear schreef:
16-04-2019 16:40
Edit: Hoe kan je dat eng vinden? Jullie hebben toch ook seks. Als je dit soort dingen niet kan/wil bespreken ben je wellicht ook nog niet toe aan het hebben van een seksuele relatie met elkaar.
Eens. Je bent er nog niet aan toe en dan wordt het sowieso niet leuk.
En deemoedig
Alle reacties Link kopieren
Labrujajoder schreef:
16-04-2019 16:42
Ik vind dit geen vraag voor op het viva forum en zie nu echt een smerige viespeuk voor me die gewoon smerige praat wil.
😂Serieus?
Alle reacties Link kopieren
Ik hoorde eens dat gepijpt worden door iemand zonder tanden het fijnste voelt. Was in een documentaire over hoeren in de VS.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
16-04-2019 17:40
En deemoedig
:rofl:
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Misschien eens bij een goed tabakszaak vragen hoe je dat moet doen?
Alle reacties Link kopieren
SiraGijs schreef:
16-04-2019 16:44
Heb je aan hem gevraagd wat hij er van vindt als jij hem pijpt? Prettig of niet? Laat hem zelf eens komen met tips, hij heeft immers referenties. Mijn vriend komt ook nooit klaar van pijpen, dat ligt niet aan mij, maar dat stimuleert gewoon onvoldoende voor een ejaculatie.
Ik zou vooral je vriend om tips vragen, maar hierbij wat tips van mij: Tuit je lippen voldoende (duckface) en vouw je lippen dus niet naar binnen. Let op dat je tanden geen contact maken met de penis. Wissel veel af met wat je doet. Likken, hard zuigen, zachtjes zuigen, niet zuigen, deepthroat, snel, langzaam. Er zijn allerlei variaties. Een monotone pijpbeurt is in ieder geval niet bevorderlijk voor een ejaculatie. Pijp niet alleen de penis maar neem ook het scrotum en het perineum mee! Zachtjes likken en zuigen vinden mannen fijn. Heb je hier wat aan?
En bedenk dan dat ook dit nogal persoonlijk is. Voor mij zou het niet werken
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven